|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#361 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeDen er bare nydelig denne kåpa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Passiv
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeSant. |
![]() |
![]() |
#363 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeMin ble veldig lang da jeg blokket den, nesten for lang, og jeg har ikke lagt til noe som helst av ekstrarader.
![]() |
#365 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeJeg har nå blokket ryggen. Den ble alldeles ikke så lang. Jeg klarte ikke å gjøre den lenger enn 87 cm selv om jeg hadde strikket 20 ekstra rader.
![]() |
![]() |
#366 |
Leser
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe
plz, plz. plz gjør den ferdig og post bilde her.
![]() |
#367 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeDa håper jeg at jeg kan komme med mitt aller siste spørsmål: Hvordan får jeg blokket ut hetta? Den er altfor liten uten at den blokkes ut, og den henger jo fast i resten.
![]() |
![]() |
#368 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Jeg la hetten i bløt i vasken, holdt fast i resten av kåpen. Så klemte jeg ut vannet og spente opp med nåler nederst og øverst på hetten. La den dobbelt med fellingssømmen øverst.
![]() |
#369 |
Passiv
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeJeg er snart ferdig med ryggen. Jeg strikket et erme, men kom til at jeg skulle strikke ryggen først og se - det så altfor langt ut. |
![]() |
![]() |
#370 |
Passiv
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeJeg tror ikke jeg kan blokke den veldig mye større heller - kan den være ca sånn den er? |
![]() |
![]() |
#371 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeFy fader så fin den var og
![]() |
#372 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeMin ble enormt diger.
![]() |
#373 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeÅ, så kjipt!!
![]() |
#374 |
Passiv
|
Den får du solgt svinedyrt. Det er ikke mange som har sånt til salgs altså. |
![]() |
![]() |
#375 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeJeg har brukt to måneder på den jeg har, ikke tale om jeg lager en til.
![]() |
#378 |
Passiv
|
Jeg bare tullet. Det er ikke noe problem at den er for stor sålenge den er for stor alle veier. Da bare krymper du den - det blir kjempefint. |
![]() |
![]() |
#379 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeGodt poeng, smilefjes. Jeg må forsøke noe sånt. Jeg ble så sur da jeg oppdaget det at den har ligget i en haug etterpå.
![]() |
#380 |
Passiv
|
![]() Sv: Alliums fantastiske strikkekåpeSom regel betyr det at den kunne vært en del strammere uten at det ødelegger noe - ofte tvert om. Krymp den forsiktig du så blir du kjempefin. |
![]() |
![]() |
|
|