Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva slags PC-løsning har du hjemme?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 11:46   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

Laptop i sofaen. Med kabel som går bak sofaen og frem til xboxen, der vi kan se nedlastede filmer og serier direkte på tven. Ganske greit. Bredbånd fra lyse, 10/10 linje.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 02-01-10 kl 01:18.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 13:30   #22
Tusenogtredve
Klar til innsats
 
Tusenogtredve sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 579
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

Vi voksne har en bærbar Mac hver, og jeg har i tillegg en bærbar PC liggende til studiebruk (til de gangene jeg må programmere i .NET-omgivelser). Vi har en nettverksdisk til lagring av bilder og backup av meskinene våre, og også en skriver koblet til det trådløse nettverket.

__________________
- 1030 -
Lillebror (juli 11), Minstesøster (juli 11), Lillesøster (aug 08) og Storesøster (aug 05)
Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 13:33   #23
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

En stasjonær og en laptop.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 13:35   #24
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

2-3 hjemmesnekrede stasjonære og 2 bærbare.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 13:44   #25
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

En stasjonær som mannen har bygd selv, en 15,4" laptop som står i ro på et skrivebord, og en mini-pc som bor i stua og brukes til forum og generell surfing. I tillegg har vi en bærbar jobb-pc hver. Jeg tar sjelden med min hjem, mens mannen bruker sin til å jobbe litt hjemmefra stort sett hver kveld.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 20:48   #26
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

En kraftig stasjonær som storebror bruker.
Min 13,3" Asus UL30A som jeg er kjempefornøyd med.
En bærbar til som er min.
Mannens store bærbare(DELL), ett monster som er til det han driver med.
En til bærbar, IBM pc.
Også har vi en reservepc også(bærbar).

Min jobbpc(bærbar) står bare på jobb.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 22:34   #27
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.856
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

Vi voksne har hver vår laptop. Mannen har i tillegg et ukjent antall, store og små og gamle og nye.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:13   #28
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

Vi har en gammel, stasjonær pc som knapt er i bruk, LøveMannen har en laptop, samt en mini PC som jeg kjøpte til ham til jul, jeg bruker for det meste jobb laptopen, LilleVenn har en liten laptop. PS3'en er på nett og vi også en server. Vi har bredbånd fra Lyse.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 14:02   #29
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

En server på loftet og en mediacenter-pc i stua + et par laptoper.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:52   #30
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

Vi har 2 stasjonære og 2 bærbare.
Skriver vi jeg, for ingen av de er mine, men ungene sine....................

Eldste fikk ny stasjonær i konfgave av faren sin og kjøpte seg ny skjerm selv.
Dermed "donerte" han sin gamle stasjonære til mellomste gutten min.
Eldste har også en bærbar han har fått via Nav pga skrivevansker og mellomste har en bærbar han har fått av mamma (han betale en liten symbolsk sum selv)

Så jeg låner en av de bærbare når jeg bruker pc her hjemme.
Men i slutten av denne uken får jeg min egen lille mini pc, har bestilt meg en Acer.
Til mitt bruk holder det i massevis, selv om jeg nok kommer til å kjøpe meg en ekstern harddisk etterhvert.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:53   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.847
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags PC-løsning har du hjemme?

Vi har en stasjonær mac, en dagsfersk laptop og en laptop som må repareres for å kunne brukes igjen. Vi har såpass store barn at behovet for flere maskiner begynner å gjøre seg gjeldende. Inntill helt nylig kunne det aldri falt meg inn å ha flere.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no