Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utfordring! På jakt etter vår/høstdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-08, 00:07   #21
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utfordring! På jakt etter vår/høstdress

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Reflex. Vanntett og vindtett mener jeg også den var. Den kjentes faktisk så god ut at jeg hadde lyst til å kjøpe den til storebror.

Jeg har brukt denne dressen til jentene mine i 3 år nå. Er kjempefornøyd med den. Vi har til og med testet den ut i høljregn. Jeg som gikk i regntøy ble gjennomvåt etter noen timer mens ungene som gikk i dress var like tørr.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 21:35   #22
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utfordring! På jakt etter vår/høstdress

Opprinnelig lagt inn av Ying, her.

Jeg har brukt denne dressen til jentene mine i 3 år nå. Er kjempefornøyd med den. Vi har til og med testet den ut i høljregn. Jeg som gikk i regntøy ble gjennomvåt etter noen timer mens ungene som gikk i dress var like tørr.

I 3 år??? Det er første gangejeg har sett at Reflex har denne varianten med uttagbart fòr.

Var senest i dag for å se om de hadde denne til lillemann, og jeg var i den tro at den har omtrent de samme kvalifikasjoner som Troll Classic. Men det har den visst ikke. Det er ingen allværsdress. Den har ikke den merkelappen på seg, og er dermed ikke garantert vanntett og like god puste egenskaper som Troll/ allværs dressene.

Like greit at de ikke hadde igjen da, men jeg finner jo F**** ingen andr dresser av interesse heller

Han trenger en som tåler vann, vind og lek. Og den MÅ puste bra. Han er en vandrende varmeovn og blir lett svett.. Noen tips??

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:55   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Utfordring! På jakt etter vår/høstdress

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

I 3 år??? Det er første gangejeg har sett at Reflex har denne varianten med uttagbart fòr.

Var senest i dag for å se om de hadde denne til lillemann, og jeg var i den tro at den har omtrent de samme kvalifikasjoner som Troll Classic. Men det har den visst ikke. Det er ingen allværsdress. Den har ikke den merkelappen på seg, og er dermed ikke garantert vanntett og like god puste egenskaper som Troll/ allværs dressene.

Like greit at de ikke hadde igjen da, men jeg finner jo F**** ingen andr dresser av interesse heller

Han trenger en som tåler vann, vind og lek. Og den MÅ puste bra. Han er en vandrende varmeovn og blir lett svett.. Noen tips??


Denne er super. Denne har storebror, og jeg liker egentlig denne ullfleecen bedre enn Troll sin.
www.kundetbeste.no


Denne går opp til størrelse 98 bare, men den fåes større i en tilsvarende modell.

  Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:56   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordring! På jakt etter vår/høstdress

Den Mikk-line dressen ser jo flott ut, også til den prisen da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 18:43   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordring! På jakt etter vår/høstdress

Mikkline og Name It er laget av samme materiale.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 19:40   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordring! På jakt etter vår/høstdress

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mikkline og Name It er laget av samme materiale.

Det er mulig, men fordelen som jeg ser det med Mikk-line, var det utagbare foret.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no