Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Matchende kjøkkenapparater

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Jeg mener at...
matchende kjøkkenapparater er fint. 67 61,47%
matchende kjøkkenapparater er helt latterlig. 19 17,43%
du ikke kan ha rødt, det er jo såååå 2008! 11 10,09%
annet/dustepoll 12 11,01%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 12:56   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Sånn panikkmatching ser teit ut, da er det bedre å ha EN knasekul kaffetrakter i knallrødt, og brødrister i samme stil, men annen farge.

Og selvfølgelig tenker man over det visuelle inntrykket kjøkkenmaskinene gir.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 13:03   #2
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Jeg synes at ting kan godt matche, f.eks så har jeg en brødrister som har mønster i ringer i forskjellige farger og noen av ringene matcher kjøkkenmaskinen. Men jeg liker faktisk ikke at ting er av samme serie, jeg får av en eller annen grunn vibber til de som har bøker som matcher hverandre.

Ting skal ikke se matchende ut, men de skal være det likevel. Ikke så lett å forklare.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 13:29   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ting skal ikke se matchende ut, men de skal være det likevel. Ikke så lett å forklare.

Jeg skjønner godt hva du mener og er helt enig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 13:41   #4
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes at ting kan godt matche, f.eks så har jeg en brødrister som har mønster i ringer i forskjellige farger og noen av ringene matcher kjøkkenmaskinen. Men jeg liker faktisk ikke at ting er av samme serie, jeg får av en eller annen grunn vibber til de som har bøker som matcher hverandre.

Ting skal ikke se matchende ut, men de skal være det likevel. Ikke så lett å forklare.

Det er jeg helt enig i, men jeg syns det er så vanskelig å få det til. Og, da blir det liksom enklest med matching på høyt plan.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:38   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Jeg syns det er fint med matchende kjøkkenutstyr. Skulle jeg hatt nytt nå hadde det helt klart blitt rødt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 13:25   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Jeg syns det er fint jeg. Når det skal stå fremme. Hvis ikke er det jo ikke noe poeng.

Vi har kaffetrakter, vannkoker og brødrister i samme serie fra Siemens.
Så har jeg en grå kitchen aid, og ønsker meg self en blender i samme serie så de kan stå framme sammen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 13:30   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Jeg er på linje med Esme, kjenner jeg.

__________________
Min signatur ™
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 15:18   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Dette var en ny problemstilling for meg.
Matchende klær har jeg hørt om, men matchende kjøkkenapparater var ny for meg.

For meg er det revnende likegyldig hvilke farger kjøkkenapparatene har.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 16:04   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.050
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

...Så lenge du (jeg regner med at det er du?) ikke kjøper matchende før den gamle har gått i stykker (av seg selv) så er det helt greit...

Og jeg ser straks for meg HI med slegge på kjøkkenet

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 16:33   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Smaaelektronikk paa kjökkenet pleider vel ikke aa matche. Jeg har dem uansett inni skapene. Men store hvitevarer bör vaere i samme farge.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:17   #11
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.501
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Jeg hadde ikke kjøpt ny brødrister for å matche om jeg hadde en fra før som funket. Men om den gamle komket ut og jeg likevel skulle ha ny, så hadde jeg glatt kjøpt en som matchet kaffetrakteren eller vannkokeren eller noe slikt. Og spesielt om den var rød, da hadde det ikke vært muligheter for diskusjon i heimen en gang. :sta som et esel:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:44   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg hadde ikke kjøpt ny brødrister for å matche om jeg hadde en fra før som funket. Men om den gamle komket ut og jeg likevel skulle ha ny, så hadde jeg glatt kjøpt en som matchet kaffetrakteren eller vannkokeren eller noe slikt. Og spesielt om den var rød, da hadde det ikke vært muligheter for diskusjon i heimen en gang. :sta som et esel:

Samme her. Det stresser meg litt at stekeovnen vår er i sort, mens kjøleskap og oppvaskmaskin er i stål, mens vi er inne på det. Men jeg overlever. Hadde den vært hvit, hadde jeg krepert, da MÅTTE jeg ha byttet den ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:46   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Hvitevarene våre er i stål, men da vi skulle bytte ut (frittstående) kjøleskap valgte jeg hvitt. Jeg syns ikke de gedigne ståldørene passer i huset vårt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:39   #14
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Det blir jo som man lyster det, men helt unormalt å ville ha noe matchende er det da ikke - hos oss går alt i sort/stål, så jeg skal ikke si noe!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:43   #15
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Er ikke så nøye på det må jeg innrømme. Har litt sort og hvitt og stål om hverandre. Men hvis jeg hadde begynt å samle på en serie så hadde jeg jo ville hatt samme farge.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:36   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Har dere alt stående på benken? Det har ikke vi.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:41   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har dere alt stående på benken? Det har ikke vi.

Vi har espressomaskin, vannkoker, brødrister, blender, kjøkkenmaskin og dustbuster stående fremme. Alt dette er i bruk daglig eller ukentlig, og ville vært fryktelig pesete å dra ut fra kjøkkenskap hele tiden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:42   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Jeg har bare Kitchen Aid kjøkkenmaskin og blender stående på benken. Om jeg hadde hatt en hel masse stående framme så ville jeg nok ideelt sett at de skulle passet sammen uten å direkte være i samme serie, særlig hvis de var i en markant farge. Brødrister brukes ikke så ofte, og vannkoker bruker vi ikke i det hele tatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:48   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.107
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Jeg skjønner at man vil det når noe likevel går istykker sånn at man uansett må kjøpe nytt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:52   #20
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matchende kjøkkenapparater

Du kan jo kjøpe hva-som-helst, og så sy matchende trekk...?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no