|
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: PannekakerPannekakene mine er enkle og mettende.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: PannekakerOvnspannekaker spiser me av og til. Steiker bacon i biter, har over i ildfast form, tømmer over pannekakerøre og har i steikovnen. Står til den er gyllen, og spises med endå meir bacon og blåbærsyltetøy. Enkeltpenkelt siden eg ikkje gidder og steika pannekaker. (Og er stor tilhengar av all mat som lager seg sjølv i steikovnen mens eg drikker kaffi og slapper av.)
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: PannekakerPannekake i langpanne i ovnen høres lurt ut. Lager dere pannekakerøren som vanlig da? Den jeg lager er muligens i tynneste laget, jeg lager samme som Tjorven la ut over her.
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PannekakerNå snakker dere altfor mye positivt om disse pannekakene i diverse fasonger og smaker - dette skulle være en hate-pannekaker-tråd. |
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: PannekakerJeg er ikke et øyeblikk i tvil om at kroppen fungerer bedre med godt kosthold, men at det ikke skal være rom for sporadiske utskeielser for vanlig sunne og friske personer, har jeg liten tro på. |
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Pannekaker
nja, jeg synes normalen ihvertfall rundt alle jeg kjenner er rimelig laber. |
|
|
|
|
#12 |
|
Vi bor ikke alle på samme plassen og ikke er vi alle i familie eller har mye med hverandre å gjøre... Så nop... |
|
|
|
|
#13 |
|
Travelt opptatt
|
Alle jeg kjenner har også plager. Skavise...
|
|
#15 |
|
Ja, det er veldig viktig å se på de fine tingene, jeg kunne helt klart skrevet en liste som ville vært mere utfyllende. Jeg synes bare det er veldig synd at som jeg tror mange går med veldig mye plager, ikke nødvendigvis for alle at de ikke lever ett fint liv alikevel. Selvom også mange desverre blir så syke at de faller utenom, jeg har ikke fulltidsjobb pga sykdom og jeg kjenner flere som sliter med det, mange dør av kreft og andre sykdommer. Jeg sier ikke at kosthold er roten til all vondt, men jeg tror at endel og for mange kunne det faktisk vært en utrolig medisin og da er det synd at legene ikke hjelper til med det, men heller man bare får en sykemelding og tabletter, så lever man bare "sånn passe", samme med overvekt også - det plager jo faktisk veldig mange desverre og veldig synd de ikke kan få bedre hjelp. ikke fordi man ikke er en bra person pga overvekt. |
|
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Og felles for alle disse er at de har et utmerket kosthold, men skeier ut med pannekaker en sjelden gang? |
|
|
|
|
#18 |
|
Ja, jeg tror de fleste av dem ville svart at de hadde ett fint kosthold med å skeie ut en sjelden gang. Jeg mener ikke det, men jeg tror de fleste ser på seg selv sånn og ikke klarer å se hvor mye f.eks sukker, hvetemel, junk, brus osv det faktisk blir i hverdagen. |
|
|
|
|
#19 |
|
Sånn passe sane
|
Kjenner du så godt til kostholdet til alle disse menneskene altså? Jeg har en ganske stor omgangskrets, men jeg vet faktisk veldig lite om hvor mye junk eller godteri disse menneskene putter i seg hver dag. I hvert fall vet jeg ikke nok til å kunne skrive innlegg om det på forum, føler jeg. DEt er klart, jeg kan anta og tro osv., osv., men det gidder jeg ikke bruke tid på. Er det så åpenlyst for deg hvordan alle disse spiser altså?
|
|
#20 |
|
Rockesøster
|
Hva var poenget? At de feiler dette på grunn av elendig kosthold og for mye pannekaker? Eller at de burde gjøre som deg og bli friske fra MS og Epilpesi? |
|
|
![]() |
| Emneord |
| ugler |
|
|