Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal dere i høstferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 22:48   #21
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jessica:

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:55   #22
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jeg, snuppa og babyen skal reise til mormor og morfar i Nord-Trøndelag noen dager, mens pappen og tøffingen skal kose seg hjemme

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 14:09   #23
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jessica:

Jeg vet ikke enda.. har plenty av ferie tilgode så jeg kan vel ta fri hele uka men ender vel opp på tre-fire dager. Mulig det blir en tur til svigermor på fjellet og kanskje en tur til kiel.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 14:19   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jeg har meldt inn ønske om fri til sjefen og fått til svar at det ønsker hele resten av avdelingen også. Så enten har jeg et gedigent barnevaktproblem torsdag og fredag, eller så finner vi på noe. Kanksje legoland da ikke hadde vært så dumt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 14:24   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jeg skal jobbe og eldste skal på SFO. Men vi har fri hele julen og påsken da, får finne på noe gøy. Neste sommer blir det Lalandia Billund med én gang skolen stenger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 16:45   #26
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Vi har bare to dager høstferie, så det begrenser seg selv. Ungene skal til Oslo med farmor, i navnefest til nytt søskenbarn. Jeg regner med at jeg skal rette norskstiler og jobbe med oppgaver til studiet mitt. Hvis jeg mot formodning får litt mer pusterom hadde det kanskje vært artig med en tur til Trondheim.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 16:58   #27
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Høstferien blir heimekos her. Samboer skal starta i ny jobb i september, og eg skal levera inn oppgåver. Så ungane går vel meir eller mindre på sjølvstyr.
Satser på at da er lekekamerater heima og.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 18:23   #28
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

jeg har ikke høstferie på høyskolen, så her blir det fullt kjør, men snuppa skal til paris og disneyworld med besteforeldrene heldiggrisen.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 18:30   #29
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.807
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jeg skal først en uke til Roma og drar så rett derfra til Jotunheimen med familien.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 23:47   #30
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Så deilig, Noba!

Jeg lurer på om det kanskje blir Danmark på oss. København og Jylland (legoland og slekt i Ålborg) i 4-5 dager. Det gjelder bare å finne billige steder å bo. Tar gjerne mot tips! Skal tro om det er for langt å kjøre, i hvert fall en av veiene (fra Oslo)? Det går jo an å kjøre om kvelden mens barna sover. Hvor lang tid tar det egentlig å kjøre fra Oslo til København?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 23:48   #31
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Me skal på fjellet. Mannen har ferie både haustferien og uka før. Han er på jakt på fjellet så da reiser me og opp dit. Storebror er med på jakt.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:03   #32
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.429
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Her har lærermannen fått seg ny jobb, med høstferie uka etter skolegutten. Så storebror kommer til å være en del på sfo, men kanskje kommer mamma/mormor sånn at de to kan ha litt høstferie sammen her hjemme. Lillebror har bhg og jeg har jobben min.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:04   #33
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.136
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Legge asfalt, male gangen, male trapp, legge fliser, rette stiler/prøver og ellers ingenting.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:14   #34
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.445
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Har hørt rykter om at det er treningssamling på turninga den uka, så da blir i allefall største der. Muligens minste også, vi vet ikke helt aldersgruppe ennå. Så blir det sikkert en tur til Trondheim og besøke søstra mi og familien helga tenker jeg. Her er det en uke høstferie.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:59   #35
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Vi har ikke skolebarn enda, men høstferien 2012 blir svigermor 60 år og da skal vi 14 dager til USA ... *drømmer allerede*

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:15   #36
saxpia
Aktiv
 
saxpia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 232
saxpia er litt kul
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jeg og eldstetøtta skal på jentetur til Stockholm

__________________
Største -04, mellomste -06 og minstemann -08
saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:17   #37
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Ferie? Vi skal jobbe.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:21   #38
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Vi har ikke høstferie her, men tar 9 dagers crusie ved thanksgiving.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:23   #39
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.761
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Eg skal jobbe, men håpar at 8-åringen kan få nokre dagar med besteforeldrene. Dersom det ikkje går, blir det sfo. Me får ta oss ei byhelg i haust som plaster på såret.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 23:45   #40
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jeg og ungene skal til nord-norge en ukes tid. Mannen jobber så han må være hjemme. Skal besøke beste/oledmor, og så skal vi på hytta. Gleder meg.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no