Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er normalt ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-08, 18:39   #21
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.817
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Slik hadde vi sist det blåste storm her. Da holdt de på å skifte tak, så vi hadde bare digre presenninger over hele taket. Heldigvis hadde de festa de så godt at de ikke løsnet.

Flinke dere. Det har ikke naboen vært, og jeg sitter klar med kameraet.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 18:43   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er normalt ...

Ikke flinke oss, flinke håndtverkere.

Kamera ja. Håper du deler videosnutten med oss.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 20:16   #23
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er normalt ...

Huhei som det blåser! Fikk vite via ei på et annet forum at der faktisk er "nestenorkan" her ute. (30m/s enkelte stedet) Ikke rart det uler sånn!

Nå er Malin i seng, men det skal bli gøy å se hvor lang tid det tar før hun sovner i bråket.


On a happier note: Strømmen har ikke gått flere ganger. *bank i bordet*

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 08:57   #24
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.


On a happier note: Strømmen har ikke gått flere ganger. *bank i bordet*

I spoke to soon.

I 21.30 tiden i går gikk strømmen, og den kom heller ikke tilbake før midt på natta i natt. Så mannen og jeg endte opp med å spille Star Wars monopol by candlelight.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 10:36   #25
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.817
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er normalt ...

Presenningene blåste ikke av før jeg la meg. Da jeg sto opp i dag hadde de revnet begge to, så nå står huset der med åpent tak ...

Det blåser friskt fremdeles og nå er det også snø i luften her. Vi har kjøpt inn masse ved og fyrer som bare det, for her er kaldt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 11:25   #26
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er normalt ...

Blåser friskt er vel årets understatement. Her hyler det minst like mye som før, om ikke verre. Håper det løyer til kvelds.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 11:40   #27
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.817
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er normalt ...

I følge yr.no skal det løye litt (fra stiv til liten kuling) utover dagen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 11:46   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.989
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er normalt ...

Her har verandabordet fløyet litt og masse søppel (fra naboer) har samlet seg foran huset vårt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 11:47   #29
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.817
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Her har verandabordet fløyet litt og masse søppel (fra naboer) har samlet seg foran huset vårt.

Her også.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 11:49   #30
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er normalt ...

Her snør det. Tiddelibom, lissom.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 11:50   #31
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Åh, jeg elsker uvær!Og det blåser aldri her, det er skikkelig kjedelig.

Nå lurer jeg virkelig på hvor i Trondheim du bor, hvis det aldri blåser! Her hos oss har huset nesten flydd av sted i natt. Vi har nettopp flyttet fra murhus til trehus og merker det kanskje ekstra godt...

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:01   #32
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

I spoke to soon.

I 21.30 tiden i går gikk strømmen, og den kom heller ikke tilbake før midt på natta i natt. Så mannen og jeg endte opp med å spille Star Wars monopol by candlelight.

Åh, så romantisk! Aldri så galt, vettu!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:55   #33
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Nå lurer jeg virkelig på hvor i Trondheim du bor, hvis det aldri blåser! Her hos oss har huset nesten flydd av sted i natt. Vi har nettopp flyttet fra murhus til trehus og merker det kanskje ekstra godt...

Nå er jeg kanskje farget av at jeg har bodd på Finnmarkskysten og har opplevd orkaner med kokende hav og mursteiner som flyr, så det er vel å overdrive når jeg sier at det ikke blåser her. Husker den nyttårsstormen vi hadde for en del år siden, da taksteinene blåste av blokkene og sto på høykant opp av bakken. Det var krefter det.

  Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:54   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.002
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Nå har nettopp strømmen gått for andre gang. Heldigvis kommer den på av seg selv igjen etter noen få minutter, så det er sikkert bare noen trær som plager linja litt. Men har nå tent noen telys sånn i tilfelle den skal gå en gang til.

Sånn er det å bo på landet!

Her blåser det også sykt mye. Har vært ute med begge ungene og lurte en stund på om det i det hele tatt var forsvarlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:14   #35
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Nå er jeg kanskje farget av at jeg har bodd på Finnmarkskysten og har opplevd orkaner med kokende hav og mursteiner som flyr, så det er vel å overdrive når jeg sier at det ikke blåser her. Husker den nyttårsstormen vi hadde for en del år siden, da taksteinene blåste av blokkene og sto på høykant opp av bakken. Det var krefter det.



Kanskje jeg bare skal være glad for at jeg bor der jeg bor og ikke mellom flagrende murstein. Jeg er jo oppvokst på østlandet mellom trærne, langt fra hav, så jeg er nok litt godt vant.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:23   #36
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er normalt ...

(Det var i Trondheim taksteinene sto som hamret nedi bakken altså. )

  Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:56   #37
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

(Det var i Trondheim taksteinene sto som hamret nedi bakken altså. )

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:57   #38
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er normalt ...

Forresten, er det Orderudsokken du har som avatar?

  Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:00   #39
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er normalt ...

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Forresten, er det Orderudsokken du har som avatar?

Isj, avslørt! Er den ikke fin, kanskje?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:02   #40
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er normalt ...

Den er veldig brun.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no