|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#361 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Welcome to Wrexham s4. Disney+
![]() |
#362 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg ser Why women kill for andre gang. Elsker den serien.
![]() |
#367 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg er en sci-fi- og post-apokalypse-nerd med sans for zombier.
![]() |
#368 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Sjakalen på SkyShowtime. Eddie Redmayne er flink.
![]() |
#369 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Vi har avsluttet Yellowstone. Jeg likte ikke avslutningen, men med tanke på at vi har kost oss gjennom 5 sesonger så får det være litt underordnet. Jeg liker når personlighetene til de som er med ikke er så en-dimensjonale.
![]() |
![]() |
#370 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7
Dette er grunnen til at jeg syns Invasion var dørgende kjedelig.
![]() |
#371 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Glasskuppelen. Sliter litt med å ta Johan Rheborg (han som spiller politimester) seriøst, jeg tenker bare på karakteren Fredde i Solsidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Ferdig med den nå. En av de beste jeg har sett de siste månedene. Sist redigert av liefje : 29-05-25 kl 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg kom over Ludwig (David Mitchell) på NRK-appen. Den er veldig verdt å se. En krimserie av det snille slaget, mange små «lukket rom» mysterier og ganske morsom. Om en fyr som jobber med å lage kryssord og gåter, hvis identiske tvillingbror (politimann) forsvinner, og han opptrer som sin bror for å forsøke å finne ut hva som har skjedd med ham. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Ikveld har jeg kost meg med Nonnas, film på Netflix
![]() |
#375 |
--
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Dept Q på Netflix. Har jo sett den danske varianten og lest boka, men heldigvis glemt en del. Basert på Jussi Adler-Olsen bøkene. Usikker på om det er flere bøker eller bare en, bare sett 4 episoder så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Jeg gleder meg veldig til denne! Jeg er stor fan av Matthew Goode, og ser han har fått strålende kritikker for rollen. Men et lite spm; jeg så traileren og da kom det et uønsket åttebent krek i en av scenene. Er det bare tilfeldig eller er det et gjentagende tema?
![]() |
![]() |
#378 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Vi så Mrs Harris goes to Paris I går, film på Netflix. Både jeg og jentene syns den var koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Tiden er en morder, fransk krim på TV2 play.
![]() |
|
|