Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er rystet (bt-oppslag)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-12, 23:18   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Men hvordan er den ment å fungere denne garantien?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:21   #22
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men hvordan er den ment å fungere denne garantien?

http://m.kiwi.no/garantier.php

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:21   #23
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Jeg er ikke akkurat rystet, nei. Jeg vet om en som lever av kiwi-garantiene. Han har ikke kjøpt dagligvarer på over 4 år.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:22   #24
Nienna
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 12
Nienna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Litt av en sjanse å ta. Plutselig kunne hun sitte igjen med et lass med Jordbær

Nienna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:23   #25
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Ah ok. Og derfor fant hun ut at hun skulle ta med seg 5 brett jordbær hun ikke trengte ved stengetid fredag kveld? Jaja ok.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:23   #26
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Pinlig.

Men jeg hang meg aller mest opp i regionssjefens forklaring om at slike spørsmål vanligvis håndteres av "kassadamen".

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:23   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.668
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Har hun bare truse på seg?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:28   #28
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

"Jordbærpiken" fikk plutselig en ny og litt mer ubehagelig betydning for meg.

Men, seriøst: Hva er det som feiler folk for tiden? Først is-familien og nå denne dama? Er det noen som er født fullstendig uten skamvett-genet, eller hva dreier det seg om?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:29   #29
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Men altså, er det greit å kritisere bekledningen til denne dama bare fordi hun stikker ansiktet frem i avisa?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:30   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.668
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men altså, er det greit å kritisere bekledningen til denne dama bare fordi hun stikker ansiktet frem i avisa?

Hvis det var meg du snakket om, så var det ikke ment som kritikk i det hele tatt, men et seriøst spørsmål. Jeg har bare truse (grå boxer) og trøye på nå, og det ser jo helt likt ut.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:31   #31
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Det er nok søsteren til Kiwi-Bob

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:31   #32
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men altså, er det greit å kritisere bekledningen til denne dama bare fordi hun stikker ansiktet frem i avisa?

Jepp, jeg har ingen skrupler whatsoever.
Egentlig irriterer det meg at det ikke er åpent for kommentarer under artikkelen slik at jeg får latterliggjøre henne litt der også, sånn at jeg er sikker på at hun får det med seg. Evt. kan kanskje Spetakkelrandi sende henne en invitasjon til FP?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:33   #33
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Jeg synes vi skal la være å latterliggjøre denne damen. Dette ble nok neppe slik hun forutså, og pressen er ikke lett å håndtere for noen. Jeg synes BT burde ha droppet dette, det er de som har ansvaret for hvordan dette ser ut på trykk.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:35   #34
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Men er dette samme Elisabeth Yndestad som sangerinnen?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:37   #35
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

I alle dager. Skam? For noen er dette ganske mange penger. Og det er fullstendig i tråd med Kiwis kvalitetsgaranti.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:39   #36
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Jeg kjenner at jeg er sjeleglad for at jeg har opplevd å være fattig, for denne tråden gjorde meg oppriktig talt litt kvalm.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:41   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Jeg har ikke noe problem med prisgarantien til Kiwi, men jeg skjønner ikke hva folk tenker når de går til avisa med en sånn sak. (Eller de med isen for den saks skyld.)

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:43   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Jeg har brukt garantien et par ganger. Plukket med meg sukkererter, for så å oppdage at de er gamle. Da tar jeg med meg en bedre pakke også og påpeker dette når jeg kommer til kassa. Jeg trodde da at jeg bare fikk de gode sukkererter gratis. Akkurat dette har jeg hatt null skrupler med å gjøre.

Så i teorien gjør jo dama noe som er helt etter reglene. Men jeg tror ikke jeg hadde investert så mye penger i å teste ut ordningen deres ... og jeg hadde aldri i livet gått til avisa. Det er jo nesten det snodigste. Hva er det hun ønsker å oppnå?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:43   #39
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

I alle dager. Skam? For noen er dette ganske mange penger. Og det er fullstendig i tråd med Kiwis kvalitetsgaranti.

Selvfølgelig handler det om skamvett. Kiwi yter god service til kundene sine og tilbyr penger tilbake hvis man finner mat som har gått ut på dato. Denne damen ser et dårlig parti med jordbær og bestemmer seg for å kjøpe alle bare for å få penger for dem, ikke fordi hun er ute etter jordbær. I tillegg synes hun det er dårlig gjort at hun ikke får pengene sine med en gang, men må vente til dagen etter. Det er virkelig ikke alt som er greit å gjøre bare fordi det ikke er forbudt.

Hva har fattigdom med saken å gjøre, egentlig?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 00:16   #40
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Jeg er ikke akkurat rystet, nei. Jeg vet om en som lever av kiwi-garantiene. Han har ikke kjøpt dagligvarer på over 4 år.

Men hva har skjedd med deg som ikke blir rystet over sånt, da? Ikke betalt for dagligvarer på 4 år, eller?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no