|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)
Jeg har også langt hår, men det skyldes mer at det tar kortere tid å hive det i en hale enn å frisere det hver dag, og at jeg ikke har råd til å ha kort frisyre som krever hyppige frisørbesøk |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Ingen har spurt meg. :furte:
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Hva er det jeg har uttalt meg om uten å vite? At jeg ikke vil lese bloggen? Og hva er det egentlig jeg burde vite før jeg uttaler meg om at jeg ikke ønsker å lese blogger og fødselshistorier?
|
|
|
#5 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Hø? Relevant for livet? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Hun lever jo på lavkarbo, og har sagt tidligere at hun vil at evt barn også skal gjøre det. Jeg er litt spent på hva hun kommer til å skrive om det når ungen skal spise noe annet enn morsmelk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2013
Hvor: Nordland
![]() |
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Jeg syns personlig at fokuset er feil jeg. Jeg hadde nok heller fokusert på å koset med babyen istedefor å lagt ut bilde av meg, 4 dager etter fødsel. Men nå er vi jo alle forskjellige! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Ja, eller lagt ut bilde av babyen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Det er jo en av de fornuftige valgene hun har tatt syns jeg, å ikke legge ut bilde av babyen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Nå vet jeg ikke om gevinst og fortjenest og salg av kropp og bilder og babyer, men sånn ellers er det relativt vanlig å vise bilde av babyen man har født, og ikke kroppen sin, etter fødsel. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Et gjenkjennelig bilde av babyen hennes er nok verdt en del, så jeg er imponert hvis det stemmer at det ikke er blitt vist.
|
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Hun viser jo bilder av babyen hele tiden - bare ikke nærbilder av ansiktet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Hva er forferdelig, mener du?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Å ja. Jeg tenker at de nok kommer til å vise mer av henne etterhvert. Hun skriver at de ikke har bestemt seg for hvor mye hun skal vises frem i bloggen enda. Selv om babyen nok antakelig er mest verdt nå, ny og fersk som hun er.
|
|
|
|
|
#17 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)Jeg syns man skal være varsom med å eksponere barna sine - særlig i kommersiell virksomhet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
This is normal!
|
Enig. Når barna er gamle nok til å være med å avgjøre selv om de vil ha bilder av seg på nett, blir det noe annet, synes jeg.
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Dett er jeg helt fullstendig enig i. Det som jo er med slik blogging som hun bedriver, er jo at det er vanskelig å skille mellom privatpersonen Karoline og Fotballfrue - og hvis man leser kommentarfeltet hennes så er det mange som ser på henne som en slags venn - og da blir det vanskelig for henne å opprettholde den distansen og ikke ville vise brem babyen sin, tenker jeg.
|
|
|
![]() |
|
|