Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spraytan!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 17:51   #21
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.700
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spraytan!

Prøvde billig-varianten fra LÓréal, men merker ikke så veldig effekt. Klarer ikke holde jevn avstand, jeg. Prøvde sånn spray-kabinett hos en salong i fjor, men da synes jeg faktisk det ble bedre når jeg smurte meg selv. Og MYE billigere.

Hvilken prøvde du? Og sprayet du i ansiktet?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 18:05   #22
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spraytan!

Nå ser jeg jo at du allerede har prøvd dette, men hadde bare tenkt å legge inn MIN erfaring:

Greitt produkt, men venninnehjelp til selve sprayingen er VELDIG å anbefale. Mye lettere å få jevnt når man sprayer andre enn seg selv.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 21:13   #23
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spraytan!

Hvordan ser omgivelsene ut rundt deg etterpå. Jeg tenker på vegger og gulv. Er det lett å få av hvis det blir farge?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 21:27   #24
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spraytan!

Jeg har kjøpt en sånn fra L'Oreal, men så etterpå at den ikke skal brukes i ansiktet. Hva gjør man da liksom? Bruker en annen type i ansiktet, og risikerer å få skille midt på halsen? Er hvit fra halsen og opp?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:19   #25
aba
Energirik
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
aba er litt kul
Standard

Sv: Spraytan!

Da jeg så denne tråden måtte jeg bare legge inn et lite hint; For de som bor i Oslo.....På solstudioet på Lambertseter (mot texaco) har de profesjonell spraytan for 99 kr per behandling!! Har hatt det nå siden september...Ikke prøvd selv....

aba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 10:23   #26
Snella
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spraytan!

Jeg skal også prøve spray-tan for første gang. Tror jeg må finne en passende tid etter jul som jeg ikke skal noe spesielt i tilfelle store kriser.

  Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 20:16   #27
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spraytan!

Opprinnelig lagt inn av aba, her.

Da jeg så denne tråden måtte jeg bare legge inn et lite hint; For de som bor i Oslo.....På solstudioet på Lambertseter (mot texaco) har de profesjonell spraytan for 99 kr per behandling!! Har hatt det nå siden september...Ikke prøvd selv....

Oiiiiii....har du navnet på solstudioet? Telefonnummer??

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no