Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-10, 23:31   #21
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Vi har Kiddo. Den er lettere å justere enn Tripptrappen. Føttene går nedover i stedet for utover (snublekant). Men, Kiddoen kan fint velte bakover, det prøvde vår datter da hun var ca 2 år. Stolen stod på teppe og bakbeina fikk tak. Hun skjøv og stolen bikket bakover.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 23:33   #22
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Tripp trapp stolen vi har har vært i bruk nesten daglig i 16 år og det synes ikke engang.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 23:47   #23
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Tripptrapp snuppen fikk kiddo hos svigers og synes den virker spe og spinkel i forhold til tripptrapp, nei min tripptrapp er fremdeles like fin etter mange års bruk

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 23:51   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Vi har en Kiddo og en Tripp Trapp. Kiddo er absolutt favoritten. Den er lettere å justere og den har ikke en fot som alltid står i veien og som man sparker i.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 23:53   #25
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.403
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Tripptrapp her også. De kan brukes i 30 år uten å bli skakke.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 00:07   #26
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Ungen sitter fremdeles på min Tripp Trapp som jeg hadde da jeg var liten. Man bare bytter platene sånn at den bredeste kommer øverst. Jeg satt faktisk på den til jeg var godt opp i tenårene.

Vi har Kiddo på jobb og jeg har opplevd for mange ganger at de kan velte. Både bakover og sidelengs. Så jeg hadde ikke gått for Kiddo.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 00:23   #27
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Stokke tripp trapp

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 10:05   #28
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Begge to er ufyselig stygge, og tripp trapen er upraktisk til mine store barn, det blir for trangt inni bøylen. høystol + vanlig stol har fungert helt fint her.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 10:41   #29
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

I dag har vi prøvd det nye spedbarnssetet til Tripp trappen og det var genialt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 13:30   #30
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Tripp trapp. Jeg og min bror hadde tripp trapp da vi var små (som nå er i bruk av våre små når de er på besøk hos mormor og morfar) aldri hatt et fall eller noe, de er nå 31 og 29 år gamle. Våre små har fått til sin første jul, den eldste stolen er nå 5 år og har blitt brukt daglig uten noen som helst fall. Den er klassisk og tidløs i designet.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 15:50   #31
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

I dag har vi prøvd det nye spedbarnssetet til Tripp trappen og det var genialt.

Ja det ser kjempefint ut, jeg har akkurat fått det inn i butikken, men synes kanskje det var litt dyrt, så jeg vet ikke om jeg kommer til å selge så mange av de. Jeg er mormor til ei lita jente, så det skal snart bli testet.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 16:41   #32
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

kiddo!
Har begge, men sverger til Kiddo.
Mye lettere og justere og mye mer hendig, en dag bruker 6-årinen den og en annen dag sitter jeg på den.
Selv om Tripp trapp'en er god, er Kiddo hakket bedre
Kiddo kan man også slå sammen(litt).
Hatt både Kiddo og Tripp trapp nå i 6-7 år.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 16:43   #33
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Vi har en Kiddo og en Tripp Trapp. Kiddo er absolutt favoritten. Den er lettere å justere og den har ikke en fot som alltid står i veien og som man sparker i.

Samme synes jeg, har de i bhg også, og det er flere barn som har ramlet og slått hodet i Tripp trapp bena

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:00   #34
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.987
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Vi har to Tripp Trapper og begge er fra 70-tallet. Like fine. Til og med 8-åringen sitter fremdeles på sin, med beina i gulvet. Han er vel ca. 145 cm lang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 20:23   #35
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.902
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Vi har en av hver. Design og størrelsesmessig liker jeg best kiddo, men den velter altfor lett bakover. :har urolige barn:

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 22:43   #36
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Ja det ser kjempefint ut, jeg har akkurat fått det inn i butikken, men synes kanskje det var litt dyrt, så jeg vet ikke om jeg kommer til å selge så mange av de. Jeg er mormor til ei lita jente, så det skal snart bli testet.

Se hadde et sete igjen på Barnas hus da jeg var der. Da var det under ei uke siden de fikk dem inn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 23:02   #37
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi har en av hver. Design og størrelsesmessig liker jeg best kiddo, men den velter altfor lett bakover. :har urolige barn:

Har aldri opplevd at Kiddostolen har veltet, men derimot Tripp trappen
Selv om jeg ikke tror det er vanlig, og at det er i situasjooner med svært aktive barn

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 23:14   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.907
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Jeg har aldri opplevd at Tripp trappen veltet, men Kiddoen veltet flere ganger der jeg jobbet før.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 10:15   #39
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.704
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Jeg liker best tripp trapp. Jeg elsker den enda mer etter jeg oppdaget det nye nyfødt kittet man kan kjøpe. Det skal jeg garantert ha til nestemann.



Nå vet jeg ikke om dere skal ha flere barn. Men om dere har det i tankene så er det genialt å ha denne muligheten. Så slipper du å kjøpe forskjellige stoler.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 12:26   #40
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Stokke Tripp trapp eller Kiddo

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg liker best tripp trapp. Jeg elsker den enda mer etter jeg oppdaget det nye nyfødt kittet man kan kjøpe. Det skal jeg garantert ha til nestemann.



Nå vet jeg ikke om dere skal ha flere barn. Men om dere har det i tankene så er det genialt å ha denne muligheten. Så slipper du å kjøpe forskjellige stoler.

åi det har je ikke fått med meg, da blir det triptrap hvis det kommer en nestemann en gang

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no