Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 09:55   #361
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Nei det tror jeg ikke. På privacy settings kan du velge hvem som skal se profilen, only my friends, some of my network eller all of my network.

Ja, jeg vet det, men de mener at så lenge du er med i et nettverk gir du alle i samme nettverk tilgang til profilen din.

Gammel 15-05-07, 10:04   #362
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ja, jeg vet det, men de mener at så lenge du er med i et nettverk gir du alle i samme nettverk tilgang til profilen din.

Det stemmer ikke, så vidt jeg kan se. Kikker på vennelista til en venn nå, og det er flere som er med i Norway-nettverket uten at jeg kan se noe annet enn bilde og venner - ikke selve profilen.

Gammel 15-05-07, 10:19   #363
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du bestemmer det selv under privacy, men default er at alle i nettverket har tilgang.

Gammel 15-05-07, 10:45   #364
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg merker at jeg allerede er litt lei av facebook jeg...

Gammel 15-05-07, 11:40   #365
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Nei det tror jeg ikke. På privacy settings kan du velge hvem som skal se profilen, only my friends, some of my network eller all of my network.

Du kan til og med bestemme om vennene dine bare skal se en begrenset variant av profilen din.

Lagt til: Mente: Du kan til og med bestemme om ENKELTE AV vennene dine bare skal se en begrenset variant av profilen din.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 14:47   #366
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Gammel 15-05-07, 17:56   #367
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Det er ikke jeg. Finner nye folk hele tiden.

Gammel 20-05-07, 22:38   #368
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Ja alle sier det, men jeg finner svært få kjente. Derfor synes jeg ikke det var noe moro i det hele tatt

Ikke jeg heller

Nicki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 22:40   #369
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har funnet kjempe mange nå når jeg har kommet inn i det!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 22:52   #370
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Har registrert meg, mange har funnet meg, men jeg har ikke satt meg inn i det, så jeg tror ikke jeg har svart på de greiene for å legge dem til som venner engagn Gidder ikke å bli hekta på det, ser jo at det er sterkt avhengighetsdannende!

Gammel 21-05-07, 08:49   #371
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg har funnet kjempe mange nå når jeg har kommet inn i det!

Jeg fant deg før en gang jeg.. men når jeg søker etter deg nå så finner jeg deg ikke... åssen har du klart det? hehe

Gammel 29-05-07, 20:38   #372
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=188605

-------

Jeg treffer nye (gamle) hver eneste dag.

Gammel 29-05-07, 20:40   #373
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Har registrert meg, mange har funnet meg, men jeg har ikke satt meg inn i det, så jeg tror ikke jeg har svart på de greiene for å legge dem til som venner engagn Gidder ikke å bli hekta på det, ser jo at det er sterkt avhengighetsdannende!

Jeg er der, men er så aldeles ikke avhengig.
Stikker innom en gang i uka, bare.

Gammel 29-05-07, 20:41   #374
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg fant deg før en gang jeg.. men når jeg søker etter deg nå så finner jeg deg ikke... åssen har du klart det? hehe

Jeg vet ikke.. mulig du ikke har søkt på etternavnet?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 00:02   #375
Rampeterten
Fullverdig medlem

Rampeterten sin avatar

Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jada, er der også

Gammel 30-05-07, 18:25   #376
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har jammen over 200 venner, og det dukker opp nye hele tiden. Sånn er det å ha en mamma med lopper i blodet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.