Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en god foundation!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 19:03   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.436
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

HVa er det som er spesielt med mineralfoundation?

Det lurer jeg også på. Og hva har det med mineraler å gjøre?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 19:09   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.930
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg har både L`Oreal sitt mineralpudder, I.d. sitt og den flytende fra Mary Kay. + en til fra noen år tilbake (Isadora eller noe i den prisklassen).

Jeg liker godt MK sin til fest. Til hverdags er I.d grei ettersom jeg overhode ikke ser sminket ut med den. (vises den i det hele tatt?) Jeg er ikke så glad i pudderformen da - jeg griser sånn. Kremform funker best for meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 19:13   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.930
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det lurer jeg også på. Og hva har det med mineraler å gjøre?

Skal være uten kjemikalier og parabener.
Eller noe.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 19:16   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.930
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Stadig flere får øynene opp for sminken som er basert på knuste mineraler fra naturen. Makeupen skal være fri for kunstige fargestoffer og ikke inneholde verken konserveringsmidler, oljer, parfyme eller fettbaser. Og skal vi tro produsentene, er mineralmakeup faktisk bra for huden! Mineralene skal smelte inn i huden, uten å tette igjen porer og la huden puste. Flere av produktene skal inneholde anti-inflammatoriske ingredienser som er spesielt egnet for hud med akne eller rosacea.

Her er TV2 testen:

http://www.tv2underholdning.no/hjelp...cle2190129.ece

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 19:17   #25
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Mineralsminke er helt naturlig sminke. Pudderet fra ID smelter ned i huden så man ser ikke sminket ut. Ikke føles det tørt eller ubehagelig å ha på, selv om man glemmer å ta det av på kvelden. Det har også naturlig solbeskyttelse. ID-pudderet har faktor 15.

Det finnes flere typer. Loreal sitt er tilsatt ganske mye annet enn mineraler. Isadora sin også. Så de kan ikke helt sammenlignes med f.eks ID.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 19:24   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.436
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg kjenner ikke til ID, finnes det å kjøpe i de fleste parfymerier?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 19:26   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Det selges hos hudpleiere, men jeg tror mange kjøper det på nett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 19:30   #28
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Altså ID er ikke noe for meg dersom det ikke dekker. Jeg vil gjerne at det skal ha en viss effekt. I dag bruker jeg Kanebo sitt pudder. Liker det i grunn. Men kunne godt tenkt meg en foundation også.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 20:19   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.436
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Altså ID er ikke noe for meg dersom det ikke dekker. Jeg vil gjerne at det skal ha en viss effekt. I dag bruker jeg Kanebo sitt pudder. Liker det i grunn. Men kunne godt tenkt meg en foundation også.

Jeg bruker også Kanebos pudder (den runde) og er fornøyd med den. Jeg har hatt noen forskjellige foundations og den jeg har likt best er Loreal og den er ikke dekkende. De andre har jeg ikke likt så godt (men noen ganger for at jeg ikke helt har likt fargen, f.eks. kjøpt dem på sommeren når jeg er mer brun).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 20:53   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Jeg har tidvis veldig tørr hud, og tror derfor ikke at mineralfoundation er noe for meg. Har slitt veldig med å finne en foundation i kremform som ikke ligger som en maske utenpå, og har endt opp med en rimelig variant fra Maybelline ("Instant Smooth Result"). Den er uparfymert, og jeg som ellers er litt sensitiv, har ikke reagert på den i det hele tatt.

Jeg har også en foundation fra Dermalogica som virker bra, men den har jeg brukt litt for lite til å kunne uttale meg skråsikkert. Treatment Foundation heter den.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 20:57   #31
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Altså ID er ikke noe for meg dersom det ikke dekker. Jeg vil gjerne at det skal ha en viss effekt. I dag bruker jeg Kanebo sitt pudder. Liker det i grunn. Men kunne godt tenkt meg en foundation også.

ID dekker veldig bra. Man kan påføre ekstra på partier som trenger mer. Det er også en annen ting som er fint med mineralfoundation - den er i pudderform og man kan påføre mer på ettermiddagen hvis man trenger det. Det blir aldri fint om man gjør det med tradisjonell foundation.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 20:59   #32
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Mineralfoundation er som mel i fjeset på meg, og flere av veninnene mine er enig med meg. Det fremhever linjer jeg ikke har uten, så det er faktisk mer pent å ikke ha på.

Jeg er veldig glad i dior sine. Billig alternativ jeg liker godt er de fra maybelline faktisk.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:05   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg er veldig fornøyd med den fuktighetsgivende fra Qlinique. Husker ikke det eksakte navnet i farta. Lett dekkende, med litt reflekterende partikler for å gi glød. Gir veldig naturlig og jevnt resultat, og sitter hele dagen.

Hm...høres bra ut. Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med Clinique sine produkter og bruker endel fra dem allerede...*noterer*

Ellers så har jeg funnet ut at Helena Rubenstein har en som heter Spectacular makeup som har fått bra kritikk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:11   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Lurer på om det var den samme clinique-saken jeg hadde her sist - med det klingende navnet "supermoisture makeup teint hydration maximum". Den var helt grei, vil jeg si, men jeg hadde valgt en for mørk farge (eller så lager de ikke teinten "likbleik" ). Det jeg savnet ved denne, og ved Dermalogica, er solfaktor. Det har både Maybelline og den Vichy-apoteksaken jeg brukte før. (Herregud, nå ser det ut som om jeg ikke gjør annet enn å teste ut foundations. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:21   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

- Det er vel et tegn på at du ikke har funnet den perfekte det

Solfaktor er et godt argument ja. Det har jeg helt glemt. *også temmelig bleik*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:25   #36
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Sånn mineralgreier funker ikke 100% på meg da jeg har for vanskelig hud. Clinique superfit(?) er super. Er tynn, tørker fort, og smitter overhode ikke av.
Prøvde en pose i et blad, og dro sporenstreks ut og kjøpte en tube.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:26   #37
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

ID dekker veldig bra. Man kan påføre ekstra på partier som trenger mer. Det er også en annen ting som er fint med mineralfoundation - den er i pudderform og man kan påføre mer på ettermiddagen hvis man trenger det. Det blir aldri fint om man gjør det med tradisjonell foundation.

Ok da fortsetter jeg med Kaneboen. Kan etterfylles om ettermiddagen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:32   #38
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ok da fortsetter jeg med Kaneboen. Kan etterfylles om ettermiddagen.

Jeg brukte Kanebo tidligere og elsket den. ID dekker like godt men blir mye mer naturlig.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 21:36   #39
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.436
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Kan dere ikke være enige så at man vet hva man skal kjøpe.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 22:58   #40
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Lurer på om det var den samme clinique-saken jeg hadde her sist - med det klingende navnet "supermoisture makeup teint hydration maximum". Den var helt grei, vil jeg si, men jeg hadde valgt en for mørk farge (eller så lager de ikke teinten "likbleik" ). Det jeg savnet ved denne, og ved Dermalogica, er solfaktor. Det har både Maybelline og den Vichy-apoteksaken jeg brukte før. (Herregud, nå ser det ut som om jeg ikke gjør annet enn å teste ut foundations. )

Det var det den het, ja. Jeg er faktisk så fornøyd at jeg gikk hen og kjøpte en ny da Kløver hadde gjemt den nesten fulle tuben jeg hadde kjøpt. Jeg fant den igjen noen mnd senere, da (men alltid greit å ha to, sant? ). Det med solfaktor er ikke av betydning for meg. Jeg har så tørr hud at jeg uansett må bruke fuktighetskrem (evt solfaktor) før jeg tar på foundation. Og da bruker jeg heller en ordentlig solfaktor.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no