Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 23:21   #1
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

⁀‵⁀,) ❤ ❤ Et ord vil jeg gi deg, et lite men godt. .`⋎Ž❤ ž.•°*”˜˜”*°•. ❤ ❤ Om verden går mot deg ... ❤ž.•°*”˜˜”*°•.❤ ❤så aldri gi opp. ....•°*”˜˜”*°•.❤ ❤.ܓ✿✿ܓ✿✿ܓ✿✿

Gammel 23-09-11, 08:20   #2
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Næmmen! (Med mindre det ikke er SG-Meiose som fant veien hit, men noen helt andre?)

Hei!! Får fikse meg en avatar snart tenker jeg.

Dagens; det er så klissete at jeg blir stående fast i første setning.

Sitat:

‎~ Kjærligheten er vakker men likevel
rar, når man glemmer å elske det vakre man har. For feil & problemer
er lette å se og man ønsker seg bort til et bedre sted. Vi burde vel
heller satt pris på det fine, latt solen få skinne og isen få tine. Vi
kan selv skape varme på kjølige dager, for kulden er det ofte vi selv
som lager ~ ♥♥~

Meiose er ikke aktiv  
Gammel 22-09-11, 22:19   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, hjelp.

Gammel 22-09-11, 23:38   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til alt hell var fiskeren en storsinnet sjel som tilga kona og beholdt både henne og den nye ungen. Men han forlangte en ting: Bonden skulle betale forsørgerbidrag til ungen. Dette aksepterte ikke bonden, og saken endte i retten, der bonden viste til jordloven § 36 2. ledd, pkt. D, som lyder: • "Hvis en del av bondens sæd faller på annen manns grunn, skal grøden tilfalle grunneieren." Fiskeren protesterte ikke på det, men påberopte seg Lov om fiske og fangst, pkt. 16, der det står: • "Hvis faststående redskap settes innenfor grunnlinjen til annen manns grunn, skal det kappes så tett inntil festet som mulig, for dermed å hindre at ny skade oppstår." Bonden aksepterte forsørgerbidraget.

Gammel 23-09-11, 08:04   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Tenk at du tar et fat og slipper det i gulvet, slik at det knuses. Ser du hvor fort en ting kan gå i stykker..? Så tar du alle bitene og prøver å lime dem sammen igjen. Det tar lang tid og er mye arbeid. Når du er ferdig så kan du fremdeles se sporene etter der
hvor fatet var knust... Slik er det med menneskene også, det er fort gjort å ødelegge mye, det tar lang tid å reparere, og du vil alltid sitte igjen med spor eller sår, som viser hva du har vært gjennom...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 23-09-11, 10:32   #6
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å kjære vene! Meiose - hvordan klarer du å lese uten å føle at tennene sitter fast i melasse? Det er nesten så jeg kjenner fyllingene i tennene mine dras ut av søtt, seigt kliss...

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 26-09-11, 21:50   #7
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Å kjære vene! Meiose - hvordan klarer du å lese uten å føle at tennene sitter fast i melasse? Det er nesten så jeg kjenner fyllingene i tennene mine dras ut av søtt, seigt kliss...

Jeg mangler faktisk ei fylling, dette må være årsaken!

I dag er det bare de nye personverninnstillingene som går på veggen min. Skjønner ikke spesielt mye, men har sett over innstillingene mine og håper de virker som før.

Meiose er ikke aktiv  
Gammel 26-09-11, 23:05   #8
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

‎(¯`♥ޝ) .♥.•*š`*♥.•*š`*♥.•*š`*♥.•*š`*♥.•*š`*♥.•*š`*♥.•*š`* ♥
"Hva har vi egentlig venner for..? Hvis det ikke er for at vi skal gi dem
en tro på at de virkelig er mer verdifulle - enn det de selv føler at de er.." :-)

Gammel 23-09-11, 22:29   #9
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Hjelpe meg, for noen dikterske venner dere har. Har ledd mye jeg nå

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 23-09-11, 23:05   #10
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sitat:

Barn utsetter ikke til i morgen noe som kan forhindre dem i å gå til sengs i kveld......

Denne er jeg i grunnen enig i.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 11:29   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå florerer det jo av den der om å slette noen innstillinger, også fra dere FP-ere. Jeg er mer enig med den FP-eren som sa at nettet uansett ikke er stedet for privatliv, så helller passe på at det man skriver skal kunne leses av andre.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 11:32   #12
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå florerer det jo av den der om å slette noen innstillinger, også fra dere FP-ere. Jeg er mer enig med den FP-eren som sa at nettet uansett ikke er stedet for privatliv, så helller passe på at det man skriver skal kunne leses av andre.

Og det er jeg selvsagt enig i, men det jeg ikke liker er at FB driver å endrer på alt mulig rart i tide og utide. Nå har det vært sånn at jeg har kunnet bestemt selv hva jeg ville at folk skulle lese og jeg har valgt at kun folk på vennelista mi skal lese det jeg skriver, ikke fordi jeg har noe å skjule men fordi jeg syns det er greiest. En annen ting er jo at jeg har ingen interesse av å lese hva folk jeg ikke kjenner gjør.

Gammel 24-09-11, 12:30   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

http://www.itavisen.no/878634/plager-facebook-deg-igjen

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 16:52   #14
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ja? Og den fjerner kun feeden hos deg, den fjerner ikke dine postinger hos kreti og pleti.

Gammel 24-09-11, 17:09   #15
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Vennligst hold musa unna peker'n...
Og; Hold peker'n unna musa.
Pek aldri på musa...
Hold musa i ro over peker'n...
Eller hold peker'n i ro inni musa....
Sett for gud skyld ikke dette på din status.
Da kan folk tru du er gæærn.....

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 18:33   #16
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja? Og den fjerner kun feeden hos deg, den fjerner ikke dine postinger hos kreti og pleti.

Nei men da slipper man jo se alle andres oppdateringer og man kan tipse venner om å gjøre det samme. Mange av mine har hvertfall gjort det.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 11:45   #17
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

For meg går det ikke på at jeg deler så veldig mye om privaltivet , men jeg vil faktisk bestemme hvem som skal få se bilder av poden, hvem som skal få lese statusoppdateringer osv. jeg er ikke interesert i at vennene til mine venner skal få lese det jeg skriver.
Det er fryktelig teit at de endret på det der.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 11:59   #18
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den der har florert hos meg også siden i går, men nå kom det et slags motsvar:
Hvis det e noen av dere som tror at jeg gidder å holde musepeikeren over navet deres og klikke meg hit og dit for å ikke se kommentaren deres, så tar dere skammelig feil.. Ikke fordi jeg absolutt vil lese kommentaren deres, men hvorfor skal jeg ta meg tid til dette, når dere heller kan tenke to ganger på hva dere "deler" på Facebook. Det e vel bedre at hver enkelt gjør det istedet for at jeg skal gå inn på 400 + profiler å klikke... Eller??

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 13:13   #19
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sitat:

Vennligst drit i å holde pekeren over navnet, vent på rammen som kommer opp, klikke på abonnere og huke vekk noe som helst. Det jeg sier på Facebook kunne jeg like gjerne stå på torget og hyle til hele verden! Jeg ønsker ikke å leve i den illusjonen av at noe som helst av det jeg ytrer her på tryneboka er nært ved å ligne på noe som er sagt i fortrolighet! Etterpå kan du legge dette på din status så mye du gidder. Det driter jeg i!!!

Man kan da vitterlig gå inn og fikse sine egne personverninnstillinger, framfor å kreve at resten av FB gjør det for seg. Makan til latskap!!

Gammel 24-09-11, 13:15   #20
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Man kan da vitterlig gå inn og fikse sine egne personverninnstillinger, framfor å kreve at resten av FB gjør det for seg. Makan til latskap!!

Det gjorde jeg, men folk kunne fortsatt se. Mulig de har fikset opp i det nå.
Så nei ingen latskap.!

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.