Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fleecebukse til gutt str 134, hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 20:34   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fleecebukse til gutt str 134, hvor

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Janus krinkelull og Prinseull går i hvert fall til 140, det bruker snart 9-åringen her i huset.

Lillegutt bruker krinkelull-buksene /dressene. De er kjempegode
De går til 140, som er det han (nettopp 7 år ) bruker.

Ellers har krokofanten tykke strikkede ullbukser oppover i størrelsene og er store og gode også, men det er kanskje ikke det du er ute etter?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 20:42   #22
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fleecebukse til gutt str 134, hvor

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Lillegutt bruker krinkelull-buksene /dressene. De er kjempegode
De går til 140, som er det han (nettopp 7 år ) bruker.

Ellers har krokofanten tykke strikkede ullbukser oppover i størrelsene og er store og gode også, men det er kanskje ikke det du er ute etter?

Han hadde et par veldig fine hjemmestrikkede, av en eller annen grunn skal han liksom ikke ha det på seg!
Fleece blir mer som en joggebukse, derfor ikke kommentert antar jeg.

Og tro meg, jeg er veldig glad i ull. Foretrekker det over fleece, men han som skal ha det på seg synes fleece er best på skolen.
Han har en vanlig grå janus prinseull bukse og jakke, men det vil han bare ha når han er hjemme.

Hadde jeg sagt at han MÅTTE ha det på så hadde han jo tatt det på. Men så lenge fleece er godtatt så er det greit. Ser flertallet av ungene på skolen flyr i olabukser, det er ikke noe tema her i huset på så kalde dager som nå. Han er nemlig ute i en hver anledning som byr seg. Og jeg kan ikke fordra blåfrosne unger.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 00:39   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fleecebukse til gutt str 134, hvor

Lurer jeg også på......... Helt dustete at dem ikke fører tykke fleecebukser til tykke fleecegenserene, til store barn!!!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 00:54   #24
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fleecebukse til gutt str 134, hvor

Bogerud tekstil har jeg sett tykke fleecebukser uten seler,
men vet ikke om Bogerud tekstil finnes hos deg?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 00:59   #25
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fleecebukse til gutt str 134, hvor

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Bogerud tekstil har jeg sett tykke fleecebukser uten seler,
men vet ikke om Bogerud tekstil finnes hos deg?

Om det er meg du spør... er svaret nei, gjør nok ikke det...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:43   #26
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Fleecebukse til gutt str 134, hvor?

Det er i Tønsberg tror jeg, var i hvert fall det før.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 15:04   #27
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fleecebukse til gutt str 134, hvor?

Vi bruker krinkelull fra Janus. Synes det er kjempegode klær, og vår sjuåring sliter dem ikke til tross for bruk hver dag og mye vask. De går opp til str 140.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no