|
|
|
|
#1 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIVet ikke
|
|
#3 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIKjøttboller (laga sjølv, halvsteikte og frosne), i dolmiosaus, og eit eller anna tilbehør. |
|
|
|
|
#4 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIVeldig spennnede: Fiskeboller i Currysaus.
|
|
|
#6 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIFiskeburger i grove hamburgebrød og pommes frites. |
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IITorskeform, grønnsaker og poteter.
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag III dag hadde vi stekte krydrede svinestrimler med bearnaisesaus og stekte grønnsaker (løk, paprika, chili og squash), og noen spiseskjeer fullkornris til meg og barna.
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IITaco suppe http://lchf-bloggen.blogspot.com/2010/03/tacosuppe.html falt i smak hos store og små!! |
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIBetasuppe
|
|
#14 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIKyllingfilet med pesto inni og spekeskinke rundt. Tomater og salat til. Balsamico til dei voksne, creme fraiche til ungane. |
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIChili- og hvitløksmarinerte laksefileter (blir litt kjappmarinering, men det får gå). Til har jeg tenkt å prøve meg på en slags linsepuré med gulrot i, og så får jeg se hva slags grønnsaker jeg spontant mikser inn utover det. Så lenge jeg har råvarene i hus eksperimenterer jeg som regel litt. |
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIBrød igjen (hakk i plata). Pålegg: skiver av kyllingfilet, peppermakrell, avokadoskiver, hummus, tomatskiver, rødløk, paprika m.m. Også skal jeg lage "sort saus" (koke inn balsamico eddik med litt sukker til den blir tykk som sirup). Kjempegodt på tomater! |
|
|
#17 |
|
Unik
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIHar ein kjøttdeig liggande, så det blir eit eller anna med den. Muligens kjøttkaker, dersom eg ikkje kjem på noko anna lurt.
|
|
#18 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag III dag har poden fått velge og da ble det risengrynsgrøt. |
|
|
|
|
#19 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIKnekkebrød. |
|
|