Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Den store Tour de France-tråden

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-10, 10:21   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store Tour de France-tråden

Vi pleier ofte å se en del på Tour de France. Jeg synes det er skikkelig gøy. Ble vel bitt av basillen da jeg lå rett ut og gravid sommeren 2007. Jeg synes de norske kommentatorene er flinke til å fylle på med historier om byene de sykler gjennom.

Jeg er bare middels interessert i selve syklingen, så jeg aner ikke noe om hvem som bør eller skal vinne. Dog håper jeg at de norske gutta gjør det bra. Er det 2 eller 3 av dem i år?

Gammel 05-07-10, 10:23   #22
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Cavendish burde hatt fiskedask. Makan til usportslig og usympatisk fyr!

Hushovd imponerte i går. Han henger med, selv om grunntreningen hans ikke er den aller beste.

Gammel 05-07-10, 18:28   #23
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Får ikke helt fulgt med så mye som jeg burdes å skjønte ikke helt målgangen i dag.....
Opplys meg gjerne

Gammel 05-07-10, 19:38   #24
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er for opprørt til å forklare foreløpig.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 19:54   #25
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dagens etappe hadde alt. Utenom spurt. Fy fader, skjønner godt Hushovd nå altså.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:43   #26
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Enig, dette var tøysete.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 23:54   #27
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmmm, nå har jeg prøvd å lese litt her og der, men blir da søren meg ikke klokere.
For det første, klage på etappen?? Man anpasser vel farten etter føret, eller...??
Og hvis det blir velt i morgen da sånn ca 30 km før mål, skal de trille pent over målstreket da også???

Gammel 05-07-10, 23:57   #28
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjip slutt på etappen i dag.

Gammel 06-07-10, 08:31   #29
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Synes også det var en tullete greie. Det er da ikke første eller siste gangen det er massevelt... å "vente litt på dem som falt" er nå en ting, men å deretter ikke spurte heller? tull og fanteri.

altså, at de lagene som har "sine folk" der bak jobber for å redusere farten i feltet til de som falt er kommet igang igjen forstår jeg jo, de er jo på lag og jobber sammen. Men å holde tempoet nede helt tils slutt skal de bare ikke klare, uten en slik "gentlemans agreement" som de hhadde, og det er det jeg bare synes er tull. Å jobbe for å holde farten nede forstår jeg. "avtalt spill"... nei det virker bare dumt. Velt skjer. Deal with it!

Sist redigert av Malama : 06-07-10 kl 08:37.
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 08:48   #30
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ny dag, nye muligheter, nytt kaos, nye beinbrudd!

Det skal bli heftig å se rytterne slåss om posisjoner inn mot paveene! Og nærmere halvparten av feltet har minimal erfaring med Helvete i Nord. Poor bastards.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 09:09   #31
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jepp, ny dag, nye muligheter.

for en som allerede har vært oppe i to timer, og forlengst plassert på jobbstolen, med vg og tfd sine sider åpne for liveoppdatering i tekst og grafikk, føles det helt idiotisk at det er så mange timer til det begynner... men sånn fra i morgen av, når jeg atter er tilbake i feriemodus, synes jeg sikkert at det er greit at det ikke begynner klokka sju, altså...

Gammel 06-07-10, 09:23   #32
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så lykkelig for at jeg skal ha ferie under Tour de France neste år, det er ikke det samme å være på jobb under rittet. Er jo unntakstillstand når jeg kommer hjem å bare skal se slutten også oppsumeringen før det blir noe mat på bordet.

Gammel 06-07-10, 18:23   #33
Siritk

Siritk sin avatar

Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal dramatikken ingen ende ta? For en dramatikk! Akkurat nå kjenner jeg at jeg er glad for at jobben ikke kan tilrettelegge slik at jeg går hjemme i svangerskapspenger.

Frank Schleck har brukket kragebeinet. Stakkars mann. Heia Thor!

Gammel 06-07-10, 18:36   #34
Malama

Malama sin avatar

Standard

Den var flott!
Gratulerer, Thor!

Gammel 06-07-10, 19:00   #35
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Det var Dyret sitt, det!

Gammel 06-07-10, 19:03   #36
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Dette var etappen sin, fikk med meg nesten alle brostein partiene.

Thor leverte, eneste så var dumt var stakkars Frank så var litt veltepetter.

Gammel 06-07-10, 19:05   #37
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhh mannen min! Han vet det bare ikke enda! Thor Hushovd var sterk, modig, kald. Jeg sov litt innimellom pga kommende nattevakt men fikk med meg innspurten.

Gammel 06-07-10, 19:06   #38
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Yes!!

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 20:30   #39
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Bra jobba! Han har jaggu blitt rimelig kald i hodet den fyren!

Gammel 06-07-10, 21:04   #40
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Standard

Brett Lancaster har kanskje et poeng: What did I say! Thor is the man. We should keep him angry all the time. (twitter)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.