Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva sier statens reiseregulativ?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-13, 20:30   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva sier statens reiseregulativ?

400,- komptillegg per døgn?
I gamle dager ( :knirk: ) kunne man jo i det minste sove på sofaen til en venninne og håve inn både overnattingstillegget og kostdøgnet, nå blir vi trukket krone-for-krone på overnattinga og de er strengere for trekk av hotellfrokost og påspanderte måltider...

Men joda, enig i og alt det der.
Jeg er bare litt lei etter alt for mange slike turer, egentlig.


Sist redigert av m^2 : 08-05-13 kl 20:38.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 21:58   #22
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva sier statens reiseregulativ?

Altså, hvis jeg ut og drikke øl med to eller flere gubber på seksti pluss, som etterhvert drikker vodka og blir fulle og ubehagelige, da er det ikke fritid. Det er pålagt. Jeg tar det ut i avspasering uten å spørre noen (andre enn dere).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:06   #23
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.541
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva sier statens reiseregulativ?

Hadde det endret saken om de var hunks på tredve?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 22:11   #24
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva sier statens reiseregulativ?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hadde det endret saken om de var hunks på tredve?

He he. Det som hadde endret saken var hvis det var folk jeg likte og hadde syntes det var hyggelig å være sammen med slik at jeg kunne gjort det frivillig også.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 19:01   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva sier statens reiseregulativ?

Vi får ikke timer i det hele tatt, gøy eller ikke gøy. Vi får diett, ellers er det ingen kompensasjon eller avspasering, dag eller kveld, helg eller ukedag.

Men vi har en sjette ferieuke, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 23:13   #26
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva sier statens reiseregulativ?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi får ikke timer i det hele tatt, gøy eller ikke gøy. Vi får diett, ellers er det ingen kompensasjon eller avspasering, dag eller kveld, helg eller ukedag.

Men vi har en sjette ferieuke, da.

Samme her, bortsett fra den sjette ferieuken

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 23:33   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva sier statens reiseregulativ?

Det er tydeligvis store variasjoner ute å går ja. Vi har en relativ høy sats, men betaler skatt av dette. Sosiale tilstelninger og kurs på kveldstid er endel av jobben min, men har mulighet til å ta meg ditto fri. Type inneklemte dager, jul, påske o.l.

Helgereiser blir kompensert med x-antall kroner.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-13, 09:07   #28
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva sier statens reiseregulativ?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi får ikke timer i det hele tatt, gøy eller ikke gøy. Vi får diett, ellers er det ingen kompensasjon eller avspasering, dag eller kveld, helg eller ukedag.

Men vi har en sjette ferieuke, da.

Og så er du kanskje ikke statsansatt med ditto lønning?

Jeg sjekket på personalavdelingen her nå, og det praktiseres noe forskjellig fra sted til sted innenfor staten kunne hun fortelle meg. Hos oss er det ganske stort krav om at vi skal være her i kjernetida, og at eventuell avspasering skjer time-mot-time for arbeidet tid. Jeg har en "fri og hva-det-nå-heter" stilling, men siden det er så mye reising på jobben vår er det allikevel nokså restriktivt ift tilstedeværelse når man først er "hjemme"

Jeg er lønnet for 37.5 timer i uka som alle andre, og skal derfor skrive opp alle timer jeg jobber, eller reiser, og har deretter mulighet til å avspasere disse stort sett når jeg vil - så lenge jobben min blir gjort. Det betyr jo i praksis at timer sjelden blir avspasert
Det ligger ikke i min jobbskrivelse å jobbe gratis på kveldstid hvertfall.
Når det skjer (minst) 5-6 ganger i måneden at man forventes å være på jobb utover vanlig arbeidstid er det lite aktuelt å jobbe de timene gratis. Og når vi er på jobb er vi forventet å føre timer.
Det hender dog at jeg jobber litt hjemme på kvelder eller i helger uten å skrive det opp.

Men jeg jobber altså i en statlig stilling, med enormt mye reising (vi er den 3. mest, og lengst, reisende statlige etaten i Norge), og stort fokus på nettopp hvordan dette håndteres. Kanskje det er derfor det er såpass strikt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 10:35   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva sier statens reiseregulativ?

Nei, jeg er jo ikke det. Så jeg tror ikke min arbeidsgiver anser at jeg jobber gratis, selv om jeg har representasjon.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no