Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvordan sitter en "riktig" BH?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-13, 21:09   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg fikk for stram BH på Bravissimo. Jeg bestilte flere med en mindre cup og en større størrelse rundt, de synes jeg passer godt. Det var rett og slett vondt å gå med.

Samme her!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 21:49   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.899
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Synes jeg ser det på meg selv. uppeløs:

Her også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 22:10   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Samme her!

Og her. Jeg orker ikke gå med noe som gjør vondt etter en halvtime.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 22:46   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.872
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Det er ikke alle BH-selgere som vet hva de driver med har i hvert fall jeg fått erfare. Jeg måtte krangle meg til å få prøve en BH i 70F i dag. Da ble omkretsen beskrevet som "pequino" eller noe sånt og cupen som "grande" mens damen målte meg opp og ned og ristet på hodet av begge deler. Den satt for øvrig perfekt og damen som raste inn i prøverommet svelget nærmest tunga og gikk igjen. Hadde den ikke vært så lekker hadde jeg ikke handlet der .

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 22:50   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Jeg skjønner meg ikke på bh-størrelser. Kan slett ikke se for meg at du har F-cup, Nenne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:10   #26
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.867
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Jeg forstår det nesten ikke jeg heller. Jeg ble målt til 85 D i en butikk, men har 75 G med forlenger som er helt perfekt. Min nye bikini er i H, damen dro i puppen og mente det var riktig. Jeg har overhodet ikke store pupper, men jeg er på ingen måte liten og tynn heller.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:48   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.961
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg skjønner meg ikke på bh-størrelser. Kan slett ikke se for meg at du har F-cup, Nenne.

Jeg har c-cup og har nesten ikke pupper. Det tok mange år før jeg forstod det selv. Jeg trodde jeg var AA. Det er nesten flatt. Problemet er at puppene er brede, liksom, sånn at de ikke går inn i de bittesmå A-ene. Jeg kjøpte to i B forrige uke, og de er på grensen. Når jeg løfter opp armene, tyter det under, liksom. Ikke mye, for det er jo flatt, men nok til at det er rart. Ingen som så meg ville trodd at jeg fylte en C, og uten vatterte bh-er gjør jeg heller ikke det. Men med vattert bh og push-up i C kan jeg til og med få klemt det sammen til en liten anelse av en kløft!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:54   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Jeg har sånn mellomstore pupper, og ikke planer om at noe større enn C eller maks D kan passe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 00:00   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.961
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har sånn mellomstore pupper, og ikke planer om at noe større enn C eller maks D kan passe.

Det har sikkert med fasongen å gjøre. Jeg må som sagt ha c, og de ER nærmest flate. Men veldig "brede", om det går an å si det sånn. Ikke tydelig avgrenset, så de ser ikke brede ut, det ser ut som jeg ikke har pupper. Men når jeg ligger i senga som nå, for eksempel, kjenner jeg at de går langt bak på ryggen omtrent. :utleverer:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 00:18   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Jeg har ikke så store pupper, men har F-G-cup, målt på Bravissimo, Change og Netty. Greia er vel at jeg har brede, faste strutte pupper uten heng, og for å få hele puppen inn i BH-en, så fyller jeg en ganske stor cup.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 00:22   #31
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.438
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Det er erfaringen her også, Hyacinth. Det med hvor bred puppene er altså. Brede pupper betyr opp i cup.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 00:28   #32
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Jeg kan ikke gå med noe som gjør vondt. Det går bare ikke. Men har testet ut litt selv, uten noen hjelpere svinsende rundt. Jeg hadde jo lest at man skulle gå ned i omkrets, uten å fatte at jeg skulle kunne passe noe større.

Jeg har flere bh'er i 85a og noen i 85b (kjøpt før siste svangerskap). Men i noen bh-typer kan a-cup bli for smal og ubehagelig. Jeg kan derimot bruke 80b og 75c i Triumph supersoft, som er favorittypen. Så i en god modell kan jeg gå ned i omkrets og finne den behagelig. Det som derimot skjedde var at jeg gikk fra litt byste, til nesten strykebrett med c-cup. Men den satt godt på, det gjorde den. Jeg kjøpte ingen av dem, da jeg ble litt usikker og de er dyre, men skal teste litt mer neste gang det skal handles. Jeg er nok bredere enn a-cup, men fyller lite ut. Så det er noe med å finne ballansen. Triumph supersoft anbefales uansett. Utrolig behagelig bh.


Sist redigert av Dronningen : 17-07-13 kl 00:38.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 10:11   #33
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.259
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Poenget, som indirekte blir nevnt av Tallulah, er at en cup-størrelse ikke er et absolutt begrep. Man kan ikke snakke om en C-cup uten å samtidig si hvor stor omkretsen er. For eksempel er cup-en for en 75C like stor som en 80B.

Min erfaring er at BH-er skal sitte tett inntil kroppen, og hos meg vil det tyte litt ut her og der på ryggen. Hvis ikke vil det rett og slett ikke være god nok hold i BH-en for meg. Men det skal ikke være ubehagelig. Litt stramt vil det føles, men for meg har det blitt en vane.

Jeg er usikker på om du virkelig har fått riktig BH. De er rett og slett ikke alle BH-er som passer alle kroppstyper selv om man har riktig størrelse. Jeg har opplevd å prøve alle BH-ene undertøysbutikken hadde i min størrelse, og endt opp med at bare to-tre stykker egentlig passet.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 10:49   #34
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det er rett og slett ikke alle BH-er som passer alle kroppstyper selv om man har riktig størrelse. Jeg har opplevd å prøve alle BH-ene undertøysbutikken hadde i min størrelse, og endt opp med at bare to-tre stykker egentlig passet.

Enig i den. Du må finne modellen som er behagelig, og så teste ut størrelser.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 12:12   #35
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.502
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Jeg er en av dem som ikke er spesielt godt utrustet men som likevel må ha F-cup fordi brystene mine er ganske brede og jeg trenger en cup som begynner godt ute, nesten under armene. Dermed må jeg ganske ned i omkrets for at cupen ikke skal bli altfor stor. Så for meg blir 70 F mye mer riktig enn en 80 D, selv om jeg har litt omkrets rundt brystkassen. Men jeg har aldri opplevd at BH-en er vond, selv når den er ny, for meg ville det vært et tegn på at den var for trang.

Og alle BH-er må prøves, for det er veldig stor forskjell i modell og merke og fasong.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 12:14   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Nei, det er jo bare et fåtall bh-er i riktig størrelse som har riktig fasong og passform. Et mareritt å prøve. Og så vil vel folk litt forskjellig med bh-en. Jeg vil for eksempel ha puppene plassert omtrent der de allerede er, bare en anelse opp, jeg vil ikke ha noe voldsom push-up-effekt eller kløft, og jeg vil for all del ikke at den skal være så stram at noe tyter på ryggen. Og jeg har ikke noe særlig underarmspupp eller ønske om å flytte fett fra andre steder inn i bh-en, som jeg har hørt kan gjøres. Jeg syns ofte allerede D-cup virker veldig svær, selv om jeg av og til kan ha det i mindre omkrets.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 12:17   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, det er jo bare et fåtall bh-er i riktig størrelse som har riktig fasong og passform. Et mareritt å prøve. Og så vil vel folk litt forskjellig med bh-en. Jeg vil for eksempel ha puppene plassert omtrent der de allerede er, bare en anelse opp, jeg vil ikke ha noe voldsom push-up-effekt eller kløft, og jeg vil for all del ikke at den skal være så stram at noe tyter på ryggen. Og jeg har ikke noe særlig underarmspupp eller ønske om å flytte fett fra andre steder inn i bh-en, som jeg har hørt kan gjøres.

Jeg tror vi tenker likt om BH-er.

Og hver gang jeg leser slike tråder blir jeg svært fornøyd med hvor lettvint det er for meg å shoppe undertøy.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 12:19   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

De strekker seg ganske mye den første tiden, så gi det litt tid.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 12:37   #39
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Jeg tror nok jeg kan venne meg til hvordan de sitter rundt, evnt kjøpe meg en forlenger om jegikke gjør det, men jeg kjenner nå at jeg faktisk er mer frustrert over at jeg ikke fyllerut cupene helt. Det er noe bedre på den ene. Kanskje er der ikke mulig å finne en som jeg føler holder de på plass. De er ikke store, men jeg ligker å føle atmde holdes fast på plass. Tenker jeg tar meg en prøverunde på forskjellige modeller når jeg skal ut å reise for å se om noen kanskje passer enda bedre. Det kan jo være som noen nevner at det dett og slett er modellene som er feil.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-13, 13:43   #40
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Etter 14 dager kommer spilen ut på den dyreste av de to jeg kjøpte. Kr. 599,- kostet den, mitt dyreste undertøy noen sinne. Får beskjed om at de trolig kan sy den, greit nok, det har de rett til å gjøre. Men så sier damen (som ikke får ta avgjørelser selv, måtte ringe sjefen) at det ikke er reklamasjonsrett på spiler. Makan!! Jeg måtte komme tilbake når sjefen er tilbake, greit nok det også, men synes det er slett service om jeg ikke får reklamert på et produkt til den prisen etter så kort tid, virket som det var mer bare en hyggelig service at de skulle se om det kan syes. I så fall, da blir det rimelig undertøy fra hm også i fremtiden, de holder langt lengre. Jeg skal også be henne måle meg igjen for slikt ubehag orker jeg ikke.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no