|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråden #5At ikke rumpa automatisk er herdet selv om det er 4 år siden jeg syklet sist. Og bruddhånda er vond når jeg lener meg på den 4 år etter. Den herdes vel.
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5Arvingen har skadet kneet. Hun er redd det er menisk- eller korsbånd. Har operert det andre kneet to ganger, så hun kjenner til smertene |
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5På butikken i sted ba jeg pent damen som pustet neg i nakken om å holde litt avstand. Fikk et «jaha pøh hmf» til svar men hun rikket seg ikke og tråkket meg omtrent på hælene. Blir så oppgitt over sånne iddjåtter!! |
|
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden #5
Huffda. Han som satte seg klin inntil meg på holdeplassen i dag fikk passet sitt saftig påskrevet. Men han flyttet seg i hvert fall Sist redigert av Kaija : 20-04-20 kl 21:41. |
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5Har en dårlig følelse av at folk begynner å slakke veldig på egen oppførsel nå... Såå mye folk overalt nå. Hva tror dere? |
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Ja! Skrev akkurat om det i annen tråd.
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Jeg var en tur i Trondheim i dag, og der gir i hvertfall folk fullstendig faen i å holde avstand. Det var folk OVERALT, og tett som sild i tønne. Jeg skulle bare ha joggesko til ungene, men innså kjapt at å stå høflig og vente på at folk skulle flytte på seg, var en fåfengt strategi. |
|
|
|
|
#10 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sånt er ekkelt uansett korona eller ikke. Når pent ikke virket, prøvde du med lite pent? |
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forbannet på meg selv etterpå for at jeg ikke tok fram utestemmen. Eller tok et langt og brått steg bakover. |
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5Han som presset seg frem foran 4 andre i køen på felleskjøpet. Han hadde selvfølgelig et viktig spørsmål om hundemat som ikke kunne vente. |
|
|
|
|
#14 |
|
superbruker
|
Sv: Gruffetråden #5Irritert på den stillingen som rygget på meg når jeg stod parkert utenfor matbutikken. Han la ikke igjen lapp. Heldigvis så satt datteren min i bilen og hun skrev opp bilnummeret. Ringte vedkommende og vi har skrevet skademelding. Jeg har ikke tid og ork til dette. Ikke med huskjøpet fra et visst sted, syk hund pluss at jeg også er syk.
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråden #5PostNord!
|
|
#16 |
|
Tatt på
|
Sv: Gruffetråden #5De må da skjønne at sjansen for å bli gjennomskua er mangedoblet nå som veldig mange har hjemmekontor. Skjønner ikke at de tør prøve engang.
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Gruffetråden #5Jeg trur det var Nigella Lawson som klagde over noe liknende på Twitter her om dagen, og i kommentarene som fulgte sa noen at de hadde løpt etter et bud som ringte på og gikk igjen - og da viste det seg at han ikke en gang hadde med pakken som skulle utleveres!
|
![]() |
|
|