Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini for tweens

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-13, 19:23   #21
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini for tweens

Vi har god erfaring med sportsbutikker! Og svømmemerker på nett.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 23:50   #22
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bikini for tweens

Når det gjelder badedrakter, så sverger jeg til sportsbutikker og svømmemerker. Ellers sitter det ikke ordentlig og pent, syns jeg. Heldigvis er ungene enige med meg på det.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 09:50   #23
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini for tweens

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Frøkna her (1.62/45 kg) har noen fine bikinier fra h&m. Barnestørrelse 146/152.

Min 12-åring er høyere, men samme vekt. Hun vil aldri få på seg str 146/152. Kroppsfasongen varierer nok veldig tiltross for omtrent like tall.

Takk for så mange tips. Jeg tror vi tar en runde i sportsbutikker evnt. bestiller fra Zalando. Hun er veldig lite "dillete" så alt av blonder, sløyfer etc er utelukket. Glitter er visst også kjipt, og da er det ikke så veldig mye igjen i kjedebutikkene.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 12:30   #24
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bikini for tweens

Er på leting til min datter også. Fyller snart 12, er 1,66 m høy og ca. 45 kg. 146/152 er bare å glemme, ikke minst i fronten da hun begynner å få noe å fylle ut med. Bikinioverdel i str.36 som hun har er for liten. Spørs om jeg ikke må ta henne med i ei voksenavdeling, men der blir bikiniene igjen....jah.....voksne i snittet.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 12:34   #25
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini for tweens

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Er på leting til min datter også. Fyller snart 12, er 1,66 m høy og ca. 45 kg. 146/152 er bare å glemme, ikke minst i fronten da hun begynner å få noe å fylle ut med. Bikinioverdel i str.36 som hun har er for liten. Spørs om jeg ikke må ta henne med i ei voksenavdeling, men der blir bikiniene igjen....jah.....voksne i snittet.

Høres veldig kjent ut.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 12:49   #26
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.888
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bikini for tweens

Fasongen har nok mye å si ja. Jeg hadde omtrent samme høyde og vekt som frøkna har nå til jeg var godt over 20, og jeg brukte både 36 og 38 i enkelte plagg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 13:01   #27
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bikini for tweens

Hehe. Jenta mi på 131 og 30 kg har bikini i 146/152. Og hun er på ingen måte tykk, men hun er ingen strek og hun vil at buksa skal sitte fint over rumpa. Så fasong er viktig, ja.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 13:12   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.285
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini for tweens

Utrolig rart å tenke på at lille jentungen snart skal trenge bikinioverdel fordi det ER noe der, kjenner jeg! Rart og sikkert fint når man er der.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 14:00   #29
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bikini for tweens

Sånne tanker kan er jeg ikke klar for å tenke, Polyanna! Husj med seg. Da de var mindre kastet jeg overdelene, nå får de beholde dem, selv om de er paddeflate.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 14:07   #30
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.865
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini for tweens

Adidas har bikiner som passer til jenter som begynner å bli større.

Denne går til 170:


Vi har funnet i dame-avdelingen også. Litt mer sporty typer. De sitter veldig godt. Jeg husker med skrekk og gru at toppen rullet opp for det var ikke nok pupp til å holde den på plass.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 16:28   #31
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bikini for tweens

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Utrolig rart å tenke på at lille jentungen snart skal trenge bikinioverdel fordi det ER noe der, kjenner jeg! Rart og sikkert fint når man er der.

Nja, jeg kjente et snev av panikk i fjor sommer da vi var og kjøpte hennes første BH.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 16:38   #32
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini for tweens

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Utrolig rart å tenke på at lille jentungen snart skal trenge bikinioverdel fordi det ER noe der, kjenner jeg! Rart og sikkert fint når man er der.

Det er veldig rart. Vi har nettopp kjøpt de første bhene. Jeg synes fremdeles at hun er min lille pike. Men hun er 2 cm høyere enn meg, bruker 2 størrelser større sko, og trenger definitivt bhen.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 19:54   #33
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.362
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bikini for tweens

Lindex pleier å ha mye fint i den aldersgruppen. Datteren min har kjøpt der flere år. Nå er hun 13, og havnet i voksenavdelingen på Lindex.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no