Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari Behn lanserer servise

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-07, 01:46   #21
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Morsomme former på fatene, men hvem vil ha et servise med et så stort og prangende fargerikt mønster? Nei dette ble feil.

Glassene syns jeg var stilige, men jeg må se de først, for det kan være at de er mer klumpete i virkeligheten.

Bortsett fra det synes jeg herr Behn tar slike ting med en fin innstilling. Jeg tror han er en lykkelig mann. (Men hvem ville ikke vært det når man gifter seg med en forholdsvis rik dame?)

  Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 06:37   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.239
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Helt uavhengig av hvem som har designet serviset, så vil ikke jeg ha fjær på tallerkenen. Jeg er ikke glad i fjær, og vil definitivt ikke ha et visuelt inntrykk av at de befinner seg i maten min.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 07:16   #23
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Interezzant at du zkulle zpørre om det. Hviz du granzker fjærene nøye, zer du kanskje at de fungerer zom zmå fontener zom zprer et varmt, grønt, inderlig lyz i rommet. Den andre enden av fjæren henter inzpirazjon fra Zlottetz litt glizne juletre, men det er en annen hiztorie.



Nei, det serviset likte jeg ikke. Alt for skrikende, akkurat som Ari.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 07:59   #24
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Det var ikke min smak for å si det sånn.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 08:12   #25
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hjelpe meg - det er da ikke 1. april i dag? Bryllupsfargene til Märtha og Ari var jo diskrete og elegante i forhold til det serviset.


Ja, det var virkelig kledelig da Trondheim var kledd opp i rosa og turkise fra topp til tå.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 08:28   #26
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.692
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg tror han er en lykkelig mann. (Men hvem ville ikke vært det når man gifter seg med en forholdsvis rik dame?)

Hæ? Mener du virkelig det? Penger = lykke?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 08:37   #27
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.788
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Interezzant at du zkulle zpørre om det. Hviz du granzker fjærene nøye, zer du kanskje at de fungerer zom zmå fontener zom zprer et varmt, grønt, inderlig lyz i rommet. Den andre enden av fjæren henter inzpirazjon fra Zlottetz litt glizne juletre, men det er en annen hiztorie.


Fantastisk svar

Dette serviset havner nok ikke i mine skap heller, nei

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:25   #28
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.136
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Jeg liker formen på serviset, men et så prangende mønster er ikke min smak.

Ari Behn har jeg ikke noe problemer med, og jeg synes det er synd at det ikke er rom for sånne som han i Norge.

For øvrig var svarene i tråden omtrent som jeg hadde forventet meg .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:29   #29
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Her ble svarene som forventet i denne tråden.

Vil se både serviset og glassene live før jeg uttaler meg da bilder kan lyve endel på farger mm.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:29   #30
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.326
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Jeg kunne kjøpt det - uten påfugltrykket. Som helhvitt servise hadde det vært rent stilig, faktisk *ønske seg*

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:32   #31
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Jeg lo godt da jeg så ham på NRK igår. Har veldig sans for Aris positive innstilling til livet og den lune måte hvorpå han takler al snakken om ham. Men han blir da ikke kaldt for påfugl ? Et kongepuddelservise hadde vært ennå mere i blinken her...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:33   #32
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Ja, det var virkelig kledelig da Trondheim var kledd opp i rosa og turkise fra topp til tå.

Hvordan hadde Trondheim sett ut kledd opp i påfuglefjer, mon ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:36   #33
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Det var for mye ...påfugl? i det servicet, for pragende. Jeg personlig liker mer diskrè mønstre til maten min.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:43   #34
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.136
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Har veldig sans for Aris positive innstilling til livet og den lune måte hvorpå han takler al snakken om ham.

Enig!

Tror du han ville fått mer positiv omtale om han var gift med en dansk prinsesse (altså ville blitt mer akseptert i Danmark)?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:45   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.303
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Servicet var heller ikke min smak, så det på God morgen Norge i dag.

Men jeg må innrømme at jeg tar meg selv i å få mer og mer sansen for Ari Behn, jo mer populært det blir å mislike ham. I begynnelsen fikk jeg helt fnatt bare av å se fyren, og ikke minst av å høre han åpne munnen, og jeg syntes han virket usannsynlig pretensiøs og selvhøytidelig (husker ei venninne av meg en gang sa at hun likte Ari Behn, jeg trodde ikke hun var seriøs engang). Men nå, etter x-antall intervju og etter all kritikken og hånen han utsettes for har jeg skjønt at han har bra med humor og selvironi. Jeg synes det er veldig bra at alt folkesnakket ikke har greid å få ham til å forandre seg og bli ordinær, men at han så standhaftig har holdt på stilen og den han er.

:kjerringa mot strømmen:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-04-07 kl 09:50.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:49   #36
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Jeg fryktet at det skulle være enda mye verre enn dette.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:49   #37
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ari Behn har jeg ikke noe problemer med, og jeg synes det er synd at det ikke er rom for sånne som han i Norge.

Jeg syns han er litt kul, jeg da. Om han virkelig gir så blaffen i hva folk mener om han selv og hans gjerninger som det virker som, så står det virkelig respekt av det.

Men påfuglfjær i maten min kan jeg likevel spare meg for.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 10:01   #38
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Jeg hadde faktisk forventet andre typer svar her...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 10:11   #39
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.797
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ari Behn har jeg ikke noe problemer med, og jeg synes det er synd at det ikke er rom for sånne som han i Norge.

Ikke sant!

Det burde være MYE større rom for individualitet i Norge. Jeg kjenner en litt småbitter smak i munnen hver gang mennesker med en fargerik personlighet blir gjort til latter.

Jeg liker mennesker som tørr å gjøre ting anderledes, som tenker nye tanker og som våger å uttale disse tankene. Uten disse ville det blitt veldig,veldig kjedelig å være meg.



Når det gjelder serviset så lkte jeg det ikke så godt, på lik linje med de fleste andre serviser jeg ser rundt omkring.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 10:17   #40
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Grusomt servise........

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no