|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Det er ikke en sånn "de er domm og jeg er smarth"-greie, men hvem tenker du veldig ulikt fra på FP? Hvem sine meninger, sånn all over, skiller seg mest fra dine egne? Jeg tenker ikke nødvendigvis på én spesifikk sak, men sånn generelt, hvem er din rake motsetning, nærmest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Denne må jeg tenke litt på, men min første innskytelse var jo deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg vet i hvertfall at jeg er ganske ulik Mim, for hun engasjerer seg ca 100% mer politisk enn hva jeg gjør og er så flink til å lage mat og bake.
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Jeg er ikke alltid like tålmodig nei, bare spør storesøster etter at hun lå begge bena oppi pepperkakedeigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Det var et vanskelig spørsmål, jeg har nok vært litt for lite aktiv til å kunne svare på det spørsmålet føler jeg. Jeg kan være totalt uenig med enkelte i en diskusjons mens jeg i en annen diskusjon kan være helt enig med den samme brukeren.
![]() |
#8 |
Halloen!
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Har tenkt litt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Det som er fint med FP er at man er litt flinkere til å skille sak og person.
![]() |
![]() |
#12 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Har en følelse av at jeg ofte ser ting fra en annen side enn rine (samt Bina og Bønna om de ennå er her), men ikke alltid selvsagt.
![]() |
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
Jeg håper dypt og inderlig at det ikke er en sjel på FP som ønsker å være lik ham.
![]() |
#16 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Tja, her er det mye å ta av. Sånn intuitivt vil jeg si at jeg er veldig ulik Madam Mim. Men så er det noe der som sier meg at når alt kommer til alt, så er vi muligens en anelse like. Mulig hun har større pupper enn meg, annet kjønn, og kan mer om bilstoler og oppskrifter, har et annet politisk syn, men i sum tror jeg pinadø det er nokså lite som skiller. Så der svarte jeg jo ikke på spørsmålet. Må tenke over den her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() |
#18 |
Tittel og tittel....
|
![]() |
#19 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg føler at jeg og macy lever på forskjellige planeter. Ellers er det mange jeg er veldig uenig med i enkelte saker, men som jeg er enig med i andre saker. Nenne og jeg deler nok ikke akkurat syn på likestillingsspørsmål. Skremmern og jeg er nok uenige i forhold til barnehage. Veronal er på et annet sted enn meg politisk, men jeg føler at vi deler en del synspunkter i forhold til likestilling og kjønn. Jeg synes det er mer slitsomt å diskutere med folk jeg synes har andre holdninger og syn på hvordan man diskuterer, enn folk jeg er uenig med i forhold til sak.
![]() |
#20 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her tenker jeg hvertfall likt som Irma.
![]() |
Emneord |
grupper, konservativ, rødstrømper |
|
|