Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-25, 21:00   #361
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

Welcome to Wrexham s4. Disney+

Gammel 26-05-25, 17:35   #362
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser Why women kill for andre gang. Elsker den serien.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-25, 17:53   #363
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett Sirens på Netflix. Jeg er litt ... nah.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-25, 18:11   #364
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Reservatet på Netflix.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-25, 22:12   #365
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Reservatet på Netflix.

Den begynte jeg også på i dag. Bra!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-25, 22:49   #366
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Såg fyrste episode av Fantomet Philip på NRK i dag. Jøje, for ei historie.

Gammel 28-05-25, 07:33   #367
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en sci-fi- og post-apokalypse-nerd med sans for zombier.

Jeg er noen ganger noe sent ute med å sette i gang med serier, som "alle andre" har sett for lenge siden og har har akkurat runda Supernatural. #Wayward Daughter.

Ser nå Invasion på Apple TV+. Det som fascinerer meg med denne serien er ikke nødvendigvis selve romvesenene, men hvordan serien skildrer menneskets reaksjon på det ukjente. Serien viser krisen gjennom vanlige menneskers øyne, fra ulike deler av verden, som kun forsøker å overleve. Ingen helter. Det er nesten en poetisk fremstilling av en global uro. Det er noe med den langsomme oppbyggingen, stillheten, stemningen og de små, menneskelige øyeblikkene. Den føles mer som en refleksjon over menneskelig sårbarhet og tilhørighet enn en typisk sci-fi–fortelling.

Gammel 28-05-25, 08:37   #368
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sjakalen på SkyShowtime. Eddie Redmayne er flink.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 08:41   #369
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har avsluttet Yellowstone. Jeg likte ikke avslutningen, men med tanke på at vi har kost oss gjennom 5 sesonger så får det være litt underordnet. Jeg liker når personlighetene til de som er med ikke er så en-dimensjonale.

Nå er vi i gang med White Lotus. Det synes jeg er veldig underholdende. Igjen; jeg fascineres vel så mye av karakterene som av selve handlingen.

Gammel 28-05-25, 08:56   #370
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Ser nå Invasion på Apple TV+. Det som fascinerer meg med denne serien er ikke nødvendigvis selve romvesenene, men hvordan serien skildrer menneskets reaksjon på det ukjente. Serien viser krisen gjennom vanlige menneskers øyne, fra ulike deler av verden, som kun forsøker å overleve. Ingen helter. Det er nesten en poetisk fremstilling av en global uro. Det er noe med den langsomme oppbyggingen, stillheten, stemningen og de små, menneskelige øyeblikkene. Den føles mer som en refleksjon over menneskelig sårbarhet og tilhørighet enn en typisk sci-fi–fortelling.

Dette er grunnen til at jeg syns Invasion var dørgende kjedelig.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 09:29   #371
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glasskuppelen. Sliter litt med å ta Johan Rheborg (han som spiller politimester) seriøst, jeg tenker bare på karakteren Fredde i Solsidan.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 08:36   #372
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Reservatet på Netflix.

Ferdig med den nå. En av de beste jeg har sett de siste månedene.

Nå har jeg begynt på Sirens. Litt merkelig innimellom men fengende så langt.

Begge er på Netflix.

Sist redigert av liefje : 29-05-25 kl 09:32.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 08:44   #373
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom over Ludwig (David Mitchell) på NRK-appen. Den er veldig verdt å se. En krimserie av det snille slaget, mange små «lukket rom» mysterier og ganske morsom. Om en fyr som jobber med å lage kryssord og gåter, hvis identiske tvillingbror (politimann) forsvinner, og han opptrer som sin bror for å forsøke å finne ut hva som har skjedd med ham.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-25, 22:21   #374
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Ikveld har jeg kost meg med Nonnas, film på Netflix

Gammel 31-05-25, 22:45   #375
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Dept Q på Netflix. Har jo sett den danske varianten og lest boka, men heldigvis glemt en del. Basert på Jussi Adler-Olsen bøkene. Usikker på om det er flere bøker eller bare en, bare sett 4 episoder så langt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-25, 23:54   #376
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Dept Q på Netflix. Har jo sett den danske varianten og lest boka, men heldigvis glemt en del. Basert på Jussi Adler-Olsen bøkene. Usikker på om det er flere bøker eller bare en, bare sett 4 episoder så langt.

Jeg gleder meg veldig til denne! Jeg er stor fan av Matthew Goode, og ser han har fått strålende kritikker for rollen. Men et lite spm; jeg så traileren og da kom det et uønsket åttebent krek i en av scenene. Er det bare tilfeldig eller er det et gjentagende tema?

Gammel 01-06-25, 00:25   #377
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser The good doctor nå. Jeg har aldri sett hele sammenhengende før.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-25, 08:44   #378
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Vi så Mrs Harris goes to Paris I går, film på Netflix. Både jeg og jentene syns den var koselig.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-25, 19:52   #379
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

jeg så traileren og da kom det et uønsket åttebent krek i en av scenene. Er det bare tilfeldig eller er det et gjentagende tema?

Ikke som jeg har fått med meg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-25, 20:02   #380
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Tiden er en morder, fransk krim på TV2 play.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.