|
|
#361 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådDet ble ikke noe grilling, blir bare kaos her med kolikkbaby i hus. Men jeg har slengt sammen en kjapp lasagne nå, som står i ovnen. Sulten!
|
|
#362 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådÅ milde Moses så mett jeg er. Vi har grillet for første gang i år, og spist veldig saftige og gode lammekoteletter, spareribs, diverse grove pølser fra Jacobs av den typen som grilles rå, en stor form med ovnsbakte rotgrønnsaker, et par gode sauser og asparges. |
|
|
|
|
#363 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådFredag grillet vi i fjæra. Masse rare pølser
|
|
|
#364 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådDundrende hodepine i går så det ble enkelt. Eggnudler og stekt kjøttdeig pluss gulrøtter og brokkolibiter oppi. Godt.
|
|
|
#365 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI dag blir det stekt kylling, ovnsbakte grønnsaker, søtpotetkaker og hvitløk/korianderdressing.
|
|
#366 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådCoop her hadde svinekoteletter til 20kr kiloen så da skal vi ha det: Skar vekk beina og har lagd en marinade som de koser seg i nå. Mannen skal få æren av å grille de og så tar vi noe enkelt til som potetsalat(mannen og ungene iallfall) og salat. Kanskje hvitløksbaguetter også derosm jeg ikke klarer å stå imot
|
|
#368 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådSamme som i går, for nå var minsten også hjemme. |
|
|
|
|
#369 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI dag hadde vi fiskeburger, stekt på grillen. |
|
|
|
|
#370 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådBiff med tilbehør. Var ment som påskemat, men ble ikke spist.
|
|
#371 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådSkal ha hjemmelaget taco/tacosalat i dag |
|
|
|
|
#372 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådI dag blir det kylling- og bulgursalat med nystekt focaccia til.
|
|
#373 |
|
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådFår se, har vært hjemme med sykt barn i dag, siden hun stort sett har ligget slapp på sofaen å sett tv har jeg laget fiskegrateng, pølsegrateng og lasagne for nedfrysning. Middagen må velges blant disse i dag |
|
|
|
|
#374 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådVi skulle egentlig ha kjøttboler i saus med potetstapp og grønnsaker men så fant jeg ikke kjøttbollene i fryseren. Mannen fant de heller ikke. Så da dykka vi ned til bunnen og fikk brukt noe karbonadedeig til gryterett i stedenfor. Planen var salat og pitabrød helt til pitabrødene hadde tatt til seg sprit-tusj lukt fra bakepapiret(det har jeg opplevd før men aner ikke hva det kommer av, det er såpass at man smaker "lukten" som setter seg). I siste liten ble middagen reddet av noen minitubs vi hadde liggende; hadde jo lovt ungene pitabrød. Det fungerte utmerket til, god middag.
|
|
#375 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådDårlig tid her i dag, så det ble risgrøt.
|
|
#376 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådSashimi/rull-din-egen-sushi. Salmalaks, sushiris, noriflak og agurksalat med chili, vårløk, koriander og soyasaus. Stor jubel.
|
|
#377 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådHørtes godt ut Toffskij, jeg er klar for noe lignende i morgen. |
|
|
|
|
#378 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådFiskeburgere. Enkelt og godt! |
|
|
|
|
#379 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny trådTaco suppe hadde vi i dag. Enkelt og godt |
|
|
![]() |
|
|