|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
20-11-20, 15:54 | #21 |
*_*
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTakk for ny tråd, Floksa! Det er så deilig å ha skrive i caps lock og banne litt. Jeg trenger det FOR HELVETE!
20-11-20, 15:55 | #22 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Eller last opp dine egne private bakgrunnsbilder. |
20-11-20, 15:58 | #23 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg vet i alle fall om muligheten. Men vi har altså blitt oppfordret til å ta bilde av hjemmekontoret, og dele dette.
20-11-20, 16:03 | #24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg syns alle skal ha kamera på på teamsmøter. Når vi jobber tett sammen i prosjekt vil jeg SE de jeg jobber sammen med! Det er MYE kommunikasjon i mimikk altså.
20-11-20, 21:08 | #25 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
|
Jeg er så JÆVLA glad vi slipper kamera når vi har studiemøter, alle ser ut som troll uansett. En mer usminka gjeng i joggebukser som burde vært vaska for lengst er det lenge siden jeg har sett. |
20-11-20, 21:14 | #26 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|
Vi kan legge filter foran også, skjegg eller katteansikt sånn som på snap. :barslig glede:
20-11-20, 21:53 | #27 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
|
Oooh! Går det an på Skype også? |
20-11-20, 22:17 | #28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg er glad jeg kan kreve av elevene mine at de har på kamera for at de skal regnes som tilstede i undervisningen. Mannen min kan ikke kreve det av sine studenter, og noe mer demotiverende enn å sitte og snakke til en haug med svarte firkanter kan jeg ikke tenke meg.
20-11-20, 22:33 | #29 |
Tatt på
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TEr vi over 5 stk og alle bruker kamera kneler skype hos oss, så det er ingen som har kamera på. Men MIKROFONEN GLEMMER FOLK Å MJUTE. SPISER DU I MØTET SÅ SLÅ AV MIKROFONEN!!
20-11-20, 22:35 | #30 |
Ser lyst på livet
|
Du vet du kan mute andre? |
20-11-20, 22:36 | #31 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
|
En kollega av meg sitter tydeligvis på kjøkkenet når vi har møte. Og hun er ikke alene hjemme. Stadig vekk er det fekting med armene og sinte blikk mot det jeg antar er mannen. Hun har voksne barn som ikke lenger bor hjemme. Og hun skrur ikke av mikrofonen. Det hender det kommer noe hvesende hvisking også. «Nei! Jeg sitter i et møte!» Ganske fornøyelig for oss andre. |
20-11-20, 23:06 | #33 |
Ser lyst på livet
|
Oh yes. Velg knappen det du ser alle i møtet, høyreklikk på mikrofonfiguren og velg mute. Med mindre noen innstillinger er ekstra spes. |
21-11-20, 00:49 | #34 |
Introvert textrovert
|
Eller ikke sett. : pling:
21-11-20, 09:10 | #35 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg synes det er unødvendig å ta med babyer i teamsmøter. Jeg synes også det er unødvendig at barna stikker innom, og at plutselig mannen ses i bakgrunnen. Vi er på jobb, og vi har en jobb der vi jobber med sensitive og tunge greier. Der vi er nødt å debriefe og guffe på hverandre pga vi kan ikke ta det utenom jobben. Da er det ikke greit at folk utenfor hører på.
21-11-20, 10:32 | #36 |
Travelt opptatt
|
Jeg haaaater de der falske og uskarpe bakgrunnene! De flimrer, og halve ansiktet til folk forsvinner.
21-11-20, 10:52 | #37 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TPå Teams kan en jo også gjøre bakgrunn uskarp, liker det bedre enn de ulike bakgrunnene.
21-11-20, 16:20 | #38 |
på slep
|
Det er ikke min erfaring på zoom.
21-11-20, 16:22 | #39 |
på slep
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvorfor må pensjonistene stavre seg frem i butikken kl 11 en lørdag. DERE KAN HANDLE NÅR ANDRE HAR FRI. Det er fullt. Dere står i veien. ppggitt:
21-11-20, 16:31 | #40 |
ctrl+z
|
Det er den sikreste måten å bli fullstendig utslitt på, hvertfall. Vi får ikke lov til å tvinge dem til å ha på kamera vi heller.