Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd III

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-10, 22:58   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråd III

Ja da funker det kanskje ikke så bra med lanolin. Eller, det er jo en fettbehandling som beskytter på en måte, kanskje jeg må prøve

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 08-05-10, 09:25   #2
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Takk for lanolin kur tipset! Jeg tenkte det kunne være praktisk hvis en skal lage noe lignende i ull til vinteren!

Nå skal jeg se litt etter oppskrift! Kanskje dette er en god idè til jule- og bursdagsgave til venner....!

Bra tråd det her!

Gammel 09-05-10, 15:43   #3
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Salt: Kuule tøfler!

allium: Kjempefin!

Sybil: Utrolig søt!

Dette er siste dokumenterte fra meg, barselgave:

Gammel 09-05-10, 17:08   #4
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, så søt kjole, Kaktus
Hvor fant du oppskriften?

Gammel 09-05-10, 18:36   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Åh, så søt kjole, Kaktus
Hvor fant du oppskriften?

Takk!

Her: http://www.sandnesgarn.no/Hefte.aspx...lement=grupper

Gammel 09-05-10, 19:23   #6
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Takk!

Her: http://www.sandnesgarn.no/Hefte.aspx...lement=grupper

Takk!
så mye fint det var i det heftet, da..

Gammel 09-05-10, 19:52   #7
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Å det var nydelig! Er det EN barselgave? Heldige barselkvinne og barn!

Gleder meg til jeg klarer å strikke noe mønster og sånn.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 10-05-10, 10:21   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hihi!

Salt er ikke aktiv  
Gammel 11-05-10, 23:32   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sondre har fått en del limegrønne sommerklær, så jeg tenkte han måtte ha noen luftige og freshe "sandalsko"!

Fargen kommer IKKE til sin rett her, den er frisk og fin limegrønn.

Nærbilde av mønsteret:

Tenkte jeg skulle lage dem i brunt også.. Eller hvite.. Eller....

Salt er ikke aktiv  
Gammel 13-05-10, 23:02   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Så nydelige, Salt!

Jeg har strikket og heklet "egendesignede" pulsvarmere til en niese:

Gammel 14-05-10, 20:15   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så mye fint dere lager.

Gammel 16-05-10, 14:14   #12
Kohana
Nybegynner

Kohana sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
Kohana er litt kul
Standard

Akkurat ferdig med min første jakke.
Mykeste jakke fra boka Myk start.

Drops Baby Merino str. 0-3 mnd. Gave til en ny verdensborger.
Garnet er kjøpt på 30% så kostnadene på garnet ble ca 30 kr.

Mangler bare knappene her, tror det blir treknapper.

Kohana er ikke aktiv  
Gammel 19-05-10, 22:07   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Kohana, den var nydelig!!

Jeg tror jeg har heklet det søteste noen sinne! De er barselgave til lille Lotta:

Salt er ikke aktiv  
Gammel 20-05-10, 08:56   #14
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Kohana, den var nydelig!!

Jeg tror jeg har heklet det søteste noen sinne! De er barselgave til lille Lotta:

Nommin!!! Så søøøte!!

Gammel 30-06-10, 17:28   #15
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Genser til eldstejenta, enkel og uten oppskrift.
Strikket i Wollmeise, nesten to hesper. Veldig stas at jenta og den flerfargete hespa bærer samme navn, og det i tillegg er yndligsfagene hennes.

Dessverre bare mobilbilder, så fargene ytes ikke rettferdig het i det hele tatt.

Gammel 08-07-10, 15:31   #16
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

'Strikket' armbånd og lagt til en rad med perler. Det er brukt en del allerede - slik armbånd blir i starten. Så glemmer jeg dem...

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 20-05-10, 12:22   #17
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg tror det er det søteste jeg har sett. Hekling av fottøy blir definitivt min neste ekspedisjon når jeg bare er ferdig med Mor Signe Boleroen min

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 24-05-10, 16:32   #18
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Nå er jeg altså. Tusen takk til Allium som tålmodig har besvart mine pm`er

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 24-05-10, 16:56   #19
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så utrolig flotte, Jålebeinet! Litt av en jobb med de der - og du har all grunn til å være stolt og kry.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 24-05-10, 17:09   #20
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se der, ja! Kjempefine.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.