Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-13, 21:54   #361
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I-landsproblemer

Hvilke viner kjøper man, om noen, med seg fra Kroatia?

annemede er ikke aktiv  
Gammel 10-10-13, 21:56   #362
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

3 liter, tror jeg.

Men da må du droppe spriten.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 10-10-13, 21:57   #363
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg irriterer meg over Liv Signe Navarsete, igjen. Hun er så ræv. Senterpartiet er så ræv. De er de rød-grønnes svar på Krf (=lite filleparti med alt for mye irriterende makt hvorpå de får gjennom sine irriterende dustesaker). Krf er så ræv.

Jeg er hjemme alene, og da må jeg uttrykke min misnøye enten høyt til meg selv, eller her inne.

Gammel 10-10-13, 22:18   #364
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg irriterer meg over Liv Signe Navarsete, igjen. Hun er så ræv. Senterpartiet er så ræv. De er de rød-grønnes svar på Krf (=lite filleparti med alt for mye irriterende makt hvorpå de får gjennom sine irriterende dustesaker). Krf er så ræv.

Jeg er hjemme alene, og da må jeg uttrykke min misnøye enten høyt til meg selv, eller her inne.

Enig, og jeg har lest om politikk i dag. Gu så mye du,t folk klarer å lire av seg.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 10-10-13, 22:18   #365
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Men da må du droppe spriten.

Ja, det slo meg ikke en gang. Har ikke kjøpt sprit på årtier.

Gammel 10-10-13, 22:19   #366
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Hva skal man med sprit liksom?

annemede er ikke aktiv  
Gammel 10-10-13, 22:44   #367
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hvilke viner kjøper man, om noen, med seg fra Kroatia?

Man kjøper på Gardermoen i ankomsthallen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 10-10-13, 22:48   #368
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Man kjøper på Gardermoen i ankomsthallen.

Jeg skal heldigvis ikke via Oslo hjem.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 10-10-13, 22:51   #369
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal heldigvis ikke via Oslo hjem.

Er ikke Gardermoen verdens navle lenger heller, nå?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 10-10-13, 22:56   #370
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Er ikke Gardermoen verdens navle lenger heller, nå?

Joda, joda :beroliger:.

Gammel 10-10-13, 23:02   #371
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøleskapet fyllt av is, gele, sjokoladepudding og annen halsvennlig man, men jeg er fysen på noe annet! Noe salt og hardt hadde vært fantastisk, men det har vi jo så klart spist opp før mandlene ble fjernet

Gammel 10-10-13, 23:08   #372
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vondt i magen etter å ha spist litt for god mat på hotell i dag. Men er likevel fysen på noe.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 11-10-13, 08:44   #373
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hva skal man med sprit liksom?

Kan ikke lage GT uten sprit, da.

Ingen på jobben vil snakke med meg siden vi har lus.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 11-10-13, 08:51   #374
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Kan ikke lage GT uten sprit, da.

Ingen på jobben vil snakke med meg siden vi har lus.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 11-10-13, 10:09   #375
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Og så ser huset ut som et bomba horehus som mamma så sjarmerende pleide (pleier sikkert enda) å si, men jeg har grodd fast på den stolen jeg sitter på. Og så kommer det ingen som tilbyr seg å rydde for meg.

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ha ha, det sier mamma også. Gøy, jeg har aldri hørt om noen andre enn mamma og bestemor som bruker det uttrykket.

Min mor og hennes datter bruker også begrepet. Datteren er dog klar over at hennes små gryter også har ører, så horehus blir av og til gærnehus.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 11-10-13, 10:11   #376
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg måtte GÅ med ungene til barnehagen i dag, for dekket var flatt. Og det er kaldt ute, så jeg har ikke lyst til å skifte det.

Tenker jeg spiser kake og drikker te i stedet og venter til noen andre bare gjør det.

Gammel 11-10-13, 10:13   #377
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Min mor og hennes datter bruker også begrepet. Datteren er dog klar over at hennes små gryter også har ører, så horehus blir av og til gærnehus.

Min mor og hennes datter, og. Noen jeg kjenner vokste til og med opp og trodde det var et helt normalt begrep. Er det ikke det, altså?

Gammel 11-10-13, 10:15   #378
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal et sted i dag som jeg ikke vet hvor er, og som ikke går an å finne ut av på nettet, så jeg må spørre noen om veien.

Gammel 11-10-13, 10:46   #379
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Horehus brukte min mor også, men jeg synes ikke noe om det, så jeg adopterte det ikke.

Mannen kokte bare to egg til meg til frokost. Hallo, jeg er tjukk for en grunn! Få fler!

Gammel 11-10-13, 11:02   #380
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gærnehus er vel strengt tatt heller ikke srlig PK

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.