Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Pans Labyrint

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 23:42   #21
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pans Labyrint

Ser den akkurat nå og den er fantastisk!!!!!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 02:14   #22
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.083
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pans Labyrint

:drar fram gammel tråd:
Har bare et stort behov for å si at filmen er fantastisk. Skjønner ikke hvordan jeg har unngått den så lenge, men den er da sett i dag.
Men akk, så trist og mørk.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 08:41   #23
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.879
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pans Labyrint

Å, den filmen nøt jeg også. Så vakker og vond samtidig. Jeg syntes så synd på den stakkars jenta i hendene på den skrekkelige stefaren. -Jeg opplevde også alt som eventyr. Både de overnaturlige elementene og det som skulle være virkeligheten.

Må innrømme at jeg tilbrakte de verste voldssenene med teppet mitt over hodet.


Sist redigert av Kaija : 20-01-08 kl 08:47.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 08:41   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.496
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pans Labyrint

Vi så den på kino en kveld vi fikk uventet barnevakt og visste ingenting om den annet enn at det var samme regissør som Hellboy og hadde fått god kritikk. Jeg krympet meg når jeg leste anmeldelsene under reklamen og ordene "barn, vond vold, og ordentlig trist" var nevnt i samme setning. Men jeg angrer virkelig ikke, det var en nydelig film. Under voldsscenene satt jeg med hodet godt begravet i sambos armkrok med hendene for ørene.

Jeg gråt og gråt, og kommer aldri til å se den igjen, til det var den for vond.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no