Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Grunnstønad

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-10, 09:01   #21
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.665
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grunnstønad

anitaberge, ta vare på alle kvitteringer i minst en mnd og dokumenter utgiftene dine.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 09:15   #22
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.831
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grunnstønad

Opprinnelig lagt inn av anitaberge1, her.

jeg har sats 4 pga cøliaki men søkte på fordyra kosthold og håpet på sats 5 som en annen har her pga melk. men jeg har gluten.melk.egg.nøtt allergi
jeg fikk nei som avslag enda jeg må ut med 10-14 tusen i måneden på alleregi mat,,kredritt kort for kredritt kort for å ha råd til å leve,de mente at det ikke var nødvendig med ris melk .kunne drikke vann osv, ringte å hørte med dem.fikk beskjed om at det ikke var noen vits i å klage engang og det var ingen vits i å søke angående melk og egg allergi heller for barna og heller ikke hjelpestønad pga atopisk eksem,ville ikke få det innvilget sa hun,, hva slags store utgifter jeg hadde sa hun,. det brydde ikke nav seg om

Klart du kan klage. Men du må legge et stykke jobb i å dokumentere skikkelig det du søker om. En skikkelig oversikt over utgiftene, legge ved kvitteringer og bekreftelse fra lege på at dette er nødvendig.
Når det gjelder hjelpestønad bør du være i kontakt med legen din, som kan hjelpe deg å skrive og sende inn søknad. Vi fikk hjelpestønad sats 1 pga arbeid med sterk eksem og ekstra tid til matlaging og handlig pga omfattende allergier.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:29   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnstønad

og det du ikke får på grunnstønaden må du prøve deg på skattefradrag
Så lenge utgiftene er dokumenterbare

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no