Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 16:03   #361
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd



Etter tips om sparkjøp fra Angelique, kom jeg på at guttene mine også trenger noe til komfirmasjonen til onkel.
Mener det var derfra venninna mi kjøpte dress til sin minste i fjord, og de var fine nok. Til 1-2dagers bruk. 299kr, hva er det liksom? For skjorte, jakke, bukse, vest og slips! Og sko til 79kr paret. Så da blei det 2 dresser og 2 par sko, 850kr ink porto.
Og ser det for ille ut, så er det bare å sende i retur. Blir sikkert fint for et par timer.

Fin bunad også Angelique, men har hatt bunad de siste åra i forskjellige varianter. Så moro med noe nytt.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 18:01   #362
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Takk c27. De dressene du har kjøpt er veldig fine.
Vi hadde ruta-liv bunaden til minsten for et par år siden til 17.mai. Så ville han ikke bruke den.
I år har min søster og jeg kjøpt like bunadsdrakter til de minste guttene våre.
Vi har forøvrig Vestfoldbunad selv, så det blir fint sammen.

Vi har Sparkjøp rett her borte hvor jeg bor.
I begynnelsen syntes jeg det var en litt rælebutikk, men etter å vært innom noen ganger er det faktisk endel fint der.
Ulltøyet er det veldig fine priser på, og godt utvalg i størrelsene. De har også flott ulltøy til voksne.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 18:10   #363
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Takk c27. De dressene du har kjøpt er veldig fine.
Vi hadde ruta-liv bunaden til minsten for et par år siden til 17.mai. Så ville han ikke bruke den.
I år har min søster og jeg kjøpt like bunadsdrakter til de minste guttene våre.
Vi har forøvrig Vestfoldbunad selv, så det blir fint sammen.

Vi har Sparkjøp rett her borte hvor jeg bor.
I begynnelsen syntes jeg det var en litt rælebutikk, men etter å vært innom noen ganger er det faktisk endel fint der.
Ulltøyet er det veldig fine priser på, og godt utvalg i størrelsene. De har også flott ulltøy til voksne.


Godt å høre at dem er fine. Gleder meg til å få dem.
Spennede.
Jeg har jo ikke allverdens forventninger til et helt dresssett til 299kr.

Jeg har samme synes som deg, at det er litt ræletet som selges i slike butikker. Men tror faktisk jeg har noe ulltøy fra der. Tom og Trine? Er ikke det der fra? Like bra som noe annet.

Moro med bunader som matcher forresten! Lekkert med barn og bunda! Og på voksene også. Skulle ønske jeg hadde en i år. Skal arve av farmor, hun skal bare ha den et par år til. (hengende i skapet) Hun tror nemlig hun skal klare å bli slank og komme inn i den igjen. Tvilsomt i en alder av over 80år. Men men, den er jo ikke min og ikke jeg som bestemmer over den.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:25   #364
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

c27: de har Tom og Trine ulltøy, men også Janus.
Stort utvalg.
Betalte kr.139,- pr.del for det regnbuesettet fra Janus.
Kjøpte hel regndress fra Tom og Trine til minsten i fjor høst og den er mye brukt og like fin. Barnehagen skryter av den også.
Dattren min jobbet hos Bohus for et par år siden, og iflg henne har Sparkjøp samme leverandør som Bohus på en del interiørartikler. Men til en hyggeligere pris.
Jeg visste at de hadde en ok gardin avd og sto helt fast her en lørdag da jeg skulle henge opp gardinene i stuen på slike skinner.Dro bort dit da Sparkjøp er nærmere enn andre lignende butikker. Ble ganske overrasket over utvalget.
Forrige lørdag skulle jeg kjøpe noe for noen som bor et stykke unna og da kom jeg over Tom og Trine flotte GoreTex skoletter til kr.20,-!!!
Sånn super ryddepris. Kjøpte til minsten og minsten til søsteren.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 11:37   #365
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Synes både Tom&Trine og Iris ullfrotte er bra på Spar Kjøp.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 12:45   #366
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes både Tom&Trine og Iris ullfrotte er bra på Spar Kjøp.

Ja Iris ja. Det har jeg kjøpt til meg selv hos Sparkjøp.
All Blåfjell ullen jeg kjøpte til minsten var også hos Sparkjøp.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 14:18   #367
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd

I tillegg til å ha vært på shopping hos lille rosin har jeg bestilt dette i dag




Fra Bisgaard


Fra Rhode




Fra MIniature


I ull og alpakkaull fra Miniature. 60 % avslag

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 18:34   #368
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Minsten har fått regntøy og gummistøvler fra Ida T i sort med hai på.
Kjempestas.
Kjøpte med brun apegenser med bukse, to boksere med løve og et par sokker fra samme.
Og en genser fra HJORT

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 11:47   #369
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Storebror på 5 år er STORT Star Wars fan og elsker Lego Star Wars. Har bestilt dette til ham i dag:







Tror han blir glad nå. Er egentlig ikke så veldig glad i for mye "reklame" på klær, men siden han er så stor fan så skal han få lov til å vise seg med det i sommer.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 20:37   #370
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.840
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Sønnen vår har fått ny Reimatec vårdress. Mye finere i virkeligheten enn på bilde.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg colour_pic.php.jpg (5,9 KB, 26 visninger)
Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 21:57   #371
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av c27, her.



Etter tips om sparkjøp fra Angelique, kom jeg på at guttene mine også trenger noe til komfirmasjonen til onkel.
Mener det var derfra venninna mi kjøpte dress til sin minste i fjord, og de var fine nok. Til 1-2dagers bruk. 299kr, hva er det liksom? For skjorte, jakke, bukse, vest og slips! Og sko til 79kr paret. Så da blei det 2 dresser og 2 par sko, 850kr ink porto.
Og ser det for ille ut, så er det bare å sende i retur. Blir sikkert fint for et par timer.

Fin bunad også Angelique, men har hatt bunad de siste åra i forskjellige varianter. Så moro med noe nytt.

Jeg skvetter like j..... hver gang jeg ser det bildet der, for storebror har slik dress, og han er omtrent prikk lik på bildet til venstre
Her er bevis:


Ellers har begge fått vårjakker fra name-it:

Nye hettegensere fra samme:

Liknet litt på denne, men fant ikke bilde av akkurat den de har. Den var grå, men med en baseballspiller tror jeg det var på fremsiden.
Og lillebror har fått denne fra Nova Star:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg dressgutt.jpg (200,8 KB, 20 visninger)
  Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:04   #372
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes både Tom&Trine og Iris ullfrotte er bra på Spar Kjøp.

Tom&Trine kjøpte jeg flere sett av til storebror nå til vinteren som har vært, og er ikke imponert over kvaliteten. Det blir hull alt for raskt
Enda jeg vasker det etter anvisning, med riktig vaskemiddel, og på ullprogram.

  Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:06   #373
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Oh, God, Sjugger, han var jo PRIKKLIK!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:31   #374
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

c27: Dressen er kjempefin, men vi syntes buksa var veldig smal i livet. Så det ble ny bukse til jul, som lillebror bruker til vest/jakke/skjorte.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:42   #375
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

c27: Dressen er kjempefin, men vi syntes buksa var veldig smal i livet. Så det ble ny bukse til jul, som lillebror bruker til vest/jakke/skjorte.

Hørte det ang smal i livet, så kjøpte 104 jeg. Han bruker 98 nå, og skulle jakka bli for stor har venninna mi den i 98, så da kan jeg låne den. Iallfall på komfirmasjons dagen til onkel. (Buksa må nok legges opp, men det er jo det enkleste)
Eldste prinsen er ganske tynn, så håper 128 passer, han er snart 7år. Viktigste er at dem passer komf. dagen 10mai og 17mai. Da skal jeg være fornøyd.
Håper det kommer snart bare.

Sjuggerpløm: At du skvetter skjønner jeg godt. Det er jo tro kopi.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:45   #376
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd

Sjuggerpløm:
Og for en flott gutt!!!

Måtte bare si det.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 10:47   #377
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Tom&Trine kjøpte jeg flere sett av til storebror nå til vinteren som har vært, og er ikke imponert over kvaliteten. Det blir hull alt for raskt
Enda jeg vasker det etter anvisning, med riktig vaskemiddel, og på ullprogram.

Jeg har både Janus og Tom&Trine, i år har det vært mest Janus med bomull innerst. Men har et par sett i T&T og, ingen hull der.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 10:49   #378
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Vi har heller ikke hatt noen hull i T&T, og vi har flere bodyer og strømpebukser. Janus, derimot, er dte kommet noen hull i.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 13:53   #379
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg har trøsteshoppet hos Blafre. Er de ikke søte?


  Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 14:54   #380
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg har trøsteshoppet hos Blafre. Er de ikke søte?



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no