Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å gå på kino alene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Går du alene på kino?
Aldri tenkt over det som en mulighet før. 19 11,59%
Kino alene? Er du sprø? 29 17,68%
Har ikke gjort det før, men kunne godt tenke meg det ja! 30 18,29%
Det hender jeg gjør det. 66 40,24%
Jeg gjør det støtt og stadig. 12 7,32%
Jeg trives best alene på kino. 6 3,66%
Annet. 16 9,76%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 13:26   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.107
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Har vært på kino alene, ja. Ikke noe problem det.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:29   #22
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, altså, helt alene har jeg vel aldri vært - det har alltid vært noen flere publikummere til stede.

Som filmanmelder har jeg ofte vært på kino helt alene. Midt på dagen, midt i salen, helt stille. Kjempedeilig!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:42   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Som filmanmelder har jeg ofte vært på kino helt alene. Midt på dagen, midt i salen, helt stille. Kjempedeilig!

Det høres deilig ut (særlig når man kommer over fra den tråden som omhandler mobiltelefonbruk under kinovisning ). Men det er egentlig aller mest stas med ganske full sal og veloppdragent publikum. Det er noe med det å dele latter eller gisping med mange andre mennesker som gir noe ekstra til opplevelsen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:42   #24
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg har gått på kino EN gang alene.
Og da så jeg filmen "Schindlers Liste".

Da gråt jeg.....nesten strigrått av sluttscenen....for den var så sterk.
Godt at jeg satt et stykke unna de andre i salen.
(For mannfolk skal visstnok ikke gråte)

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:45   #25
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Kunne godt tenke meg å gjøre det, men det er bare hvis jeg ikke få rmed meg noen. Synes det er hyggeligst å ha med meg noen!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:45   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

: mimrer :

Jeg husker en gang for lenge, lenge siden at jeg så "Master and Commander" alene på bygdekinoen i fjellheimen, det geniale var at det var nesten ingen andre i salen, og de som var der var putt stille. Oh lykke.

...og så var jeg på Atter en konge i Oslo. Uoppdragne ungdommer ( ) og potetgullknaskende bråkmakere. Fysj.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:47   #27
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Nå går jeg ikke så ofte på kino, men det hender jeg går alene. Spesielt om det er en litt dypere film en die hard ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:54   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Det er en stund siden, men jeg går av og til alene på kino. Egentlig syns jeg det kan være litt fint å konsentrere seg om filmen uten å dele den med noen, lure på hva de syns om den, snakke under filmen osv. Et par ganger har jeg faktisk vært helt alene i salen også.

Jeg jobbet på kino for noen år siden, og det er faktisk ganske mange som går alene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:56   #29
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg kunne godt tenkt meg det, men jeg kjører ikke bil. Dermed er det mest naturlig å ta med mannen. Men vi har sett på to forskjellige filmer engang.. Veldig greit.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 14:05   #30
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...og så var jeg på Atter en konge i Oslo. Uoppdragne ungdommer ( ) og potetgullknaskende bråkmakere. Fysj.

Her mangler du bare en promper og et par mobilslaver, så har du fullt pott.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 14:20   #31
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg stemte "Annet". Da jeg studerte i Trondheim gikk jeg ofte på kino alene. Var på kino flere ganger i uka, og da gadd jeg ikke alltid å finne noen å gå sammen med. Her hvor jeg bor nå er det ikke kultur for å gå alene. Jeg har gjort det en gang, og følte meg såpass beglodd at jeg ikke har gjort det flere ganger.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 14:20   #32
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.965
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Det har jeg gjort mange ganger de siste fem årene. Ikke så mye det siste året. Jeg synes det er helt uproblematisk å gå på kino alene.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 14:23   #33
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.001
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Det er lenge siden jeg var på kino alene, men det var en helt grei opplevelse, det. Og det kan godt hende jeg gjør det igjen.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 14:37   #34
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.879
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Babykino går jeg gjerne på "alene". Har fått med meg det meste av nye filmer slik dette siste året. Har jo med Lillen, men synes det er like koselig å gå uten venner som med. Tidligere gikk jeg også gjerne på kino uten andre. Veldig behagelig å bare ta hensyn til seg selv en stund. Nå er det for mye unger og mann og reisevei, og for lite tid, til at jeg får gått på kino alene.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 14:38   #35
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Har gjort det noen ganger og det var veldig greit, selv om det er koseligere å gå sammen med mannen min.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:16   #36
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå på kino alene

HAr aldri gjort det, men kunne godt tenkt meg det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:25   #37
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Det hender jeg gjør det. Synes egentlig det er ganske deilig og avslappende.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:27   #38
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.906
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jeg gjør det nå og da, og liker det godt. Men jeg liker enda bedre å gå sammen med noen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:30   #39
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Det har hendt, men jeg foretrekker å gå med mannen.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:41   #40
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å gå på kino alene

Jo, det går vel an det men det gjør jeg ikke.
Synes det er koseligst å dra sammen noen jeg!

Men er det en film jeg vil se som ingen andre vil være med på så hadde jeg ikke nølt med å dra alene. Men det har ikke skjedd enda..

Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no