Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange julekort sender dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 18:53   #21
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Tenker det blir rundt 30 (sent ute og ikke sendt alle ennå). Alltid bilde av barnet på. Bruker vanligvis å sende med julebrev eller skrive personlige kort, men det har jeg ikke rukket i år, så kun kort med standartekst...Sender flere enn vi får igjen (har en del barnløse venner og eldre "tanter").

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:06   #22
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

60 sendt og vi pleier å få mellom 40-60 igjen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:13   #23
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Til nå har jeg sendt 25, skal skrive de 5 siste i kveld.
Må få sendt de siste i morra og håpe de kommer frem til jul.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:21   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Jeg hadde bestilt 60, men måtte hente 10 nye i dag. Får tilbake rundt 30. Forventer ikke julekort fra gamle tanter og slikt, og de er det en del av. Men jeg vet at de setter pris på skrytebildekortet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 08:36   #25
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Ca. 60, med bilder av ungene.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 08:41   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Bestilte 30, veldig enkle med bilde av knerten, fra allfoto som vi skriver på selv. Har sendt 27 av de. Får se om alle forsvinner, men stort sett sitter vi igjen med noen.

Får ikke på langt nær så mange tilbake, men regner ikke med å få julekort fra de uten barn egentlig. Har til nå fått 4 julekort.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 08:47   #27
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

I år har jeg scrappet 30 kort.
Alle ble sendt ut i går.
Alle med bilde av ungene.
Første å siste året jeg scrapper kort.

Det var litt av en jobb.


Er forskjellig hvor mange vi får tilbake.
Den eldre garden orker ikke den delen av julen, så av dem forventer jeg ingenting.
Jeg forventer ikke kort tilbake i det hele tatt. Vi gir fordi vi har lyst.
Noen får også et julebrev i kortet.

Hittil har vi fått 10 kort, hvorav 8 er med bilder av voksne og barn, 2 vanlige "gammeldagse" kort og 2 julebrev.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 08:51   #28
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

0 her i gården. Vi mottar noen få bare også.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:10   #29
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Får ikke på langt nær så mange tilbake, men regner ikke med å få julekort fra de uten barn egentlig. Har til nå fått 4 julekort.

Vi får noen av de festligste julekortene fra to vennepar uten barn, vi. De sender med bilde av seg selv, gjerne litt morsomme bilder. Skikkelig parodi på skrytebilder av barn .

Ellers er det stort sett barnefamilier som sender julekort, ja.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:11   #30
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Blir ca. 30 i år.
Har kuttet ut noen i år.

Får noen færre tilbake men sender til noen slektninger som gjerne vil se bilder av ungene.

I år sender vi hjemmelaget kort.

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:13   #31
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

I år ble det 68 julekort med bilder av ungene. Bestilte bilder, limte dem inn i doble julekort og skrev alle sammen for hånd. Sender til hele familien, alle vennene våre, venner av familien, gamle tanter/onkler i vårt utstrakte land og til våre venner i utlendighet. Mottar rundt 20 julekort selv, men forventer heller ikke mer.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:15   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.952
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Ca 20-25.

Jeg har sendt 17 og gir bort en del direkte.

I år var det bilde av guttene. I fjor sendte jeg ingen julekort.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:17   #33
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

48 stk blei det i år. Får vel tilbake 15-20 stk.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:19   #34
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.871
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Vi sender julekort med bilde av ungene til alle. I år bestilte vi 85 stykker, det er omtrent det vi pleier å sende, men jeg vet ikke om vi sender alle i år. Kanskje det blir bare 70? Det er noen jeg ikke har hørt fra på lenge som jeg tror jeg kutter ut. Jeg skriver hilsen for hånd på alle kortene jeg sender, det samme gjør mannen min.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:24   #35
*PuFF*
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 16
*PuFF* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

sender ca 30 julekort,
kjøpt ferdig med bilde på.

*PuFF* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:26   #36
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Vi leverer/sender 25 julekort. De er veldig enkle med bilde av ungene på. Bare et par gamle venninner av meg som får litt ekstra skrift bakpå. Vi får ca. 15 tilbake.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:31   #37
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Sender 30 bilder. Har akkurat funnet ut at det var for lite...men ikke noe å gjøre med det, nå.....

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:31   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg hadde bestilt 60, men måtte hente 10 nye i dag. Får tilbake rundt 30. Forventer ikke julekort fra gamle tanter og slikt, og de er det en del av. Men jeg vet at de setter pris på skrytebildekortet.

Jeg glemte å si at ungene har laget mappene og jeg har håndskrevet hver eneste ett.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 21:41   #39
zuzanna
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

I år ble det 40 julekort til familie og venner - fikk de ut i siste liten

  Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 15:28   #40
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange julekort sender dere?

Vi havnet på over 90 i år. Laget selv i iPhoto og printet via Apple. Det ble slettes ikke verst. 25 av julekortene er laget av en grafisk designer som lager så fine bilder (PS sikkert) montert på nydelig papir. Her var det bare bilder av jentene med Brann-skjerf; det gikk kun til bergenserne. Kaster ikke perler for svin lissom.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no