Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-22, 17:33   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Veldig fornøyd med denne kjolen. Satt fint på og var tykk nok til at den ikke fremhevet de tingene jeg ikke vil. Kjempefin hverdagskjole til høsten.
https://www.floyd.no/b-young-strikke...-green-melange

Ååå, den var fin! Var den litt høy i livet eller faller livet midt på? Jeg er avhengig av a-linjeform ved at den går inn under der bysten for at det sitter fint på meg.

Gammel 05-09-22, 22:42   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ååå, den var fin! Var den litt høy i livet eller faller livet midt på? Jeg er avhengig av a-linjeform ved at den går inn under der bysten for at det sitter fint på meg.

Den er ganske høy i livet. Og er ribbestrikket øverst slik at den former seg fint rundt bysten.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 22:55   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Den er ganske høy i livet. Og er ribbestrikket øverst slik at den former seg fint rundt bysten.

Perfekt! Hvordan synes du den var i størrelsen? Jeg må gjerne kjøpe to, tre størrelser, for det er litt bingo hvor store/små de er synes jeg.

Edit: Gaaah, nå så jeg den er utsolgt i mange størrelser...

Gammel 05-09-22, 23:13   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Perfekt! Hvordan synes du den var i størrelsen? Jeg må gjerne kjøpe to, tre størrelser, for det er litt bingo hvor store/små de er synes jeg.

Edit: Gaaah, nå så jeg den er utsolgt i mange størrelser...

Den var ikke liten i størrelsen iallefall. Og den er mye stretch i.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 12:46   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips Hyacinth. Jeg trenger en stor stekepanne.

Denne klesbørsten er veldig bra.
https://www.lindex.com/no/p/8473810-...tor-klesborste

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 14:37   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips om klesbørste, frukt!

I samme slengen kan jeg av-befale den klesbørsten av metall som det florerer reklame for på Instagram. Den ødelegger alt.

Og når det gjelder stekepanne, frukt, så er jeg også fornøyd med en fra Ikea. Skal se om jeg finner link.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-22, 14:40   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, tror den ikke finnes lenger. Ser sånn ut.

Gammel 11-10-22, 10:08   #8
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er nesten ingen negative omtaler av de stekepannene i reklamen på Facebook, men de sletter nok det meste som dukker opp av negativt.

Gammel 11-10-22, 11:03   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Det er nesten ingen negative omtaler av de stekepannene i reklamen på Facebook, men de sletter nok det meste som dukker opp av negativt.

Jeg har også stusset på det.

Gammel 26-01-23, 10:40   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

https://www.q-meieriene.no/foodservi...aabaer-solbaer

Den nye kefiren med blåbær og solbær. Herregud, det er noe av det beste jeg har smakt. Rene snopet!

Gammel 26-01-23, 12:12   #11
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Kefir med smak er i det hele veldig godt. Jeg liker det bedre enn Biola, det er mer syrlig og det liker jeg godt.

Gammel 26-01-23, 14:27   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Kefir med smak er i det hele veldig godt. Jeg liker det bedre enn Biola, det er mer syrlig og det liker jeg godt.

Helt enig. Kefir er virkelig noe helt annet enn Biola. Hvorfor i alle dager fant jeg det ikke ut før? Og har det «alltid» vært kefir med smak?

Gammel 26-01-23, 14:28   #13
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

https://www.q-meieriene.no/foodservi...aabaer-solbaer

Den nye kefiren med blåbær og solbær. Herregud, det er noe av det beste jeg har smakt. Rene snopet!

Nydelig! Både godt og sunt på en gang.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-23, 23:07   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet min favorittdeodorant, omsider etter å ha vært misfornøyd med de fleste, både billigere og dyre. Jeg har ikke noe svetteproblem, men etter at jeg begynte å gå fast på steroider og annen faenskapsmedisin begynte svetten å lukte mer enn før. Nå bruker jeg Nivea sin spray, som jeg finner på Normal, og jeg lukter ikke mer!

Det er denne (tilfeldig nettside): https://www.ellos.no/nivea/black-whi...c=ds&gclsrc=ds

Jeg fant også andre Niveasprayer på Mega nettopp, så nå har jeg to typer til. En som er rosa-ish med noe blomstergreier og en Turkis og hvit (fresh, tror jeg den het).

Sist redigert av Karamell : 09-02-23 kl 00:09. Årsak: Ny nettside
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 14:49   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kviseplaster! For meg som får underjordiske kviser er desse gull verdt. Dei modnast fortare og forsvinner fortare. Utan desse ligger dei og ulmar i vekesvis, og gir meg hoven hake. Det finnes to ulike. Eit vanleg og eit som er litt tynnare og mindre synlig.

https://www.farmasiet.no/search?sear...e=kviseplaster

Gammel 12-02-23, 16:01   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kviseplaster! For meg som får underjordiske kviser er desse gull verdt. Dei modnast fortare og forsvinner fortare. Utan desse ligger dei og ulmar i vekesvis, og gir meg hoven hake. Det finnes to ulike. Eit vanleg og eit som er litt tynnare og mindre synlig.

https://www.farmasiet.no/search?sear...e=kviseplaster

20-åringen bruker COSRX Mucin power essence og All in one cream (begge snegleslim) og sier det virker bra på hans acnehud når han aktivt bruker det etter rens.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 14:50   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Propud med vaniljesmak saman med bær eller frukt og litt chiafrø. Veldig godt!
https://meny.no/varer/dessert/protei...ropud-73143628

Gammel 25-10-22, 16:14   #18
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Denne drikkeflasken er billig og bra, laget av bioplast. Angrer på at jeg ikke gadd å gå på Xxl for den var mer enn dobbelt så dyr på Intersport.

https://www.xxl.no/casall-eco-fitnes...154889_9_style

Gammel 05-11-22, 18:43   #19
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Denne massasjeputen fungerer veldig bra. Den masserer ganske kraftig, så den er ikke noe for den sarte.

https://www.clasohlson.com/no/Massasjepute-/p/44-4490

Gammel 05-11-22, 20:24   #20
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Denne massasjeputen fungerer veldig bra. Den masserer ganske kraftig, så den er ikke noe for den sarte.

https://www.clasohlson.com/no/Massasjepute-/p/44-4490

+1 på denne.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.