Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-12, 00:40   #361
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

min egen i dag:

Nei får vel bestille en halvtrailier med is og fisk igjen nå som sommeren er kommet tilbake! 2012. og så fantastisk tid i møte. Single og fotball EM! Man må se på de gode tinga Fotball og Carlsberg hver eneste dag! Sees i Juli fans.

Wingman er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 08:49   #362
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fløyel - den var morsom! Spesielt siden jeg vel skal signere papirer som den i midten.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 08:57   #363
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trailer med fisk??

Gammel 05-06-12, 09:08   #364
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Trailer med fisk??

Tenkte det samme og hadde tenkt å kommentere, men fikke litt "dont go there" følelse.

rine er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 14:08   #365
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sønn: Mamma! Mamma! Mamma! Hvorfor gråter du?
mamma: Det er Ingenting vennen ...
dagen etter på
Sønn: MAMMA! MAMMA! MAMMA! Hvorfor gråter du?
mamma: Det er Ingenting vennen ....
... ... neste dag: gutten ser i mamma's vesken og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve..
neste dag på nyhetene sier det de fant en gutt død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥
om du elsker mamman din sett denne på statusen din ♥

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 14:17   #366
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

dagen etter på
... ... neste dag: gutten ser i mamma's vesken og finner et brev fra legen som sier at hun har kreft og bare har noen dager til å leve..
neste dag på nyhetene sier det de fant en gutt død, igjen med et notat : ♥ "Mamma jeg tok livet av meg.. jeg venter på deg i himmelen." ♥

Tuller du?

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 14:49   #367
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager, men jeg klarer aldri å holde fliren inne av de der. De er jo bare... Jah. Ubeskrivelige, rett og slett!

Gammel 05-06-12, 15:20   #368
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Den er ikke min, bare så det er sagt. Jeg ville aldri skrevet "mamma's vesken."

Gammel 05-06-12, 15:46   #369
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Beklager, men jeg klarer aldri å holde fliren inne av de der. De er jo bare... Jah. Ubeskrivelige, rett og slett!

Jeg må innrømme jeg begynte å le, jeg også. Klarte ikke å la være.

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 16:03   #370
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

dagen etter på

Jeg får assosiasjoner til gamle skillingsviser.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 16:05   #371
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er jo bare til å flire av, de der, så ubeskrivelig teite som de er.

Min perifere bekjente dro til med en ny vits i går:

Gledelig nyhet til alle kvinner som sliter med hodepine rundt leggetid: paracet kommer nå i pulverform, beregnet til å pudre penis med. Nå kan dere velge om dere vil ha medisin via munn eller som stikkpille.

Jadda.

Gammel 05-06-12, 16:08   #372
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg får assosiasjoner til gamle skillingsviser.

Åh ja, spesielt den om hun jenta som blir slått til døde av sin alkoholiserte far, fordi hun trosset ham og gikk på søndagsskolen - og faren har en drøm i cella:

"hils til pappa når du ser ham, si jeg alltid for ham ber. Be ham møte meg hos Jesus, hvor han aldri drikker mer!"

Åh, jeg var en sucker for slike sanger da jeg var lita - jo mer blodig og tåredryppende, jo bedre.

Gammel 05-06-12, 16:39   #373
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Trailer med fisk??

vi har både fisk og is i varesortimentet og det går mengder med fisk også så det trengs påfyll der som på is!

Gammel 05-06-12, 17:40   #374
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Åh, jeg var en sucker for slike sanger da jeg var lita - jo mer blodig og tåredryppende, jo bedre.

Jeg også, og kunne mange på rams temmelig tidlig (mormor hadde hele samlingen). Jeg sang høyt og begeistret mens mitt publikum, for det meste små, jevngamle venninner, gråt sine modige tårer over mine horrible sanger.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 18:36   #375
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Åh ja, spesielt den om hun jenta som blir slått til døde av sin alkoholiserte far, fordi hun trosset ham og gikk på søndagsskolen - og faren har en drøm i cella:

"hils til pappa når du ser ham, si jeg alltid for ham ber. Be ham møte meg hos Jesus, hvor han aldri drikker mer!"

Jeg er antagelig verdens ondeste menneske, for jeg ler av den også!

Gammel 05-06-12, 18:47   #376
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Ah, det minner meg om misjonsspillet hvor vi skulle synge sangen høyt: Stakkars barn i hedningland, kjenner ei sin frelser sann.

annemede er aktiv nå  
Gammel 05-06-12, 19:08   #377
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

dagen etter på

Men atte hvaforno? Hvem er det som skriver sånt?!

Gammel 05-06-12, 20:44   #378
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Men atte hvaforno? Hvem er det som skriver sånt?!

De som elsker mamman sin vel!

Gammel 05-06-12, 20:52   #379
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De som elsker mamman sin vel!

Eg har visst ikkje eit godt nok forhold til mor mi...

nokon er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 21:44   #380
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Staten har beregnet kostnaden ved å få et barn, fra fødsel til barnet blir 18 år, til å være gjennomsnittlig 1 million kroner! Men 1 million er kanskje ikke så ille hvis du deler det opp? Vi kan heller si at et barn koster deg:

· 55 555 i året
· 4629 i måned
· Det er 154 pr dag
... · Omlag 6 kroner i timen…

Så du kan tenke på den fantastiske bilen du kunne hatt dersom du ikke hadde barn, eller på alle de fantastiske ferieturene du vil gå glipp av. Kanskje det beste rådet man kan gi noen som ønsker seg et rikt liv er å ikke få noen barn. Eller er det kanskje motsatt?

For hva er det du faktisk får for denne millionen?

Retten til å velge navn. Fornavn, mellomnavn, og etternavn!
Små glimt av Gud hver eneste dag…
Fnising under dynen hver kveld.
Mer kjærlighet enn hjertet ditt kan holde.
Sommerfuglkyss og bjørneklemmer
Endeløs undring over steiner, skjell, maur, skyer og varme kjeks.
En hånd å holde i, vanligvis dekket av klissete gelé, sand eller sjokolade.
Noen å blåse såpebobler og fly drager med.
Noen å le deg skakk sammen med, uansett hva sjefen din sier eller hvordan det har gått med aksjene dine den dagen.

Du kan du forlenge de barnlige gledene i livet med 18 år! Du kan:

drive med fingermaling
skjære gresskar
leke gjemsel og boksen går
bygge sandslott og snømenn
fange insekter, og
du trenger aldri slutte å tro på julenissen!

Du har en unnskyldning for å :

fortsette å lese Ole Brumm og Alle barna i bakkebygrenda
se på tegnefilmer på lørdag morgen
gå på kino for å se Disneyfilmer og
ønske deg noe under et stjerneskudd…

Du får ramme inn malte regnbuer, hjerter og blomster, feste hodefotinger under kjøleskapsmagneter, alltid ha hjemmelaget juletrepynt, få hånd og fotavtrykk i leire og egenproduserte kort med luker til mors- eller farsdagen.

Du får være en helt bare fordi du kunne:

hente ned en frisbee fra garasjetaket
ta støttehjulene av sykkelen
fjerne en flis
fylle en plaskebasseng
fjerne en tyggis fra en hestehale
og trene et fotballlag som aldri vinner, men som allikevel alltid får is eller pølser som oppmuntring.

Du får plass på første rad for å se:

· Første skritt
· Første ord
· Første skoledag
· Første skoleball
og
· Første gang bak rattet

Du får være udødelig. Du får en ny gren på slektstreet ditt, og hvis du er heldig, en lang liste i dødsannonsen din med navn på barnebarn og oldebarn…

Du får en utdannelse i psykologi, sykepleie, strafferett, kommunikasjon og menneskelig seksualitet som ingen skolegang noen sinne vil kunne gi deg.

I øynene til et barn rangerer du rett under Gud. Du har all makt til å helbrede et skrubbsår, skremme vekk monster under sengen, trøste et knust hjerte, gripe inn i en overnattingsfest som sklir ut, prege dem for alltid, og elske dem helt uten grenser.

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.