Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-10, 17:10   #21
Silver
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 193
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Reflex kanskje? Men vet ikke hvor langt opp dem går i str.

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 17:11   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Skogstad går til 10 år tror jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 19:43   #23
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Barn i hagen har den på halv pris innimellom syns jeg så et innlegg om det lenger ned her jeg? mulig de er utsolgt da.

Ofte ikke i store str. de er det alltid få av, den som er på barnihagen nå er str.104.
Sjelden jeg finner billige store dresser utenom januarsalget.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 20:31   #24
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Denne fra sportmann.no synes jeg var tøff for store barn, kommer ikke helt frem i teksten om den er ordentlig foret, men det er en vinterdress. Koster 399,- nå på tilbud.
Tenkte å bestille en sånn.

Den så jeg på i går. Den ser skikkelig kul ut !
Finner ikke noe tilbud på den på nettet ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 20:34   #25
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Name it har dresser opp til str 140, det samme tror jeg Twins har. Bogerud har også dresser til store unger, går vel enda høyere opp der.

  Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 20:35   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.581
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Reflex.

De slutter på 128.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 22:04   #27
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Den så jeg på i går. Den ser skikkelig kul ut !
Finner ikke noe tilbud på den på nettet ?

Nei, nå koster den plutselig 499,- igjen, alt annet som var på tilbud på
dagen i dag er tilbake til vanlig pris, merkelig!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 10:46   #28
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Min andreklassing vil også ha hel dress. Jeg forsket MASSE på hvor jeg kunne få tak i en som var stor nok (trengte 134) og som ikke kostet flesk (Reima Tec) og fant til slutt Name It-dressen. Den ble nest best i test i F&B. Dressen koster 800 kroner på nettet. Jeg kastet meg rundt å kjøpte den dagen etter at jeg fikk F&B i posten og et par dager senere så jeg at den var utsolgt i store størrelser.... Dressen ble innviet i helga og Snuppa er meget fornøyd. Den er veldig fin og virker varm og god. Den er kanskje litt tung, men det er jo ikke noe stort problem når ungene er blitt så store.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 10:48   #29
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

Veldig kjipt at så det er så få av produsentene som lager dresser større enn 128, altså

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 10:52   #30
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vinterdress til 8-åringen

[anekdote]Jeg var på polarn o pyret her i byen på jakt etter dress i str 134-152 og spurte som de hadde. Nei, det var da ingen barn som brukte dress etter at de hadde begynt på skolen. Det hadde de aldri hørt om. 122 var mer enn stort nok for de største barna som trengte vinterdress, og han hadde ikke hørt om noen merker som gikk høyere. Da jeg sa forsiktig at jo, jeg tror 90% av førsteklassingene og 70% av andreklassingene og en hel del av tredje og fjerdetrinnn fortsatt har dress, fikk han store øyne og lurte på hva slags rar skole mine barn gikk på. Og da jeg sa at de ansatte anbefalte heldress på grunn av tempoet i garderoben mente han de utøver utidig motepress. [/anekdote]

Jeg liker fortsatt den butikken altså, men det var en litt snodig og butikknavlebeskuende samtale.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no