Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-10, 21:40   #21
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Tror det må bli nye sko til jul. Men vil gjerne kjøpe de i butikk, ikke på nettet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 21:40   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Jentene har disse fra Bogs



Jeg har disse

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 21:40   #23
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Og så er det bra med flere lag ull, ja. Her bruker ungene ullstrømpebuks og ullsokk utenpå. Og gjerne ullsåle.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 21:42   #24
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.639
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Sjekk http://www.kavat.com/ De med ull inne skal visst være gode og varme

Ja, Kavat sine skinnstøvler med ullfor har vi også god erfaring med. Jentene har hatt disse hver vinter. De er vide og gode i foten, så det blir god plass til luft rundt tærne.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 21:45   #25
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Bogs kjøpes på Støvelbutikken, Bisgaard kjøpte jeg på Barneparadis, men der ser det ut som om de har sluttet med Bisgaard.

Barneparadis er ikke mer. Konkurs.
Men Monochico har Bisgaard.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 21:46   #26
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Og så er det bra med flere lag ull, ja. Her bruker ungene ullstrømpebuks og ullsokk utenpå. Og gjerne ullsåle.

Sånn gjør vi det også. Bedre med flere tynne lag, og tykkere flere lag om det er ekstra kaldt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 21:56   #27
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Er Kamik snowcone cherrox typen til Kamik?. Vi har hatt den men kun brukt den i slaps og mildvær. Kan ikke tenke meg at den puster godt nok til å holde føttene varme. Her er det vanlige Kamik vinterstøvler som duger.


Jupp! Må ha det i tillegg til Goretex.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 22:00   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jentene har disse fra Bogs



Jeg har disse

Sko med mye plast er kaldere enn sko med lite/ikke noe plast. Så om man er veldig kald, så ville jeg nok ikke gått for slike.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 22:02   #29
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Gå på bebito. De har bisgaard og kamik. Kamik snowcone holder i praksis bare ned til drøyt 5 minusgrader. Vi har kamik shadow, de er topp til kaldt snøvær. Det samme er sorel, det får du på xxl, men de er vesentlig tyngre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 22:04   #30
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Dette er mine sko altså - men jeg har vært god og varm på beina i mine Mukluks fra Timberland - selv med tynne bomullssokker.

Tror greia er at de er romslige, da kan jeg vifte med tærne og det blir en varm lomme inne i de tykke skinnskoa.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 22:36   #31
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Ullfrottesokker, ullsåler, gjerne støvler med ullfor og ikke små støvler. Det er viktig at det er plass til å bevege tærne inni skoene.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 23:03   #32
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Kamik snowcone er ikke dugandes til mer enn slapsevær, spør du meg. På de kalde dagene har vi goretexsko med ekstra ullsåle inni. Og så en tynn ull/syntetsokk. Det holder i massevis, men pass på at det er luft til å bevege tærne!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 23:15   #33
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Jeg er skikkelig frossen av meg og fryser alltid på bena, men i år har jeg kjøpt disse fra Sorel, og jeg har ikke vært kald en eneste gang, og har ikke tatt frem ullsokkene enda:


De er fra barneavdelingen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 23:29   #34
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når Kamik snowcone og Viking gtx ikke er varmt nok

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Jeg er skikkelig frossen av meg og fryser alltid på bena, men i år har jeg kjøpt disse fra Sorel, og jeg har ikke vært kald en eneste gang, og har ikke tatt frem ullsokkene enda:


De er fra barneavdelingen.

De har jeg kjøpt også, både til meg og minsten. Foreløpig er de kjempevarme og langt i fra så tunge som de jeg hadde før. Blir spennende å se om de greier og varme beina mine når det blir skikkelig kaldt.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no