Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-08, 13:58   #21
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Eg fekk slike av foreldra mine til bursdagen min i fjor. Eg bruker dei berre ute i leik med ungane eller når eg jobber i hagen. Får meg ikkje til å gå med støvler ute blant folk.

Kanskje litt annleis dersom eg hadde vert i jobb eller student. Då hadde eg nok brukt dei litt meir ute blant andre og.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:58   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

I sommer observerte jeg føtter kledd i Ilse Jacobsen-støvler en dag jeg selv gikk i sandaler.

Minst en av oss må ha bommet på fottøyet.

Ut fra det været jeg observerte i sommer, tenker jeg det var du som bommet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:03   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Det var de støvlene jeg fant som var fôret, og det var nettopp det jeg skulle ha! Og jeg har brukt dem mye, og driter i om de er ut. Og jeg ga under tusenlappen, så vidt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:03   #24
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Jeg synes det er veldig fint at man går i det tøyet man liker. Uavhengig av beundring eller skeive blikk. Når jeg får noe nytt jeg elsker, prøver jeg å gå med det så ofte jeg kan.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:08   #25
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Jeg er veldig glad i mine. Støvler er kjekt når det er slaps og regn, ikke ellers.
Og jeg var glad når jeg fant noen støvler man ikke fryser av seg tærne i, eller tryner med en gang.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:09   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men nei; jeg går ikke med dem når det ikke regner/er vått ute.

Det plager meg imidlertid slett ikke om noen gjør det, på samme måte som jeg prøver å ikke la det gå inn på meg at mange går med joggebukser selv når de ikke jogger, at noen syns allværsjakke er fint også til julebordskjolen og at noen går med tøysko når det snør.

Det kan jo ha hendt at det har regnet om morgenen og blitt fint i løpet av dagen, sånn at jeg må gå hjem med støvler i solskinn. Skjønner nå at det i så fall må ha sett teit ut.

Det med komfort synes jeg er et godt poeng og jeg synes ikke det er pussig å velge komfortable løsninger om det gjelder joggebukser, allværsjakker eller hva det skulle være.

Jeg skjønner også at trender kan få folk til å velge bort alt som heter komfort. Når digre slagstøvler brukes på tidspunkter andre velger sandaler synes jeg det ser pussig ut, men det plager meg ikke i det hele tatt. Jeg tror en del her ville fått frysninger langt inn i sjela om de fikk se meg med grønne crocs og sort drakt ved henting i barnehagen (gidder ikke dra pensko med hjem).

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:11   #27
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, det argumentet ventet jeg også på.

Det har selvsagt ingenting med pris og motebilde å gjøre at alle går med sånne støvler.

Var du sarkastisk? Grunnen til at jeg har slike støvler er:

a) Jeg bor i Bergen.
b) Jeg vil ha støvler med fòr i for her i Bergen er det av og til kaldt, i tillegg til vått.
c)Jeg har "fotball-legger" og andre støvler som har oppfyllt krav b, har vært for trange i leggen.

Det med pris og motebilde er for meg et minus, og grunnen til at jeg har tilbrakt mye tid med å lete etter andre støvler som oppfyller mine krav.
Så det så.

Oops -glemte å svare på spørsmålet: Nei, jeg går ikke med støvlene når det ikke regner....(Det ser jo bare teit ut.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:17   #28
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Er støvlene flotte, så må man gjerne omså ta dem med hvordetskalvære, også rundt om i hjemmet. Det er nå min mening.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:21   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Ja, Crocs hadde jeg ikke under noen omstendigheter tatt på meg, jeg da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:28   #30
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Ja, folk må selvsagt ta på seg støvler eller joggebukse eller hva de vil for meg. Bikini for barnehageansatte er også greit. :raus:

Jeg bare reflekterte litt over hvorvidt støvlene er kule og kom til at de var kule - som i noe nytt og hipt i motebildet - for et par-tre år siden, og er dermed ikke så kule lenger nå. At andre syns de er kule rent personlig, er selvsagt helt greit.

Jeg har generelt litt angst for alt som er hypet, mainstream allemannseie og skygger unna for eksempel IJ-støvler og Bergansjakker. Og crocks - men det er fordi de er urstygge.

Og, ja, Rine, jeg var selvsagt sarkastisk.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:31   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Jeg syns ikke IJ-støvlene er kule, men jeg syns de er ganske tidløse, fine og praktiske støvler som passer til forskjellige typer klær, og ikke ser så spesielle ut at man bare kan ha dem en sesong før de føles veldig "ut". Jeg kjøper veldig sjelden gummistøvler, de forrige var gule seilerstøvler kjøpt i 1982. Så jeg er veldig lite opptatt av å ha siste nytt der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:40   #32
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Da jeg var lita, skrek jeg meg til å sove med mine nye gummistøvler - selv om det ikke regnet.

Jeg har sluttet å sove med sko og støvler, og ikke går jeg med støvler når det ikke regner. Jeg har heller ikke IJ- eller Hunter-støvler. Om andre vil lufte støvlene i godvær, så dem om det.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:41   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Ja tidløse er de. Mormor hadde et par støvler fra 60-tallet og fram til 90-tallet som så klin like ut. Jeg huskerat jeg syntes de så veldig kjerringaktige ut og jeg synes også IJ ser kjerringaktig ut, uten at det behøver å være negativt. Kanskje det er det at noe jeg synes ser kjerringaktig ut kan bli så mainstream-populært at noen velger å gå med det i all slags vær som gjør at jeg synes det er pussig? Mormor gikk med støvlene sine i regnvær. Hun var en meget stilbevisst dame i motsetning til sitt barnebarn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:48   #34
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Jeg tenkte faktisk over det da jeg så ei dame nå på lørdag med IJ-støvler i full sol. Men det er jo snø da, så om de er foret, er det nok derfor.
Men i all slags vær?
(Har ikke selv, altså)

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:51   #35
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Men Crocs er ikke kjerringaktig, syns du? Det er vel omtrent på toppen av min kjerringliste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:58   #36
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Det vil vel se akkurat like teit ut å gå med crocs midtvinters, som å gå meg IJ i solskinn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:58   #37
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men Crocs er ikke kjerringaktig, syns du? Det er vel omtrent på toppen av min kjerringliste.

Jo absolutt, men jeg opplever ikke at folk bruker crocs i regnvær bare fordi de matcher antrekket ellers. Grønne crocs og grønt skjørt i vind og regn er ikke trendy og ikke praktisk. Grønne crocs og sort drakt i tørt sommervær er ikke trendy, veldig kjerringaktig, men bedre for føttene mine og gjør at jeg slipper å ta pensko med på barnehagehenting.

Crocs er vel ikke særlig trendy er det?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:03   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Crocs er vel ikke særlig trendy er det?

Nei, men det er jo ikke IJ-støvler heller. Det er liksom greit å ha Crocs til alt fordi det er komfortabelt, men hvis noen går med støvler så antar du jo at dette er fordi de er jålete og vil vise fram de dyre støvlene sine. Sorry, men jeg syns det er en merkelig ting å henge seg opp i.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:06   #39
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Ja det er merkelig, men jeg synes det er litt morsomt å lufte små forunderligheter. Siden jeg ikke har peiling så vil spørsmålene mine bli ganske rare når jeg lurer på om noe er trendy eller ikke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 20:31   #40
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?

Jeg observerte veldig mange Oslo-damer med IJ-støvler og regnkåpe i pent vær sist jeg var der. For meg som kommer fra regntunge Vestlandet var det en rar opplevelse. Rett og slett! Når det er sol tar selv ikke vestlendingen støvler på.

Ja, jeg har IJ-støvler selv. Og regnkåpe, men ikke IJ. Hos oss regner det mye, men været varierer også i løpet av dagen. I dag gikk jeg på jobb i IJ-støvler. Da jeg hadde vakt i første friminutt regnet det. Da jeg handlet i 2. time var det opplett. I storefri sluddet det og i siste friminutt, da jeg hadde vakt, var det opplett. Klokka halv fem da jeg gikk hjem regnet det. De som så meg da jeg handlet reagerte nok på støvler og regnkåpe, men jammen kom det godt med andre deler av dagen. Det er kjipere å være skinnvåt når man sykler hjem fordi det var opplett når man syklet til jobb.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no