Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-10, 14:34   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg kjøpte denne på DVD da den først ble gitt ut i Norge, og det står altså Triologi på min.

Ben "in large shiny letters" Murphy

Etter å ha ekstensiv inside info på hvordan disse DVD-coverne ble laget, så forundrer det meg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 14:39   #22
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Etter å ha ekstensiv inside info på hvordan disse DVD-coverne ble laget, så forundrer det meg ikke.

Det tror jeg på. Jeg vet også at distributøren fikk beskjed i meget god tid om at de hadde skrevet dette feil i den første infoen som ble sendt ut om utgivelsen, og jeg er ganske sikker på at det var så tidlig at omslagene ikke var trykt.

Ben "both pathetic and funny" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:01   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Da har jeg sett enern, og den er faktisk bedre nå, enn da jeg så den første gang. Jeg må også innrømme en feil, i toern reiser de til 2015, ikke 2010. Så verden har fremdeles 5 år på å innføre flyvebiler og hoverboard for allmennheten. Jeg gleder meg til å diskutere dem!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:26   #24
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Åh, filmsirkel! Så genialt! Jeg har liksom så lyst til å diskutere filmene etter jeg har sett dem, ikke bare jobbe med inntrykkene sånn helt på egenhånd. For en god idé!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:28   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.137
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Jeg så eneren i dag. Det er en del ting jeg fikk med meg nå som gikk meg et hus forbi da jeg så den første gang. Gleder meg til å diskutere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:29   #26
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Hva er egentlig aldersgrensen på denne? Når kan jeg begynne å introdusere slike gøye filmer for Poden? (Æsj, svaret er vel egentlig: Når han blir gammel nok til å forstå engelsken, eller når han kan lese teksten. Han får vel uansett ikke så mye morro ut av det om han ikke forstår det, gjør han vel? Eller, han grunnkoste seg på Mamma-Mia på kino, selv om han ikke forsto ordene, men det var jo sang. Men det er jo ganske mange ting han kan le av underveis i denne også?)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:32   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.137
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Denne filmen inneholder jo ikke veldig sterke scener (selv om man tror at Doc blir skutt ganske lenge). Jeg tenker at man kan se den når man forstår engelsk/kan lese teksten. Snuppa koser seg også med MammaMia, men det er fordi hun har hørt sangene så mange ganger før. Jeg tror ikke man har så mye utbytte av denne filmen før man får med seg hva de sier.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:32   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Jeg tror syvåringen min hadde likt filmene godt, og jeg nøler ikke med å vise dem til henne om hun vil se dem. Men jeg tror kanskje hun pga. språket hadde kjedet seg litt halvveis uti filmen og mistet interessen, så vi venter nok noen år til. Disse filmene er så magiske at jeg vil introdusere dem når hun skjønner litt mer av greia.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 00:05   #29
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.878
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Jeg skjønner ikke at dere vil droppe film nummer tre. "You have to think four dimensionally!" Det er jo genialt og definitivt det filmsitatet som brukes oftest her i huset.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 02:31   #30
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.935
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Jeg er med på å se disse filmene! Elsket dem da de kom på kino! The Power of Love og Huey Lewis and the News er utrolig bra.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:55   #31
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Ble det noe diskusjon, eller rekker jeg fremdeles å hive meg med? Jeg skal ha eksamen om en uke, og av erfaring har jeg aldri så god tid til å se film som da. rokrastinerernes dronning:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:01   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Diskusjonen starter i morgen!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:02   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nettopp på grunn av at vi er i året Marty reiser frem til,

Er det sant? Husker ikke dette..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:04   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det sant? Husker ikke dette..

Lese hele tråden. :streng:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:05   #35
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Diskusjonen starter i morgen!

Hmm. Da vil det nok holde hardt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:05   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmsirkel - Tilbake til fremtiden I og II

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Lese hele tråden. :streng:



Jeg skulle akkurat til å spørre hvor man får tak i filmene, men jeg fant visst ut det også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no