Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror dere på liv på andre planeter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror dere på liv på andre planeter?
Ja 39 82,98%
Nei 4 8,51%
Bryr meg ikke 4 8,51%
Deltakere: 47. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 19:18   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Spørsmålet er jo om jeg tror det er liv på andre planeter.
Da forholder jeg meg til planeter jeg vet om, og de er i denne galaksen.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:22   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

I den galaksen vi kjenner til så tror jeg ikek det er annet liv, med unntak av noen bakterieomber histen og pisten da. Men akkurat det ser jeg ikke på som liv i denne sammenheng.
Ser på liv som to individer eller flere som kan kommunikere, da ikke nødvndigvis med ord selvsagt.

Er ikke bakterier liv?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:23   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Spørsmålet er jo om jeg tror det er liv på andre planeter.
Da forholder jeg meg til planeter jeg vet om, og de er i denne galaksen.

Etter de kriteriene så tror ikke jeg heller på liv på andre planeter.

Siden hovedinnlegger skrev universet så regnet jeg med at hun mente andre galakser enn melkeveien også.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:24   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Spørsmålet er jo om jeg tror det er liv på andre planeter.
Da forholder jeg meg til planeter jeg vet om, og de er i denne galaksen.


DU vet om eller vi/man vet om? Man vet da om planeter i andre galakser enn vår egen Melkevei?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 19-11-06 kl 19:24. Årsak: dustesmiley
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:25   #25
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ja, definitivt. Men jeg tror ikke noen ligner oss på noen måte, tilfeldighetene er altfor store selv for de nesten uendelige mulighetene.

Jeg tror derimot ikke at noen kommer hit for å leke. Jeg vet selvsagt ikke, men jeg tror ikke.

Enig med Scarlett her. Det er jo en uendelighet der ute, det virker sannsynlig at det er NOE liv.

Og, jeg legger til for egen regning, ja, det kan godt være noe med en "bevissthet", selvom det (som Scarlett sier) nok ikke ligner oss.

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:27   #26
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Jeg holder meg til det jeg vet om.
Og jeg har ikke hørt om planeter i andre galaker en vår egen.
(i allefall kan jeg ikke huske å ha hørt om noen andre)

Men vet at Pluto har blitt nedgradert og ikke er en planet lengre da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:30   #27
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Spørsmålet er jo om jeg tror det er liv på andre planeter.
Da forholder jeg meg til planeter jeg vet om, og de er i denne galaksen.

Bare i denne galaksen (melkeveien) er det sånn rundt regnet 100 milliarder stjerner hvorav mange kan ha planeter. Dessuten finnes det sånn rundt regnet 100 milliarder andre galakser, som alle kan ha like mange solsystemer. Litt mye å holde rede på, kan man si.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:31   #28
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg holder meg til det jeg vet om.
Og jeg har ikke hørt om planeter i andre galaker en vår egen.
(i allefall kan jeg ikke huske å ha hørt om noen andre)

Men vet at Pluto har blitt nedgradert og ikke er en planet lengre da.

Selv om du ikke kan huske å ha hørt om dem, så betyr ikke det at de ikke er der. Jeg synes du er en smule naiv, som ikke tror på liv på andre planeter, men meg om det. Har du forresten lyst å si noe om hvorfor du ikke tror på liv på andre planeter? Og kanskje si noe om hvorfor du ikke anser bakterier og primitive organismer som liv?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:32   #29
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Bare i denne galaksen (melkeveien) er det sånn rundt regnet 100 milliarder stjerner hvorav mange kan ha planeter. Dessuten finnes det sånn rundt regnet 100 milliarder andre galakser, som alle kan ha like mange solsystemer. Litt mye å holde rede på, kan man si.

Maaange planeter ja. Jeg, som er en åpen sjel, velger å tro at det kan være liv på andre planeter i denne galaxen også. Ikke bare bakterier og primitive organismer, men livsformer som i noen grad kan likne vår egen.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:34   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg holder meg til det jeg vet om.
Og jeg har ikke hørt om planeter i andre galaker en vår egen.
(i allefall kan jeg ikke huske å ha hørt om noen andre)

Men vet at Pluto har blitt nedgradert og ikke er en planet lengre da.

Å, så du mener planeter du vet navnet på. Jeg tror ikke på liv på Merkur, Venus, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus eller Neptun.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:37   #31
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Selv om du ikke kan huske å ha hørt om dem, så betyr ikke det at de ikke er der. Jeg synes du er en smule naiv, som ikke tror på liv på andre planeter, men meg om det. Har du forresten lyst å si noe om hvorfor du ikke tror på liv på andre planeter? Og kanskje si noe om hvorfor du ikke anser bakterier og primitive organismer som liv?

Jeg ser på bakterier og primitive oranismer som noe som lever, men ikke som liv. Et liv for meg er når mn selv kan til en viss grad ta egne valg, og er bevist på det som skjer.

Har vel ingen grunn til at jeg ikke tror det er liv på andre planenter, men det havner vel i samme kategori som jeg ikke tror på et liv etter døden.
Om det er liv eller ikke på andre planter må jeg ærlig innrømme at er noe jeg ikke akkurat tenker på og setter meg ned og grubler over.
Har mer en nok med den jorden vi lever på.
Men ikke dermed sagt at vi er sentrum av alt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:39   #32
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Å, så du mener planeter du vet navnet på. Jeg tror ikke på liv på Merkur, Venus, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus eller Neptun.

Sa ikke at det gjaldt de jeg viste navnet på, men at jeg ikke har hørt om at det er planeter i andre galakser.
Grunnen at jeg skrev om Pluto var for å fortelle at jeg for med meg litt av hva de skriver om dette da, men ikke alt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:42   #33
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Ja, jeg tror det er liv flere steder. Både grønne og blå og lilla menn og kvinner er velkommen hjem til meg, hvis de ønsker det.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:44   #34
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg ser på bakterier og primitive oranismer som noe som lever, men ikke som liv. Et liv for meg er når mn selv kan til en viss grad ta egne valg, og er bevist på det som skjer.

Så et menneske i respirator, som er utenfor bevissthet, og som ikke kan ta egne valg, er ikke liv. Vel, det kan jeg nesten være enig med deg i, men du bør kanskje tenke litt igjennom definisjonen din, for den utelukker grupper som definitivt burde defineres som liv.

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Om det er liv eller ikke på andre planter må jeg ærlig innrømme at er noe jeg ikke akkurat tenker på og setter meg ned og grubler over.

. Det klarte jeg å utlede av dine tidligere svar ja.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:46   #35
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Sa ikke at det gjaldt de jeg viste navnet på, men at jeg ikke har hørt om at det er planeter i andre galakser.
Grunnen at jeg skrev om Pluto var for å fortelle at jeg for med meg litt av hva de skriver om dette da, men ikke alt.

Har du hørt at det finnes andre galakser? I så fall; Hva trodde du disse galaksene bestod av, om ikke, blandt annet, stjerner og andre planeter?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:53   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Sa ikke at det gjaldt de jeg viste navnet på, men at jeg ikke har hørt om at det er planeter i andre galakser.
Grunnen at jeg skrev om Pluto var for å fortelle at jeg for med meg litt av hva de skriver om dette da, men ikke alt.

Jeg prøver ikke å ta deg eller gjøre narr av deg, men jeg skjønner virkelig ikke hva du mener nå. Det er da helt soleklart at det finnes planeter utenfor vår galakse? Som Marit K sier, hva skal de ellers bestå av? Noen kan sikkert hjelpe meg, men jeg mener definisjonen på en planet er et himmellegeme over en viss størrelse som snurrer rundt sin egen akse og går i bane rundt en stjerne.

Pluto ble vel degradert pga. str.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:53   #37
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.167
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Ja, det tror jeg.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:04   #38
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Jeg tror at sannsynligheten er stor for liv på andre planeter.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:43   #39
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

En liten bakteriebylt "in a galaxy far, far away" skal selv skeptikeren i meg gå god for

Signerer denne, og dessuten denne:

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Bryr meg ikke

Tviler på at det er noen som kommer og besøker oss med det første, og da kan det i grunnen være det samme for meg.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:57   #40
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror dere på liv på andre planeter?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Så et menneske i respirator, som er utenfor bevissthet, og som ikke kan ta egne valg, er ikke liv. Vel, det kan jeg nesten være enig med deg i, men du bør kanskje tenke litt igjennom definisjonen din, for den utelukker grupper som definitivt burde defineres som liv.

. Det klarte jeg å utlede av dine tidligere svar ja.

Mennesker som ligger i koma f.eks og i repirator har jo gjerne en underbevisthet som registrerer ting.
Det er jo en grunn til at man får beskjed om å prate med personer som ligger i koma.

Pappa lå i koma, og legene testet ut hvor dyp koma han var i med å stikke han under foten med skarpe ting. Han reagerte ikke.
Men når mamma pratet til reagerte han (dog ikke med å våkne da)

Så det kan absolutt ikke sammenlignes med en bakterieklump.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no