Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg hyperventilerer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 14:30   #21
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

I dag: luciafeiring fra 14 til 16, danseoppvisning med stedatter kl 17-18. (30 minutter å kjøre dit)
I morgen: Tannlege kl 09, møte en i julekomiteen kl 12 og løpe rundt i mange butikker og handle ting til juleverksted. Kor og Lek kl 17.
Fredag: Bake vepsebol, kokosmakroner, pepperkakehus, vaske hus, begynne å pynte. Stedatter skal hentes. Lage nøkkelringer til besteforeldre.
Lørdag: Handle de siste par julegavene, pinnekjøtt og ribbe. Bake masse kakemenn.
Søndag: Opp tidlig og bake 150 skillingsboller. Dra i kirken kl 14 og forberede juleverksted. Juleverksted 16-19. Hjem og legge unger. Tenne lys. Pynte resten av huset. Bake dajmiskake!

Ta et dyyyypt drag, pust ut.... senk skuldrene... dette går så bra!
Flinke du!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:34   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

I dag: luciafeiring fra 14 til 16, danseoppvisning med stedatter kl 17-18. (30 minutter å kjøre dit)
I morgen: Tannlege kl 09, møte en i julekomiteen kl 12 og løpe rundt i mange butikker og handle ting til juleverksted. Kor og Lek kl 17.
Fredag: Bake vepsebol, kokosmakroner, pepperkakehus, vaske hus, begynne å pynte. Stedatter skal hentes. Lage nøkkelringer til besteforeldre.
Lørdag: Handle de siste par julegavene, pinnekjøtt og ribbe. Bake masse kakemenn.
Søndag: Opp tidlig og bake 150 skillingsboller. Dra i kirken kl 14 og forberede juleverksted. Juleverksted 16-19. Hjem og legge unger. Tenne lys. Pynte resten av huset. Bake dajmiskake!

Gooood jul!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 15:14   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

I dag: luciafeiring fra 14 til 16, danseoppvisning med stedatter kl 17-18. (30 minutter å kjøre dit)
I morgen: Tannlege kl 09, møte en i julekomiteen kl 12 og løpe rundt i mange butikker og handle ting til juleverksted. Kor og Lek kl 17.
Fredag: Bake vepsebol, kokosmakroner, pepperkakehus, vaske hus, begynne å pynte. Stedatter skal hentes. Lage nøkkelringer til besteforeldre.
Lørdag: Handle de siste par julegavene, pinnekjøtt og ribbe. Bake masse kakemenn.
Søndag: Opp tidlig og bake 150 skillingsboller. Dra i kirken kl 14 og forberede juleverksted. Juleverksted 16-19. Hjem og legge unger. Tenne lys. Pynte resten av huset. Bake dajmiskake!

Jeg er såååå glad for at dette ikke er meg.
Hadde ikke fått gjort halvparten av det på lista.
(eller kanskje, jeg jobber faktisk aller best med litt tidspress)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 15:23   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Kjære vennen. Slik har mitt liv vært i to uker nå, og det er bare til å tenke en dag om gange eller så klikker man. Og jeg tror at det er slutt på Kor og lek for året. Vi kan i alle fall ikke fordi vi skal på to klasseavslutninger og i et barneselskap mellom 16.30 og 19 i morgen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:47   #25
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

I dag: luciafeiring fra 14 til 16, danseoppvisning med stedatter kl 17-18. (30 minutter å kjøre dit)
I morgen: Tannlege kl 09, møte en i julekomiteen kl 12 og løpe rundt i mange butikker og handle ting til juleverksted. Kor og Lek kl 17.
Fredag: Bake vepsebol, kokosmakroner, pepperkakehus, vaske hus, begynne å pynte. Stedatter skal hentes. Lage nøkkelringer til besteforeldre.
Lørdag: Handle de siste par julegavene, pinnekjøtt og ribbe. Bake masse kakemenn.
Søndag: Opp tidlig og bake 150 skillingsboller. Dra i kirken kl 14 og forberede juleverksted. Juleverksted 16-19. Hjem og legge unger. Tenne lys. Pynte resten av huset. Bake dajmiskake!

Men tenk på hvor viktig du er... Og vital, og sprudlende. Min bestefar kalte det å ha det travelt for "styrefart". Han var fisker. Gikk det for langsomt med båt i sterk strøm, drev de av og kjørte på land

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 10:12   #26
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Du verden. Regner ikke med å høre noe mer fra deg på dette forumet før til neste uke da?

Lykke til!

Er du vittig?
Man må jo prioritere!

Nå er pinnekjøtt, ribbe og enorme mengder bakeingrediesner kjøpt. Jeg har vært hos tannlegen.
Pakket inn de siste julegavene. Kjøpt masse pene røde lys.
Fader. Jeg må skrive ferdig takkekortene fra bryllupet.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 10:14   #27
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Men tenk på hvor viktig du er... Og vital, og sprudlende. Min bestefar kalte det å ha det travelt for "styrefart". Han var fisker. Gikk det for langsomt med båt i sterk strøm, drev de av og kjørte på land

Oi. Nå var du nesten litt søt.

Jeg har kontroll. Nesten. Jeg tar EN dag om gangen. EN ting om gangen. Jeg kommer i mål. Jeg gjør det.
Men selvsagt har mannen invitert noen kollegaer på spillkveld i morgen.

"Fint det", sa jeg. "Men DU står for bevertningen".

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 10:38   #28
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Hjelpes, glad det ikke er meg!

Jeg og! Glad for å forlate landet på mandag ja!
Men lykke til med å overleve jula!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 10:40   #29
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Kjære vennen. Slik har mitt liv vært i to uker nå, og det er bare til å tenke en dag om gange eller så klikker man. Og jeg tror at det er slutt på Kor og lek for året. Vi kan i alle fall ikke fordi vi skal på to klasseavslutninger og i et barneselskap mellom 16.30 og 19 i morgen.

Folk må da ha vett nok til ikke å få barn midt i julestria

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 11:03   #30
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

En dag av gangen hørtes lurt ut.
Du kommer selvsagt i mål. Pust i sirkler.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 11:37   #31
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.661
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Folk må da ha vett nok til ikke å få barn midt i julestria

kan du ikke si det til Snuppa, at hun burde kommet 4 uker etter termin?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 16:04   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Folk må da ha vett nok til ikke å få barn midt i julestria

Ja, man må kunne styre pulinga si.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:13   #33
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Jeg hyperventilerer

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Ja, man må kunne styre pulinga si.

Den er ikke lett å styre, sier hun som fikk eldstemann 25.des, til og med på termin.

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no