Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 18:15   #21
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Jeg kommer til å "pendle" til Tau-frisøren min ja. Er strålende fornøyd med henne, og det er billigere her enn i byen. 1100 for klipp, farge og striper. Spør du om å få time hos lærlingen blir det enda billigere. Jeg betalte rundt 600 der en gang.

Men det blir nok en stund til jeg har råd til frisøren igjen, hehe. Vurderer å bestille en time når jeg får det første studielånet for å vedlikeholde etterveksten min litt. Du kan jo bli med da?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:23   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Men ligger salongen hennes i gåavstand fra kaien? Ellers må vi vel ta taxi og da går det jo opp i opp (tar jeg med bilen blir det jo billigere å gå i byen heller. ).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 19:14   #23
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Den ligger like ved statoilen på Tau, så det er gåavstand, ja.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 19:20   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Perfekt! Si fra når du skal dit da (før du bestiller time, så vi får samtidig), så blir jeg med hvis jeg ikke har klippet meg før.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 19:55   #25
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Jeg har langt hår som er klippet opp. Det er mye greiere å ha med å gjøre da også blir du kvitt alt det som er slitt uten å miste lengde noe særlig. Også synes jeg selv at det er fint sånn da, men det er jo smak og behag.

  Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 20:02   #26
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Hun jeg går til er et geni. Det er første gang jeg har gitt en frisør så frie tøyler, og det er første gang jeg har vært så fornøyd. Jeg har også oppklippet, med skrå lugg. Og mørk brunt med en god del lyse striper.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 12:41   #27
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Iset:
Kuren jeg bruker er fr tigi. S-factor, serious conditioner with sunflower seed oil....

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 12:50   #28
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Etter min vektnedgang har håret gått fra fint og flott tol stålull!
Jeg dro til frisøren på fredag og klippet vekk nesten alt det tørre. Har prøvd stussing og kurer nå i 3 mnd, men det funka ikke for meg.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 12:55   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Jeg slår også et slag for Redken. I tillegg bruke penger på skikkelig sjampo. (Det blir ikke mye dyrere i lengden, da man bruker så mye mindre)

men klart: Klipp først

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 12:56   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Etter min vektnedgang har håret gått fra fint og flott tol stålull!
Jeg dro til frisøren på fredag og klippet vekk nesten alt det tørre. Har prøvd stussing og kurer nå i 3 mnd, men det funka ikke for meg.

Samme her, før vektnedgangen var håret kjempefint og glansfullt, nå er det stålull. Jeg har i et par uker nå tatt dobbel dose B-vitaminer (og mine er sterke, selges ikke her i landet) og det har faktisk funket litt. Håret er ikke så ille som det var, det glinser mye mer nå og er bedre. Jeg gir det noen uker til før jeg trapper ned til 1 tablett igjen. Jeg har enda ikke vært hos frisøren for vi har så mye annet å bruke penger på nå, håret mitt kommer langt bak i rekken der. Men jeg må snart ta meg en tur, trenger jo bare å klippe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 12:58   #31
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Samme her, før vektnedgangen var håret kjempefint og glansfullt, nå er det stålull. Jeg har i et par uker nå tatt dobbel dose B-vitaminer (og mine er sterke, selges ikke her i landet) og det har faktisk funket litt. Håret er ikke så ille som det var, det glinser mye mer nå og er bedre. Jeg gir det noen uker til før jeg trapper ned til 1 tablett igjen. Jeg har enda ikke vært hos frisøren for vi har så mye annet å bruke penger på nå, håret mitt kommer langt bak i rekken der. Men jeg må snart ta meg en tur, trenger jo bare å klippe.

Kjenner du ingen som kan klippe deg da? Så lenge du har langt hår, så er det jo greit at andre enn en frisør klipper tenker jeg. (hadde du bodd nærmere kunne jeg gladelig klipt deg iallefall.....)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 13:01   #32
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Samme her, før vektnedgangen var håret kjempefint og glansfullt, nå er det stålull. Jeg har i et par uker nå tatt dobbel dose B-vitaminer (og mine er sterke, selges ikke her i landet) og det har faktisk funket litt. Håret er ikke så ille som det var, det glinser mye mer nå og er bedre. Jeg gir det noen uker til før jeg trapper ned til 1 tablett igjen. Jeg har enda ikke vært hos frisøren for vi har så mye annet å bruke penger på nå, håret mitt kommer langt bak i rekken der. Men jeg må snart ta meg en tur, trenger jo bare å klippe.

Ikke bare at jeg fikk stålull, jeg har mistet så mye hår at jeg sikkert kunne fylle en søppelpose. Jaja, det er aberet med å gå ned i vekt

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 13:05   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til tørt og veldig slitt hår

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjenner du ingen som kan klippe deg da? Så lenge du har langt hår, så er det jo greit at andre enn en frisør klipper tenker jeg. (hadde du bodd nærmere kunne jeg gladelig klipt deg iallefall.....)

Tanten min er faktisk frisør men har ikke jobbet som det på mange år. Hun hater imidlertid å klippe, så jeg tør ikke spørre henne. Nei jeg kjenner vel ingen som kan klippe meg, men jeg kan jo se etter sånne lærlingklipp-greier som frisørene av og til reklamerer for.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ikke bare at jeg fikk stålull, jeg har mistet så mye hår at jeg sikkert kunne fylle en søppelpose. Jaja, det er aberet med å gå ned i vekt

Hehe jeg også, men det stabiliserte seg etter en stund, nå mister jeg lite.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no