Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Buekorps

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-16, 13:39   #21
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg får fortsatt ikke tak på dette. "Sosialt samvær" og "konkurranser" er altfor diffust for meg. Hva gjør man under det sosiale samværet? Spiller bridge? Playstation? Diskuterer verdenspolitikk? Sladrer om naboen? Strikker? Og konkurransene - er det idrett (i så fall hvilke(n)?), kunnskapskonkurranser, trommekonkurranser? Noe helt annet som jeg ikke har tenkt på?

Jeg ante ikke at dette var noe jeg lurte på før denne tråden dukket opp.

Trommekonkurranser, bueskyterkonkurranser, fotballkonkurranser..
Ulike buekorps driver med litt forskjellig.
Så er det eksersis konkurranser. Hvor man (på samme måte som Military Tattoo) konkurrerer om å marsjere best mulig, samtidig som man har "fancy" fremvisning og trommeoppvisning.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 13:40   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.242
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Det er bare å tenke "skolekorps" med mer fokus på marsjering, er det ikke. Skjønner ikke helt at det er SÅ mye rarere enn mange andre aktiviteter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 13:49   #23
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.023
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er bare å tenke "skolekorps" med mer fokus på marsjering, er det ikke. Skjønner ikke helt at det er SÅ mye rarere enn mange andre aktiviteter.

Et skolekorps spiller musikk på øvelsene, evt. i kombinasjon med marsjøving noen ganger på vårparten - det er i utgangspunktet den eneste aktiviteten, og det vet jeg av egen erfaring. Det sosiale har i alle korpsene jeg har spilt i (6?) vært begrenset til korte pauser på øvelsene, samt selvsagt mer opplegg på helgeseminar kanskje en gang i halvåret.

Jeg har ikke problemer med å forstå det som går på å øve på tromming og å marsjere - men det kommer jo fram her at det bare er en liten del av aktiviteten i buekorpsene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 14:07   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.691
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Ja, det var det med leire, konkurranser og aktiviteter, som fotball, bueskyting etc, og møter hvor det ikke skjer så mye annet enn sosialt samvær jeg tenkte på som "speideraktig". Altså speider minus friluftslivet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 14:16   #25
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Buekorps

For å være konkret

Her er en tilfeldig valgt aktivitet fra terminlisten til ett av buekorpsene:

Fremmøte foran XX kl. 15:45 i full uniform. HUSK idrettstøy! Vi skifter i XX. Pelotongsstafetten begynner umiddelbart etter skifting, så blir det 60-metersløp og 100-metersløp i parken . Vi går tilbake til XX og skifter før vi går til XX og gjennomfører øvelseseksersis. Avslutning ca. kl. 19:00.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 14:16   #26
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Hmm.. nå må jeg tenke hva vi gjorde som sosialt.
Frokost 17. mai. Vi tok på oss dugnadsjobb for et tivoli for å tjene penger til en større tur. Vi var en gjeng som dro på kino.
Ellers var alle aktivitetene jeg deltok på tromme relatert. Eksersis konkurranse med andre buekorps og trommekonkurranser.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 14:31   #27
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.023
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hmm.. nå må jeg tenke hva vi gjorde som sosialt.
Frokost 17. mai. Vi tok på oss dugnadsjobb for et tivoli for å tjene penger til en større tur. Vi var en gjeng som dro på kino.
Ellers var alle aktivitetene jeg deltok på tromme relatert. Eksersis konkurranse med andre buekorps og trommekonkurranser.

Ja, men dette gjør jo korps også utenom de ordinære øvelsene - det vi lurer på i denne tråden er vel mer hva de gjør på de faste øvelsene (som jeg går ut fra at de har gjennom hele skoleåret). Skolekorpset mitt hadde f.eks. fast øvelse hver mandag og torsdag kl. 17-18.45 - og det eneste vi gjorde på de øvelsene var å øve på musikk. Ikke noe sosialt utenom at vi hadde 15 minutter pause (og den var virkelig 15 minutter, ikke et sekund mer!), ingen andre typer aktivitet bortsett fra litt marsjering rett før 17. mai.

Serena sitt innlegg gjorde det forøvrig litt mer håndgripelig for meg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 15:04   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Hva de gjør? Lager mafiose bånd som skal vare gjennom hele næringslivstiden. Har du ikke lest noe Staalesen?

Neida. Joda. Neida.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 22:46   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Takk Stompa! Du forstår meg.

Slik jeg forstår det, så kan det på ingen måte sammenlignes med et vanlig skolekorps altså. Marsjering er en bitteliten del som kun foregår et par øvelser før 17.mai. Resten er øving på diverse musikk til planlagte konserter og konkurranser. Man bruker gjerne lang tid på det.
Noe sosialt med helgeseminarer, og pause i øvelsen.

Så buekorps er et slags minilosje eller noe? Enkelte av de store er heldige å få tromme, resten går i takt?

Jeg kjenner at jeg er en sånn som kunne plumpet ut med noe dumt i samtale med en erkebergenser ja. :innrømmer: Hva er eksersis? Det er jo ikke det samme som marsjering. Jeg trodde jeg skjønte det, men når det ikke er Bergens versjon av speider (med tromming attåt) så tror jeg fortsatt ikke at jeg har forstått det.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 22:48   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.242
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Korps med mye, mye mer marsjering. Er det lettere å sammenligne med en drilltropp?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 23:00   #31
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Jeg må på YouTube og se på videoer nå kjenner jeg. Dette har jeg lurt på hver 17.mai i flere år. Da ser vi jo gjerne glimt fra togene i Bergen og buekorps. De er jo flotte å se på! Jeg har bare lurt på hva de gjør utover å marsjere.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 00:08   #32
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.023
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hva de gjør? Lager mafiose bånd som skal vare gjennom hele næringslivstiden.

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Så buekorps er et slags minilosje eller noe? Enkelte av de store er heldige å få tromme, resten går i takt?

Jeg må innrømme at jeg får litt av denne typen vibber av dette, ja.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 10:13   #33
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.838
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buekorps

Hvis man må ha lest Staalesen for å forstå, er det ganske åpenbart hvorfor jeg er ignorant.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 10:43   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er bare å tenke "skolekorps" med mer fokus på marsjering, er det ikke. Skjønner ikke helt at det er SÅ mye rarere enn mange andre aktiviteter.

Jeg har ennå til gode å se et buekorps som marsjerer bedre enn det skolekorpset jeg gikk i. Vi marsjerte i formasjoner og gjorde vendinger. Trommemarsjene deres er også av rudimentær kvalitet i forhold til korpsene. Jeg synes virkelig at de som bare marsjerer og trommer burde vært MYE bedre til å marsjere og spille.

Jeg har bodd så lenge i byen at jeg synes det er litt koselig å høre trommingen, men det tok noe tid å komme seg av traumene fra studietiden, der jeg bodde i kollektiv 2 meter fra fødehuset til Jean Krohn (stifteren av Nordnæs Bataillon) og alle festlighetene det medførte tidlig om morgenen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 10:46   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Husk at det er et ganske klart alle-skal-med, alle-skal-tromme-element her, da. De med litt dårlig rytmesans blir vel satt på klarinett i korpset, liksom. Her er det tromme eller ut!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 10:48   #36
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.838
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Husk at det er et ganske klart alle-skal-med, alle-skal-tromme-element her, da. De med litt dårlig rytmesans blir vel satt på klarinett i korpset, liksom. Her er det tromme eller ut!

Langt ifra, slagverk er inkluderingsinstrumentet. På klarinett må man både kunne faktisk få lyd i instrumentet, få riktig lyd og kunne noter.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 10:49   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Alle lærer noter i korpset. Alle må kunne rytmer. Klarinett intet unntak.
Det er ganske riktig slagverk som er inkluderingsinstrument, der folk gjør minst skade og kan ha manglende gehør.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 10:54   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Jeg mente å fleipe, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 10:56   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.242
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Jeg tror samtlige buekorps marsjerer bedre enn det mitt barndoms korps gjorde. (Uten at jeg har sett så mange buekorps, men jeg er ganske sikker likevel. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-16, 11:19   #40
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Jeg så på buekorps til sent på kveld i går jeg.
Så på videoer av buekorpsets dag og greier. Der konkurrerer de i tromming, signalhorn og fanebæring. Altså, tromming og signalhorn skjønner jeg. Men sjekk ut videoer av fanebæringen. Hva er poenget med det da? De går vel ikke sånn når de marsjerer i gatene? Der må man være spesielt interessert om man skal forstå tror jeg altså.

Nei, jeg er aldeles ikke noe klokere. Men jeg tror det er en sånn juniorlosje, miniLions ting. Med marsjering attåt. Det har i hvertfall ikke noe med vanlig korps å gjøre.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no