Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ferdig med ny nettside :-)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-14, 21:49   #21
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Veldig fin side.

Tusen takk!

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Så flink du er! Kjempefin side.

Takk.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Kjempefin side! (Men synes du det er greit å være så gjenkjennelig på åpent nett, altså? )

Tenker du på koblingen mellom nicket mitt her og navnet mitt på nettsiden?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 21:57   #22
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.659
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Veldig fin.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 22:20   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Tenker du på koblingen mellom nicket mitt her og navnet mitt på nettsiden?

Ja. Det tok meg ca. 30 sekunder å finne deg, med fullt navn, hvem mannen din er, hvor du bor, og finne ut hvilken skole du har gått på og hvor barna dine går på skole. Sånn for å orientere om hvor mye man kan finne ut bare med litt informasjon. Og jeg gjorde det bare for å demonstrere hvor utrolig synlig man kan bli, når man egentlig tror man "gjemmer" seg bak et nick.

For noen er det jo helt greit, og de er komfortabel med det og klar over det. For andre kan det oppleves som et lite sjokk at man faktisk ikke er anonym på nett.

Men, kjempefin nettside, altså!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 22:29   #24
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ja. Det tok meg ca. 30 sekunder å finne deg, med fullt navn, hvem mannen din er, hvor du bor, og finne ut hvilken skole du har gått på og hvor barna dine går på skole. Sånn for å orientere om hvor mye man kan finne ut bare med litt informasjon. Og jeg gjorde det bare for å demonstrere hvor utrolig synlig man kan bli, når man egentlig tror man "gjemmer" seg bak et nick.

For noen er det jo helt greit, og de er komfortabel med det og klar over det. For andre kan det oppleves som et lite sjokk at man faktisk ikke er anonym på nett.

Men, kjempefin nettside, altså!

Jeg får tenke litt mer på det. Takk.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 17:55   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Jeg hadde hadde ikke hatt noen skrupler med å legge ut en sånn side her tror jeg, men jeg ville nok slettet lenken etter en stund.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 19:10   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Kan jeg få link?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 19:22   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.863
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Kan jeg få link?

Det hun sa.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 19:24   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Vil også gjerne se.:-)

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 19:51   #29
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Jeg vil også gjerne se!

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 19:52   #30
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Vil se!

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-14, 22:53   #31
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.494
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Vil gjerne også få se!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 08:30   #32
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Lurt! Jeg kan sende link til alle som vil se! Da får jeg både vist frem og dere får sett.
For jeg er jo litt stolt.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 10:26   #33
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Kjempefin.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 10:32   #34
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Jeg vil også gjerne se.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 10:32   #35
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Så spennende! Jeg vil gjerne få se på vidunderet.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 10:57   #36
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Vil gjerne se!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 11:11   #37
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Vil gjerne se

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 11:24   #38
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.524
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Jeg vil gjeren kikke på siden.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 11:25   #39
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.934
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Vil gjerne se.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-14, 20:06   #40
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig med ny nettside :-)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kjempefin.

Takk.

Nå har jeg sendt link til alle som har spurt etter det!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no