Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva slags seng/madrass har du?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-21, 06:29   #21
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.763
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags seng/madrass har du?

Jeg har billigste type rammemadrass på 120 cm. Samme type på hytta. For meg som sover like godt i seng som på jordgulv, ute som inne, er det å kaste perler for svin å investere for mye i en seng. Det eneste kravet jeg har for god søvn er at jeg får ligge flatt.

Liggestoler på ferger, tog e.l., duger ikke. Mer enn en gang har jeg funnet veien til bagasjehyllene og tilbrakt natta der. Flatt må det være.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 08:09   #22
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags seng/madrass har du?

En gammel (40 år) vannsengramme (210*180cm) med madrass bohus tror jeg. Vi bytter innmat hvert tiende år ca. Har felles madrass 200*180cm og overmadrass som byttes litt oftere. Akkurat nå tror jeg vi ha en slik kontinentalseng (?) oppi ramma. Det var billigere enn å kjøpe madrasser.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 08:47   #23
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags seng/madrass har du?

Vi har en Jensen kontinentalseng, tror den må være rundt 15 år gammel. Den beste sengen ever. Kjøpte på salg, tror vi betalte rundt 15 000 for den, så den var i utgangspunktet litt dyr. Jeg lever med en rygg som jeg holder i sjakk ved å være superbevisst på hvordan jeg beveger meg, trener og sitter/ligger så jeg gruer meg til den dagen vi må bytte den ut. Den er veldig komfortabel, men jeg merker jo at den har fått søkk og ikke er like jevn lenger. Henger her inne for å få tips, men vil nok selv sjekke ut Jensen igjen fordi vi har vært så fornøyde. Ser at mange bytter overmadrass underveis, det har jeg selv aldri vurdert, men sikkert lurt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 10:13   #24
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags seng/madrass har du?

Har en eller annen rammemadrass tror jeg det heter. Det er madrass, madrass og overmadrass. Muligens fra Svane. Den er 12 år gammel, fortsatt god seng. Edit, det heter nok kontinentalseng.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 13:18   #25
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags seng/madrass har du?

Vi har en Wonderland 180 cm kontinentalseng. Har hatt den i 14 år og er fremdeles veldig fornøyd med den. Jeg lengter alltid hjem til sengen vår når vi sover andre steder.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 17:41   #26
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags seng/madrass har du?

Vi har regulerbar seng fra tempur. Jeg er fornøyd, men den kunne gjerne vært litt fastere. Kjøpte den hardeste de ville selge oss, men den er fortsatt mykere enn den faste tempurmadrassen vi har på hytta. Etterligninger kan ikke måle seg med ekte tempur.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 18:13   #27
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.830
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags seng/madrass har du?

Vi har en 180x200 cm fra Svane, som nå er 7 år gammel. Den var ganske dyr da vi kjøpte den og vi har vært veldig fornøyd med den.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 19:10   #28
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags seng/madrass har du?

Malm seng og hver vår madrass + felles tjukk overmadrass, alt fra IKEA. 12 år gammelt nå, men fungerer fortsatt utmerket.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no