Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Rolig og oppmerksom som en frosk

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-14, 23:34   #21
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.891
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rolig og oppmerksom som en frosk

Dytter litt på denne jeg. Det gikk helt i glemmeboka å kjøpe denne boka, men lurer på om dere som har den fortsatt er fornøyde?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 10:48   #22
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rolig og oppmerksom som en frosk

Vi har hatt en fin sommer, så vi har ikke brukt den på en stund. Nå som skolen er i gang og poden ikke får sove, så skal jeg den frem igjen.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 10:44   #23
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.197
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rolig og oppmerksom som en frosk

Junior litke den godt. jeg lånte på biblioteket. (Men han har ikke søvnvansker av noe slag)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 10:47   #24
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.175
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rolig og oppmerksom som en frosk

Jeg har kjøpt og såvidt prøvd spor 1 og 11 på minstemor. Hun likte det veldig godt. Jeg driver med oppmerksomhetstrening selv og har instruert eldstemann litt i kroppsgjennomganger. Han vil ikke prøve CD "for du er best, mamma", men jeg tenker jeg skal prøve den på han etterhvert. Synes selv at det høres bra ut.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 13:16   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rolig og oppmerksom som en frosk

Hvordan gjør dere det? Kjører dere hele CDen? Hvor lang er den? Jeg har boken på engelsk til Kindle, men ikke med CDen, forståelig nok.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 13:23   #26
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rolig og oppmerksom som en frosk

Veldig fornøyd. Storebror har hørt mye på den. Han har slitt med å sovne, så han har hørt gjennom hele, av og til flere ganger og.
Lillesøster vil kun høre sovesnakkingen. Hun lytter og roer seg. Sovner ikke kjappere, men mindre mas. Har vel prøvd den en liten uke på henne nå.

Storebor har brukt den lenge, men bruker den bare om han sliter med å sovne nå. Han har til og med brukt den når han har hatt overnattingsbesøk.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 13:23   #27
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.341
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rolig og oppmerksom som en frosk

Vi kjører spor 11 på repeat til barnet sover. Funket veldig fint i vinter og vår, nå har vi hatt pause men trenger den igjen nå. Må bare laste den inn på iTunes først.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 13:35   #28
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.197
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rolig og oppmerksom som en frosk

Junior liker hele cd'n. God stemme å lytte til, tror jeg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 14:30   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.012
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rolig og oppmerksom som en frosk

Hmm, jeg burde virkelig vurdere denne... Storesøster er stadig vekk treg til å sovne, og veldig pratsom etter leggetid. Her om kvelden forsøkte jeg med en avslapningsøvelse-typ: "nå skal foten bli veeeldig tung!", men hun ble ikke akkurat søvnig. I stedet spratt foten opp, for jeg måtte jo selvsagt kjenne hvor tung den var blitt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no