Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Foreldreportalens egen quiz!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 10:37   #361
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foreldreportalens egen quiz!

I dag måtte jeg gjette på sju spørsmål.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 14:27   #362
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grmf. Endelig svarer jeg 10 rette på nogenlunde kort tid, bare for å ende på andreplass pga. alfabetisk ordning.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:23   #363
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blæh!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:51   #364
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg får rett og slett ikke til disse kvissene mer.

Gammel 05-02-08, 11:55   #365
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jammen første gang på en stund jeg slapp å gjette.

Gammel 05-02-08, 12:35   #366
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Puh, i dag ble det omsider full pott. Og uten gjetting her og.

Gammel 08-02-08, 11:27   #367
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Personlig beste. Men det er rart hvordan tidsoppfatningen varierer. Jeg syntes ikke jeg brukte noe særlig kortere tid enn i går, da jeg brukte 65 sekunder på å svare. Deilig med pause fra sport også.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 20:37   #368
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Jøss - nå oppdaget jeg at hvis jeg skriver kommentar på Perpers quiz mens jeg er logget inn med brukernavnet fra FPquizen, så dukker kommentaren opp på FP-quizen i stedet. Og der ble nettopp min kommentar litt meningsløs. Velvel - atter ny (og ikke minst viktig) kunnskap å ta med seg.

Gammel 11-02-08, 18:32   #369
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjapp, men ikke kjapp nok.

Gammel 13-02-08, 19:00   #370
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Standard

Hvem i all verden er Carrot top?

Gammel 13-02-08, 21:51   #371
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvem i all verden er Carrot top?

En grusom amerikansk tv-kjendis fra 80-tallet med gulrotfarget hår.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 23:52   #372
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jøss - nå oppdaget jeg at hvis jeg skriver kommentar på Perpers quiz mens jeg er logget inn med brukernavnet fra FPquizen, så dukker kommentaren opp på FP-quizen i stedet.

Ups, I did it again ...

Gammel 21-02-08, 18:02   #373
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Syns det går dårligere og dårligere hver dag, jeg...

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:56   #374
Slettet bruker
Passiv

Standard

endelig ti rette igjen.

Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 17:14   #375
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Hadde glemt denne jeg.

Gammel 07-03-08, 22:54   #376
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opera kræsjet idet jeg prøvde å åpne quizen, og da jeg kom inn på den litt senere, viste det seg at den hadde rukket å starte tidtakingen før kræsjet. Så jeg har satt ny pers med 2975 sekunder.

Gammel 08-03-08, 18:37   #377
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Opera kræsjet idet jeg prøvde å åpne quizen, og da jeg kom inn på den litt senere, viste det seg at den hadde rukket å starte tidtakingen før kræsjet. Så jeg har satt ny pers med 2975 sekunder.

En pers er en pers er en pers. Gratulerer!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 23:10   #378
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Standard

Jeg har helt glemt quizen!

Men i dag kom jeg sterkt tilbake.

Gammel 05-05-08, 00:15   #379
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det går så treigt med meg. Hva gjør dere for å kunne svare så raskt? Skal jeg sende dopingmistankene mine noe sted?

(Liker å finne denne på første krimskramssiden, og dytter litt. )

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 15:03   #380
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter et par måneder med quizen, så kjenner jeg igjen flere av spørsmålene.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
geni

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.