Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Bli min venn på Ravelry

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-13, 15:31   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.265
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli min venn på Ravelry

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har heller ikke lagt ut alt jeg har laga, og tror ikke jeg orker å ta hele runden. Men gøy å legge inn de nye prosjektene - mest for egen del; ettersom jeg gjerne forandrer litt på oppskrifter uten å skrive noe ned, eller bruker andre pinner og garn og sånt.

Men også kjekt å se hvordan andre lager egne vrier på mønstre.

Finnes det et Ravelry for søm?

Jepp.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 18:26   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.679
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli min venn på Ravelry

Jeg bruker det egentlig mest for å holde styr på det jeg har lyst å strikke... var meningen i alle fall, men nå oppdaget jeg jo at der lå det bare at jeg fantaserer om en Marius-genser til meg selv (men kommer ikke til å rote meg til det før det ikke er moderne lenger, i det minste, men det går bra, den er klassisk )

Jeg får legge inn litt mer av strikkeplanene mine, særlig etter en gjennomgang av hva ungene trenger til vinteren, det er vel på tide å få det på pinnene, men jeg prioriterte rett og slett noen litt tynne raggsokker til meg selv da jeg fikk en plutselig strikkelyst her en kveld, fordi 1)Det trenger jeg, og har derfor hatt planer om det siden jeg også trengte dem sist det var vinter og 2) jeg hadde både garn og oppskrift her.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 14:59   #23
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli min venn på Ravelry

Hjertensfryd der som her. Vert stille i det siste. Har prosjekt på gong, men har ikkje heilt lysta for tida.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no