|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
23-02-21, 18:07 | #21 |
finner ut av mye
|
Sv: Er det noen gamere her?Jeg har spilt mye på pc, men det er mange år siden. Og jeg synes vel egentlig konsoll er gøyere.
26-02-21, 19:37 | #22 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
|
Sv: Er det noen gamere her?Jeg er en gamer. Spiller både på PC og konsoll. Spiller veldig mye forskjellig. |
13-03-21, 14:20 | #23 |
finner ut av mye
|
Sv: Er det noen gamere her?
Hva spiller du da?
13-03-21, 16:07 | #24 |
TittelTøs
|
Sv: Er det noen gamere her?Jeg vil vel ikke akkurat kalle meg en gamer, men jeg har spilt mye forskjellig opp igjennom. Som å legge beslag på spillkonsollen til min to eldste og runde Super Mario, da de var små. Jeg kan fint slå meg ned i sofaen og spille i flere timer med minstemann, så jeg synes jo det er gøy.
13-03-21, 17:10 | #25 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
|
Sv: Er det noen gamere her?Jeg var gamer frem til barna kom, men har lagt det fra meg. Nå kaster jeg bort tiden på altfor mye Backgammon. Jeg tenker stadig at jeg burde ta det opp igjen. |
13-03-21, 17:22 | #26 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
|
Sv: Er det noen gamere her?
Akkurat går det i Final Fantasy XIV (det er online),Genshin Impact, Valheim og AC Valhalla. Valhalla måtte jeg pause litt etter jeg kjente at jeg var litt lei. Har gjort alt som er å gjøre på kartet, men har en del av mainstory igjen. |
|
|