Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kinakål

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 17:58   #21
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kinakål

Et par av mine venninner sverger fortsatt til kinakål i salaten, og liker kun thousand island dressing.

Jeg kjøper ikke kinakål til salaten, men jeg føler at burgersjappene og diverse fremdeles kun bruker kinakål og thousand island.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:07   #22
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Kinakål bruker vi faktisk i wok og nuddelsuppe. Aldri i salat.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:10   #23
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kinakål

Jeg bruker kinakål under hvitosten på brødskiva. Det er kjempegodt!
Ellers bruker vi det i div gryter og supper og en sjelden gang i salat.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:14   #24
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.866
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Åh Er kinakål helt annenrangs mat her? Blir oppgitt av snobberiet som finns i alle varianter.
Kinakål bruker vi i forskjellige varianter. I wok og i salater hovedsaklig. Vi liker smaken og sprøheten.

Sprø salat er godt uansett hva den heter. Vassen kinakål druknet i kyllingsaus er ikke det jeg forventer når jeg går ut og bestiller dyr kyllingsalat.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:18   #25
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Åh Er kinakål helt annenrangs mat her? Blir oppgitt av snobberiet som finns i alle varianter.
Kinakål bruker vi i forskjellige varianter. I wok og i salater hovedsaklig. Vi liker smaken og sprøheten.

Hehe, jeg ble overdosert på 80-tallet og synes egentlig ikke kinakål passer så godt i salat, det er jo en kål. Derimot synes jeg den er undervurdert i woker.

Jeg er enig med de som begynner å bli trøtt på ruccola i alle mulige retter, det er såpass sterk smak på det at man blir jo lett lei. I salater liker jeg best storbladete "salat"-typer som eikeblad, vanlig spinat og rabarbra.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:18   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Syltet kål høres veldig godt ut. Hvordan lager du det?

Jeg skal lete etter oppskriften senere i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Åh Er kinakål helt annenrangs mat her? Blir oppgitt av snobberiet som finns i alle varianter.

Det er vel en ganske vanlig oppfatning av kinakål i salat, er det ikke? Veikro, kinakål, boksemais og thousand island. Selvfølgelig er det lov å like det, akkurat som det er lov å synes at akkurat kinakålsalat er motbydelig og man har lyst til å finne andre måter å bruke kålen på.
Jeg syns for øvrig ikke kinakålen er verst i salater, heller boksemaisen og thousand islanden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:19   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

I salater liker jeg best storbladete "salat"-typer som eikeblad, vanlig spinat og rabarbra.

Rabarbra? Er ikke rabarbrablader giftige?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:21   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.345
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Jeg husker jeg putta en gulerot i et kinakålblad og tok på Thousand Island da jeg var yngre.

Jadda. Rene Anatole helt fra begynnelsen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:22   #29
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det hender vi får kinakål i kassa fra kolonihagen, og chilikål er godt å lage av den, evt ha det i wok. Syltet kål er også godt.

Koreansk kimchee er kjempegodt som siderett.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:24   #30
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Rabarbra? Er ikke rabarbrablader giftige?

Åhh, hva heter den da, den salaten med grønne store blad og hvor stilken er rød, den heter red rhubarb på engelsk så jeg har antagelig kortsluttet i hodet og tenkt at det var rabarbra.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:24   #31
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kinakål

Bruker det ikke så ofte, men kan finne på å ha det i salat, det blir mest brukt i varmmat.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:28   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Åhh, hva heter den da, den salaten med grønne store blad og hvor stilken er rød, den heter red rhubarb på engelsk så jeg har antagelig kortsluttet i hodet og tenkt at det var rabarbra.

Åja den ja. Det er ikke rabarbra. Man må ikke bruke rabarbrabladet, de er giftige (fant jeg ut etter litt googling). Jeg lurer på om det er en slags mangoldvariant eller spinatvariant. Litt dumt at bama bruker det engelske navnet, siden noen kan begynne å gnafse på rabarbrabladene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:31   #33
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åja den ja. Det er ikke rabarbra. Man må ikke bruke rabarbrabladet, de er giftige (fant jeg ut etter litt googling). Jeg lurer på om det er en slags mangoldvariant eller spinatvariant. Litt dumt at bama bruker det engelske navnet, siden noen kan begynne å gnafse på rabarbrabladene.

Takk for oppklaring! Jeg tror nok ikke jeg hadde kommet til å bruke vanlige rabarbrablader, de ser jo faktisk ganske forskjellige ut fant jeg ut når jeg googlet bilder nå. Men jeg er enig i tanken, bama burde kanskje ha skiftet til annet navn.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:32   #34
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kinakål

Spiser kinakål i salat og i wok, syns det er godt i salat,jeg. Men jeg syns vanlig kål er godt i salat og, da....

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:48   #35
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Syltet kål høres veldig godt ut. Hvordan lager du det?

Jeg lager det på denne måten:

Finstrimle et kvart kålhode, cirka, legg i en stor bolle.
Kok opp 3 dl vann, 2 dl eddik (7 %), 1 ss brunt sukker, 1 ss revet ingefær, 1 rød chili i skiver.
Hell laken over kålen, la stå og trekke til det er blitt kaldt.
Hell av laken, servér.

Ellers bruker jeg kinakål i wokretter og nudelsuppe. Synes det er kjempegodt.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 19:08   #36
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Takk for oppskrift. Det høres godt ut.

Vær så god. Jeg har utviklet den litt fra en Bent Stiansen-oppskrift. Han har 50/50 vann og eddik, men det synes jeg blir alt for skarpt, spesielt til kinakål, som tar til seg mye smak. Jeg bruker denne laken til gulrotbiter og blomkål også, da har jeg også oppi pepperkorn (som jeg plukker ut før servering). Kjempegodt som tilbehør til spicy mat, for eksempel vårruller, eller til fet fisk.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 19:48   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.253
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Jeg syns kinakål er helt ok å blande med annen salat, siden den er så sprø. Og varm, men det er det lenge siden vi har brukt. Rent glemt det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 20:27   #38
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kinakål

Jeg har kjøpt kinakål et par ganger i det siste, plutselig fikk jeg så lyst på det. Da var det evigheter og vel så det siden sist jeg kjøpte kinakål. Det er ikke mye smak i kinakålen, men sprøheten gjør den litt god lell. Også synes jeg det hvite er nesten det beste.

Varm kinakål har jeg aldri smakt, er det noen som har oppskrift på en rett med det?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 20:28   #39
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kinakål

Jeg bruker storsett bare kinakål i salater, isberg smaker så beskt. Og andre salattyper, enten liker jeg ikke, eller kommer jeg ikke på å kjøpe/prøve.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 20:30   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinakål

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg stod i butikken her om dagen og betraktet en kinakål. Det fikk meg til å tenke tilbake til 80 og 90-tallet. Kinakålen var en fast følgesvenn ved måltidene hjemme hos foreldrene mine. Var vi på gatekjøkken og handla mat var det alltid kinakål som ble brukt til salat. Pitabrød med thousand island-dynket kinakål og løvsteik var en klassiker. Til og med på litt bedre restauranter husker jeg at salaten bestod av kinakål av og til. Jeg husker ikke når kinakålen forsvant fra kostholdet mitt, men den forsvant definitivt. Jeg har vel ikke kjøpt kinakål siden jeg var temmelig ny student midt på nittitallet. Jeg lurer på om ungene mine har smakt kinakål i det hele tatt? Hvordan er det med dere? Bruker dere kinakål? Til hva?

Bruker sjelden kinakål. Men det er jo som navnet sier, en kål og ikke en salat. Jeg har med hell laget dampet kinakål (halve) i asiatiske retter. Sammen med nudler og deilige sauser.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no